HA! Konecne to tu kua nekdo napsal. Zivotnost cerpadla, ja si rikal, ze ty bary nejsou zadarmo!iTD píše:...ale na úkor životnosti trysek i čerpadla (a to rapidně!)...
zvýšení tlaku trysek?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
[quote="reesha"][quote="Stingray"]950bar vstrekovací tlak - 1350bar, to si nikto nevšimol čo som napísal??
Reesha chceš povedať že ten kvázi úžasný čiptuning čo prezentuješ je vrchol dokonalosti.....to si ako dalších 10000000 chiptunerov na svete....každý kto si kúpi kábel a program môže urobiť to čo ty prezentuješ ako úžasné....zatial si nič iné ako čiptuning neukázal tak si daj PARALEN a upokoj sa.....
Reesha chceš povedať že ten kvázi úžasný čiptuning čo prezentuješ je vrchol dokonalosti.....to si ako dalších 10000000 chiptunerov na svete....každý kto si kúpi kábel a program môže urobiť to čo ty prezentuješ ako úžasné....zatial si nič iné ako čiptuning neukázal tak si daj PARALEN a upokoj sa.....
...to be or not to be... - faster
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1269
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Stingray píše:Reesha som rád že si srandista ale ako vidím o vstrekovačoch toho veľa nevieš......tak nabudúce ked niečo napíšeš tak si to najprv over......reesha píše:Přečti si pořádně příspěvek Origoše, třeba pochopíšStingray píše: Je to pravda zvýšenie vstrekovacieho tlaku zvyšuje aj výkon ide totiž o zlepšenie rozprášenia nafty a tým lepšie prehorenie
Klasický prípad sú PD motory.....alebo Euro 2 a Euro 3 kde sa pre lepšie emisie u euro 3 dával menší priemer vstrekovača ale vyšší tlak......
ak zdvihnes otávarcí tlak vstrekovača, zmení sa aj predvstrek u klasického tdi kde je snímač vstrekovacej ihly .....
A aby se toto téma nezměnilo pouze na osobní útoky, napíšu taky něco k věci.
otevírací tlak <> vstřikovací tlak (pozn. autora: <> ... nerovná se)
Ale toto už Stingray přeci dávno ví, jenom nás tady zkouší.
To píšu jen pro ty neznalé (asi mezi ně patřím i já, jak už jsme se dozvěděli

A tak bych měl jednu otázku na Stingraye.. Když zvedneš otevírací tlaky, jak se změní předvstřik?
Ehm, ja myslel, ze Reesha zacal chipovat hlavne z duvodu, aby nekourily trysky, ktere prodava.
Co jsem si tak vsimnul, tak nejdriv radi trysky->turbo->chip a vsichni ostatni ho doplnuji "a spojkuuuuu"
Ale programator z nej uz nebude. Spravna negace je != (Cceckari pochopi)

Co jsem si tak vsimnul, tak nejdriv radi trysky->turbo->chip a vsichni ostatni ho doplnuji "a spojkuuuuu"

Ale programator z nej uz nebude. Spravna negace je != (Cceckari pochopi)

Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

mno to asi tahle negace plní != euro3 a tahle <> euro2lt.kubosh píše:Ehm, ja myslel, ze Reesha zacal chipovat hlavne z duvodu, aby nekourily trysky, ktere prodava.![]()
Co jsem si tak vsimnul, tak nejdriv radi trysky->turbo->chip a vsichni ostatni ho doplnuji "a spojkuuuuu"
Ale programator z nej uz nebude. Spravna negace je != (Cceckari pochopi)
Jináč záleží kdo včem víc programuje,já taky víc používám <> než !=
ale jináč tohle je úplně

Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Mala poznamka, klasicke PD uvadza max vstrekovaci tlak 2050bar. To obycajny CR ma "iba" 1600bar.iTD píše:výkon se zvýší (lepší rozprášení), ale na úkor životnosti trysek i čerpadla (a to rapidně!),proto se vyvynul PD s tlakem 1600bar jsou na to stavěné (a plánují jít až na 2000bar) ale klasický TDi (s trubkama) na to dělané nejsou. Tudíš je to blbost, já bych to kvůli pár koním nedělal...
A PARALEN nie je na upokojenie.

- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Presne o to ide koncern VW zastavil další vývoj PD technologie a pokračuje v Common raily. Ide totiž o to že pre splnenie emisných noriem Euro 6 do buducnosti potrebujú dodatočný vstrek paliva po pracovnom cykle a to im PD nevie dať. Naviac PD systém zvyšuje straty motora, je neefektívny...mvolesko píše:a dalsi mala poznamka 2.0TDI 170koni ma tlak 2200bar
...to be or not to be... - faster
Známý (má servis Bosch) byl na exkurzi ve Francii ve výrobě PD, údajně je přechod na Comonrail hlavně ze dvou důvodů
1) Cena - 1PD = 4 - 6 comonrailů výroba v bezprašném prostředí, náročnost na přesnost
2) Tlak u PD je limitován principem jeho vytvoření - u railu je to záležitost poměrně levné pumpy, která natlačí kolik je potřeba
3) snadnější splnění emisí.
Vzhledem k tomu, že tím žije, tak myslím že je v obraze, samozřejmě je to ve zkratce.
1) Cena - 1PD = 4 - 6 comonrailů výroba v bezprašném prostředí, náročnost na přesnost
2) Tlak u PD je limitován principem jeho vytvoření - u railu je to záležitost poměrně levné pumpy, která natlačí kolik je potřeba
3) snadnější splnění emisí.
Vzhledem k tomu, že tím žije, tak myslím že je v obraze, samozřejmě je to ve zkratce.
G3 Variant synchro
bobG3:taky bych to tak videl, preci jenom penize jsou penize...a proc se mordovat s PD, kdyz mi "staci natlakovat trubku" a nemam pak ani problemy s dodatecnym vstrikovanim paliva
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
PD je drazsi, poruchovejsi, celek se hur opravuje a dosahl limitu sveho tlaku, vic z neho nevyzdimaji. Navic se neujal, koncern ho nedokazal prosadit do jinych znacek, tak to zabalili.jayd píše:bobG3:taky bych to tak videl, preci jenom penize jsou penize...a proc se mordovat s PD, kdyz mi "staci natlakovat trubku" a nemam pak ani problemy s dodatecnym vstrikovanim paliva
