Pomoc:Sparovanie klucov O1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sukola
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 17 pro 2009, 22:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Pribeta

Pomoc:Sparovanie klucov O1

Příspěvek od sukola »

Nemate navod ako sparovat klucov O1 r.v. 2002 L&K?Jedna sa o to, ze kamos kupil vystrelovacie kluce 2 tlacitkove.Frekvencia 434MHz.Pouzivali sme ten navod, ale s tym nefungovalo :
VW/AUDI/SEAT/SKODA



Remote Control Programming (1997 ON)

Procedure
1. Switch Ignition ON and leave the key in the ignition.

2. Mechanically lock the vehicle using the Drivers door using a second
key.

3. Using the remote control press the Unlock button once, and the horn
will sound once.

4. Wait 6 seconds and press the unlock button once to activate the coding
procedure. The remote control will now be programmed.

NOTE : When performing programming on additional remotes the procedure
is the same, except you press the unlock button 2, 3 or 4 times for the
different remote.

For example : If programming 2 remotes press the unlock button twice with
a 1 second interval between each press, repeat for 3 and 4 remotes.

5. Switch Ignition OFF.

6. Remove key from ignition and check for operation.

7. The coding procedure can be repeated up to 4 times for additional remotes.

8. The ignition must be switched OFF between programming each remote
control.

Remote Control Erasing (1997 ON)

Procedure
1. Switch Ignition ON and leave the key in the ignition.

2. Mechanically lock the vehicle using the Drivers door using a second
key.

3. Press the remote control unlock button 5 times in 1 second intervals.
A short horn will sound.

4. Wait 6 seconds and press the unlock button once to activate memory
erase.

5. Switch ignition OFF, all remotes are now erased.

Models Covered:
· Lupo
· Polo
· Golf
· Bora
· Passat
· Sharan (Only Mk2 models as far as I know though)
VAG nemame k dispozicii. (hm) :? :? :?
Skoda Octavia Elegance r.v. 2001, 66kW ALH, EGR off, ATD, PP764, Chip by NEOCHIP :)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

cez vag com to ide bez problemov
sukola
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 17 pro 2009, 22:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Pribeta

Příspěvek od sukola »

Ten navod je dobre k tomu?:
46 při vyběru ŘJ vybereš jak 01 motor tak vybereš 46 to je myslim komfortka
10- připojiš se do té jednotky a dáš přizpůsobení
00 - v kanálu 00 dáš testovat a uložit (vymažeš adaptační hodnoty)
01 - zadáš počet klíčů, dáš uložit a do 3 sekund zmáčkneš zamknout na všech dálkách i té v zapalování
(hm)
Skoda Octavia Elegance r.v. 2001, 66kW ALH, EGR off, ATD, PP764, Chip by NEOCHIP :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

sukola píše:Ten navod je dobre k tomu?:
46 při vyběru ŘJ vybereš jak 01 motor tak vybereš 46 to je myslim komfortka
10- připojiš se do té jednotky a dáš přizpůsobení
00 - v kanálu 00 dáš testovat a uložit (vymažeš adaptační hodnoty)
01 - zadáš počet klíčů, dáš uložit a do 3 sekund zmáčkneš zamknout na všech dálkách i té v zapalování
(hm)
ano
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
JOJO 7312
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 29 lis 2009, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od JOJO 7312 »

Treba pozriet,ci komfortka vobec podporuje 434 frekvenciu. Daj císlo komfortky :wink:
VW Golf4 1,9 SDI
Uspávač hadov
sukola
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 17 pro 2009, 22:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Pribeta

Příspěvek od sukola »

Aj origo kluc fungovalo na 434MHz!
Skoda Octavia Elegance r.v. 2001, 66kW ALH, EGR off, ATD, PP764, Chip by NEOCHIP :)
JOJO 7312
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 29 lis 2009, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od JOJO 7312 »

Ok,ja som sa len opytal...A nejde ti to ani mechanicky a ani cez VAG?
VW Golf4 1,9 SDI
Uspávač hadov
sukola
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 17 pro 2009, 22:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Pribeta

Příspěvek od sukola »

Cez VAG som to este neskusal.VAG nemam doma.Chcel som to "mechanicky" sparovat, ale s tym navodom to neslo (hm).Ked niekto ma nejaky postup, tak prosim:)).Dikes
Skoda Octavia Elegance r.v. 2001, 66kW ALH, EGR off, ATD, PP764, Chip by NEOCHIP :)
lubo188
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 11 pro 2008, 15:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od lubo188 »

Zdravim mam stvorku golfa s vyskakovacim klucom mam len jeden... Znicoho nic mi nejde od dnes dialkove otvaranie, baterka je v nom nova tak sa chcem spytat ci tento postup bude fungovat a dialkove ovladanie pojde , diky


sukola píše:Ten navod je dobre k tomu?:
46 při vyběru ŘJ vybereš jak 01 motor tak vybereš 46 to je myslim komfortka
10- připojiš se do té jednotky a dáš přizpůsobení
00 - v kanálu 00 dáš testovat a uložit (vymažeš adaptační hodnoty)
01 - zadáš počet klíčů, dáš uložit a do 3 sekund zmáčkneš zamknout na všech dálkách i té v zapalování
(hm)
lubo188
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 11 pro 2008, 15:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od lubo188 »

Zdravim mam stvorku golfa s vyskakovacim klucom mam len jeden... Znicoho nic mi nejde od dnes dialkove otvaranie, baterka je v nom nova tak sa chcem spytat ci tento postup bude fungovat a dialkove ovladanie pojde , diky


sukola píše:Ten navod je dobre k tomu?:
46 při vyběru ŘJ vybereš jak 01 motor tak vybereš 46 to je myslim komfortka
10- připojiš se do té jednotky a dáš přizpůsobení
00 - v kanálu 00 dáš testovat a uložit (vymažeš adaptační hodnoty)
01 - zadáš počet klíčů, dáš uložit a do 3 sekund zmáčkneš zamknout na všech dálkách i té v zapalování
(hm)
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Rozeber origo klíč a podívej se dovnitř na tu frekvenci. Mám na svým na obale taky 434, ale uvnitř je šítek, na kterým je napsaný 433,92 ( myslím ). Komfortku mám 799AH
Uživatelský avatar
vitusmotuz
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2009, 13:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od vitusmotuz »

prestne ako vravi lubo188 som to robil aj ja.Az na to ze mam polo ale to je teraz uplne nepodstatne.Jednoducho jeden kluc sa chyti ale ten new ani za boha.Nakodovat siel ale prisposobit dialku ani bohovi :(
Zbyšek
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 dub 2008, 11:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Zbyšek »

Pořídil jsem si od Jastera nový klíč třítlačítkový a chtěl bych jej zprovoznit. Chci samozřejmě aby fungoval samotný klíč a imo + aby šel otevírat samostatně kufr a stahovat okna dálkou.

Je tento postup pro zprovoznění klíče ten pravý? Našel jsem už několikátou verzi postupu a každý je jiný.

sukola píše:Ten navod je dobre k tomu?:
46 při vyběru ŘJ vybereš jak 01 motor tak vybereš 46 to je myslim komfortka
10- připojiš se do té jednotky a dáš přizpůsobení
00 - v kanálu 00 dáš testovat a uložit (vymažeš adaptační hodnoty)
01 - zadáš počet klíčů, dáš uložit a do 3 sekund zmáčkneš zamknout na všech dálkách i té v zapalování
(hm)

Nebo tímhle vyřeším jenom imo a nic jiného? Našel jsem nějaké témata ohledně MKM 1.20 Lite, což by mělo snad umožnit ty další funkce.

Mám octávku 2003, na které doteď byly dva dvoutlačítkové klíče. Z toho jednoho jsem vzal planžetu do nového a ten teď tedy potřebuji přizpůsobit. Staré klíče byly také 434MHz.
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Kurva hoši,už jsem to psal "X" krát.Pište co vlastně chcete doprdele.Jestli přizpůsobit dálkový ovladač nebo immo klíče.
Takových dotazů má i na jiných fórech týdně několik-chci přizpůsobit klíč.Napíšu postup na přizpůsobení immo a pak z něk vyleze že nechce immo ale DO.Laskavě si umědomte že klíč je klíč a dálka je dálka
Zbyšek
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 dub 2008, 11:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Zbyšek »

Dálka už mi funguje (udělal jsem to dle nějakého postupu při zapnutém původním klíčku v zapalování).
Potřebuji tedy ještě zprovoznit imo, jelikož dálka už snad bude ok.
Já tedy zrovna potřeboval jak imo, tak dálku a tu jsem tedy nakonec pořešil jinak než přes vag.
Tedy jak zprovoznit ten imo? Klíč je nový, tak by to neměl být problém nějak uzpůsobit. Pak na něj ještě chci použít to MKM, aby fungovaly i ty okna. A taky aby fungovalo to samostatné otevírání kufru.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“