Reesha som rád že si srandista ale ako vidím o vstrekovačoch toho veľa nevieš......tak nabudúce ked niečo napíšeš tak si to najprv over......reesha píše:Přečti si pořádně příspěvek Origoše, třeba pochopíšStingray píše:Je to pravda zvýšenie vstrekovacieho tlaku zvyšuje aj výkon ide totiž o zlepšenie rozprášenia nafty a tým lepšie prehorenieorigoš píše:Zvýšením otevíracího tlaku zvýšit výkon? Jak jednoduché. Že už na to nepřišli výrobci a úzkostlivě se drží vyzkoušených hodnot? Už hodně dlouho jsem neslyšel takovou pitomost.
Klasický prípad sú PD motory.....alebo Euro 2 a Euro 3 kde sa pre lepšie emisie u euro 3 dával menší priemer vstrekovača ale vyšší tlak......
ak zdvihnes otávarcí tlak vstrekovača, zmení sa aj predvstrek u klasického tdi kde je snímač vstrekovacej ihly to je pekne vidieť tzn. musíš natiahnuť dlžku vstrek impulzu v ECU kedže máš vyšší otávarcí tlak máš aj kvalitnejšie rozprášenie.....klasická VP 37 vie dať podla typu 70 - 125mm3 nafty na vstrek....950bar vstrekovací tlak - 1350bar vstrekovací tlak na tryske.......je to dané konštrukciou vstrekovača - dvojpružinový kde prvá otvára pre pilotnú dávku nafty pre zníženie hlučnosti a následne hlavnú dávku.....zvýšení tlak vstrekovania z 820bar na 950bar dosiahli lepšie emisie cca 20% oproti nižšiemu vstrekovaciemu tlaku....