Seicento chyba P1300
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Seicento chyba P1300
Doniesli mi Seicento 1.1 napojili ho na nejaku multiznackovu diag. a cosi zjavne urobili zle. Odvtedy blika kontrolka motora. Tak som ho napichol na Examiner a v pamati zavad motorovky je trvalo ulozena chyba: P1300 - Uceni se pulzniho kola. Predpokladam, ze treba spravit nejake zakl. nastavenie, ale coho a ako? Dik
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 27 bře 2010, 20:01, celkem upraveno 1 x.
Takze zavada (chyba P1300 - Uceni se pulzniho kola) je odstranena
Jedna sa o skalibrovanie (zosinchronizovanie) snimaca uhloveho zrychlenia vacky so snimacom uhloveho zrychlenia kluky.
Postup kalibracie:
1, Nastartujeme motor (musi byt zohriaty nad 80C)
2, Zapneme ventilator kurenia do polohy 2
3, aspon 3x po sebe plynulo pridame na 5000ot./min. a uberieme na volnobeh
4, Pokial kalibracia prebehla spravne tak kontrolka motora okamzite prestane blikat (zhasne) a chyba P1300 sa tiez sama automaticky zmaze z pamati zavad.
PS: Niekedy v kroku c.4 nestaci pridat a ubrat 3x po sebe, ale aj 5x

Jedna sa o skalibrovanie (zosinchronizovanie) snimaca uhloveho zrychlenia vacky so snimacom uhloveho zrychlenia kluky.
Postup kalibracie:
1, Nastartujeme motor (musi byt zohriaty nad 80C)
2, Zapneme ventilator kurenia do polohy 2
3, aspon 3x po sebe plynulo pridame na 5000ot./min. a uberieme na volnobeh
4, Pokial kalibracia prebehla spravne tak kontrolka motora okamzite prestane blikat (zhasne) a chyba P1300 sa tiez sama automaticky zmaze z pamati zavad.

PS: Niekedy v kroku c.4 nestaci pridat a ubrat 3x po sebe, ale aj 5x
Ano, Italové často nepotřebují notebook , aby resetovali ŘJ, ale člověk musí vědět jak a co..Jsem rád, že jsi to napsal, ale spíš jde o to, jak se stane to, že se TO rozkalibruje.Nikdy jsem se s tím nesetkal u těchto nesmrtelných motorů. A je dobré, že Italové vždy mají elektroniku blbuvzdornější , odolnější než jejich Evropští konkurenti./aspoň to tak bylo/TDI tech píše:Takze zavada (chyba P1300 - Uceni se pulzniho kola) je odstranena![]()
Jedna sa o skalibrovanie (zosinchronizovanie) snimaca uhloveho zrychlenia vacky so snimacom uhloveho zrychlenia kluky.
Postup kalibracie:
1, Nastartujeme motor (musi byt zohriaty nad 80C)
2, Zapneme ventilator kurenia do polohy 2
3, aspon 3x po sebe plynulo pridame na 5000ot./min. a uberieme na volnobeh
4, Pokial kalibracia prebehla spravne tak kontrolka motora okamzite prestane blikat (zhasne) a chyba P1300 sa tiez sama automaticky zmaze z pamati zavad.![]()
PS: Niekedy v kroku c.4 nestaci pridat a ubrat 3x po sebe, ale aj 5x
nepropadat panice...