Přizpůsobení

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

ferda25 píše:Mám staré budíky a staré klíče, oboje funguje a prý nemůžou v servise Vasem přizpůsobit tu starou jednotku ECU. Nedokážou změnit VIN dle poslední informace.
zamavaj im a skus iny servis ;)
ferda25
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 11 lis 2008, 21:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od ferda25 »

No a když mám nepojízdné auto???
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

ferda25 píše:No a když mám nepojízdné auto???
odtah ? lano ?
tomas
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 led 2006, 18:20
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomas »

odkud jsi? tohle ti rozjedu
ferda25
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 11 lis 2008, 21:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od ferda25 »

Ze Strakonic....
ferda25
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 11 lis 2008, 21:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od ferda25 »

Auto stojí v autorizovaném servise u firmy Auto Kápl Malé Nepodřice a prý se ta ECU jednotka neodemkne ani po půl hodině po zadání správného PINu....
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

otazka je jestli taky pin zadavaji kam maji /login nebo opravneni pristupu/asi bych zkusil naklonovat jednotku motoru /kdyby jsi mel tu puvodni a "nespravoval" ji nekdo / , zmena eprom v budikach asi nedopadne protoze ty nove budou jinak delane i kdyz budou mit stejne cislo dilu
Drag Power
ferda25
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 11 lis 2008, 21:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od ferda25 »

Chyba byla v Gateway, autorizovaný servis zase neudělal to co měl, měli tam novu a nevyměnili ji, tak to mezi sebou furt nekomunikovalo. Pepiktdi, přijel a jezdím jako vítr...no ještě to budem v pátek ladit, ale on dojel do servisu a ukázal jim jak vypadá neschopný mechanik!!!
ferda25
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 11 lis 2008, 21:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od ferda25 »

Tak ještě není konec, auto sice jezdí, ale ECU jednotka motoru mi píše 2 chyby: překročena hodnota kontrolního součtu: 19553 - chyba v kontrolním součtu P3097-001 - horní mez překročena + chyba: 17851 - potenciometr zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G212): signal prilis maly P1443 - 002 - dolni hranice prekrocena. Může někdo poradit. Po vyndání pojistky EGR ventilu je slyšet, že pracuje. Nic víc mě nenapadá...Ta chyba kontrolního součtu tam skočí až po třetím nastartování od smazání všech chyb(ta chyba: potenciometr zpetneho vedeni vyfuk.plynu nejde smazat). No vlastně jo, když se na jednotku připojím při vyplém zapalování přes K-Line. Tak prosím poraďte. Jinak readiness motoru: 1110 0101.

Na staré jednotce to žádný problém nepsalo, že by to všechno dělal ten EGR ventil je taky na nějakém CANu???
Zbyšek
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 dub 2008, 11:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Zbyšek »

Přišel mi dnes třítlačítkový klíč od Jastera 1J0 a chtěl bych jej zprovoznit. Pročetl jsem snad všechna témata, ale jsem z toho víc zmatenej než předtím.
Mám octávku r.v. 2003 s originál dvěma sklopnými klíči s dálkáčem. Mám i originál plastový blbinec s kódy (asi piny klíčků).
A teď k dotazům:
Je potřeba rozebrat starý a nový klíč a přemístit imo tyčinku, nebo se přizpůsobí jen přes vag?
Jak to vlastně tedy přizpůsobit, aby mi třítlačítkový dálkáč fungoval a hlavně abych také mohl využívat otevírání samotného kufru středovým tlačítkem + stahování oken dálkou.
Našel jsem tu mnoho postupů jak na to a kdo ví, který je ten správný.
Prosím tedy o nějaký přesný návod jak co udělat, aby to fungovalo.
Moje auto by již snad mělo mít komfortku 3 generace a samozřejmě tam jde dost ěcí po canu. Mám k dispozici usb kkl kabel a vag 304.

Jo a chtěl bych, aby mi nejlépe zůstaly ty dva klíčky co mám pro strýčka příhodu a já teď používal ten nový. Snad se to tedy celé nějak nepřekóduje, že by ty staré přestaly fungovat.


Díky
Zbyšek
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 dub 2008, 11:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Zbyšek »

Jaký je tedy správný postup přizpůsobení nového klíče aby ovládal a fungoval imobilizér?
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3199
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

musis prizpusobit vagem a znovu nakodovat i ostatni klice.. stahování oken dálkou pomocí motordiag komfort manager
776200941
Uživatelský avatar
tko
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 09 pro 2010, 21:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tko »

ferda25 píše:Tak ještě není konec, auto sice jezdí, ale ECU jednotka motoru mi píše 2 chyby: překročena hodnota kontrolního součtu: 19553 - chyba v kontrolním součtu P3097-001 - horní mez překročena + chyba: 17851 - potenciometr zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G212): signal prilis maly P1443 - 002 - dolni hranice prekrocena. Může někdo poradit. Po vyndání pojistky EGR ventilu je slyšet, že pracuje. Nic víc mě nenapadá...Ta chyba kontrolního součtu tam skočí až po třetím nastartování od smazání všech chyb(ta chyba: potenciometr zpetneho vedeni vyfuk.plynu nejde smazat). No vlastně jo, když se na jednotku připojím při vyplém zapalování přes K-Line. Tak prosím poraďte. Jinak readiness motoru: 1110 0101.

Na staré jednotce to žádný problém nepsalo, že by to všechno dělal ten EGR ventil je taky na nějakém CANu???
jak jste nakonec vyřešil chybu s G212? mám podobný problém :(
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“