Existuje nějaký osvědčený recept, jak vyčistit sací potrubí u AFN na Sharanu od nánosů černého hnusu od EGR? Ten kluk, co jsem mu zaslepoval EGR, to má zašvihané jako hrom a obávám se, že díky tomu motor nejde jak má (přece jen menší průtok vzduchu = ztráty). Dá se to vyčistit nějakou chemií nebo prostě demontáž a vyprat v acetonu?
Díky...
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
dej hledat je tu toho spoustu, niektorí to vypalujú, iní grillujú, motorkári odstranuju carbon hydroxidom sodným velmi nebezpecna chemikalia vraj to vycistí do hladka
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
poliat benzinom a zapalit na volnom priestranstve. Olej vyhori, zostane tam len suchy karbon. Potom nasypat do vnutra matky M8 a poriadne vyhrkat, potom vyfukat kompresorom a je cistucke Vyskusal som vela metod, podla mna je toto najjednoduchsi a najucinejsi sposob..
misoVW píše:poliat benzinom a zapalit na volnom priestranstve. Olej vyhori, zostane tam len suchy karbon. Potom nasypat do vnutra matky M8 a poriadne vyhrkat, potom vyfukat kompresorom a je cistucke Vyskusal som vela metod, podla mna je toto najjednoduchsi a najucinejsi sposob..
pafka píše:to má ale propanbutan hořák a vzduch ,ne?
Cez zimu to cistim v kotly Mame doma drevosplynujuci kotol ATMOS, dam to do dolnej komory na cca 5 minut (treba davat pozor, teplota plamena lahko dosiahne teplotu tavenia hlinika). Vytiahnem to von, necham to volne dohoriet a potom nasypam matky atd.....
nicmene k tematu nechal jsem si na dratku vyriznout zaslepky na EGR ze 4 mm plechu a chtel bych ten EGR vyhodit celej ven (zaslepit sani a vyfuk ) budou ty podlozky dostacujici?
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi