Ahoj
premyslim, ze poridim jako pracovni auto 406 2,1DT combi, protoze je velke, dost utahne na kouli, nerezne, hlavne je za dobre penize.
ma otazka: slabiny motoru 2.1 DT, co nejcasteji odchazi (o cerpadle Lucas vim, ze je lepsi nahradit ho Boschem, to cerpadlo Lucas odejde hned, jako ze se kousne, nebo postupne, zacne auto spatne startovat, tece nafta kolem hridelek z cerpadla??)
co vse pri koupi zkontrolovat?
kolik kg max muze tahnout na kouli, brzdeny privez?
cca spotreba lehka noha?
Jestli ten motor bude drzak jako 1,9 od Peugeota, ktery je do 406 slaby, tak pak myslim ze 2,1 DT je dobra volba.
Hdi je uspornejsi, klidnejsi chod, ale system common rail ma 100x vice elektronickych cidel, okruhu.. ktery jsou zdrojem poruch oproti rotacnimu cerpadlu, ktery kdyz ma naftu a olej, tak se ten motor musi motat porad.
Dekuji za vase rady, zkusenosti....
vim te TDI 81kW napr v Passatu je lepsi volba, ale Passat bude za 120tis Kč a 406 bude za 60tis Kč, stejna vybava a km
406 2,1DT
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Čerpadla Lucas občas tečou, občas odejdou. Ovšem proti Bosch mají o pár kobyl navíc. Občas odchází napínák plochého řemene což není levná a snadná záležitost. Sem tam koroze podvozku, klasický únik oleje přes koncové ložisko, odlupující se kryt airbagu spolujezdce. Rády se zasírají voštiny chladičů. Těžko dneska seženeš pěkný kousek s rozumným proběhem.
dik, tak asi pujdu do 81kW TDI passata, to bude asi lepsi na pracovni karudhfool píše:Čerpadla Lucas občas tečou, občas odejdou. Ovšem proti Bosch mají o pár kobyl navíc. Občas odchází napínák plochého řemene což není levná a snadná záležitost. Sem tam koroze podvozku, klasický únik oleje přes koncové ložisko, odlupující se kryt airbagu spolujezdce. Rády se zasírají voštiny chladičů. Těžko dneska seženeš pěkný kousek s rozumným proběhem.
Golf TDi PD 74kW, 03.