Pomoc:Sparovanie klucov O1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

kufr na O1 ti samostatně asi nepůjde
Zbyšek
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 dub 2008, 11:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Zbyšek »

Odemknutí samotného kufru by právě na O1 jít mělo ne?

Jinak dálkáč mi již funguje, ale nemám stále spárovaný imobilizér. Počítal jsem že to bude hračka, jelikož jsem měl vše potřebné, ale zadal jsem PIN imo zpod černého čtverečku na plastovém přívěsku co mám ke klíčům a ten nefunguje. Tedy bude nutné nějak pin vyčíst.
Máte někdo soft a jednoduchý návod jak to udělat?
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Re: Pomoc:Sparovanie klucov O1

Příspěvek od Nightrider »

sukola píše:Nemate navod ako sparovat klucov O1 r.v. 2002 L&K?Jedna sa o to, ze kamos kupil vystrelovacie kluce 2 tlacitkove.Frekvencia 434MHz.Pouzivali sme ten navod, ale s tym nefungovalo :
VW/AUDI/SEAT/SKODA



Remote Control Programming (1997 ON)
Programovani dalkoveho ovladani (1997 vys)
Procedure
Postup
1. Switch Ignition ON and leave the key in the ignition.
1. Zapni zapalovani a nech tam klic
2. Mechanically lock the vehicle using the Drivers door using a second
key.
2. Mechanicky zamkni vozidlo pouzitim ridicovych dveri pouzitim pouzitim druheho klice. (tam je asi chyba ne?)
3. Using the remote control press the Unlock button once, and the horn
will sound once.
3. Na dalkovem ovladani zmackni tlacitko odemknout "jednou" a zazni zvukovy signal.
4. Wait 6 seconds and press the unlock button once to activate the coding
procedure. The remote control will now be programmed.
4. Pockej 6 sekund a zmackni talcitko odemknout "jednou" aby se aktivovalo kodovani.
NOTE : When performing programming on additional remotes the procedure
is the same, except you press the unlock button 2, 3 or 4 times for the
different remote.
POZOR: Pokud programujes vic klicku, postup je stejny az na to ze zmacknes odemykaci talcitko 2x, 3x nebo 4x na dalsim klicku.
For example : If programming 2 remotes press the unlock button twice with
a 1 second interval between each press, repeat for 3 and 4 remotes.
Napriklad: Pokud programujete 2 ovladace, zmackni talcitko odemknout 2x se sekundovym intervalem mezi zmacknutim. Opakuj pro 3ti a 4ty ovladac.
5. Switch Ignition OFF.
5. Vypni zapalovani
6. Remove key from ignition and check for operation.
6. vytahni klic ze zapalovani a skus jestli to funguje.
7. The coding procedure can be repeated up to 4 times for additional remotes.
7. Postup muze byt opakovan az 4x pro kazdy dalsi dalkac.
8. The ignition must be switched OFF between programming each remote
control.
8. Zapalovani musi byt vypnute behem programovani dalsich dalkacu.
Remote Control Erasing (1997 ON)
Mazani dalkovych ovladacu (1997 vys)
Procedure
Postup
1. Switch Ignition ON and leave the key in the ignition.
1. zapni zapalovani a nech klic v zapalovani.
2. Mechanically lock the vehicle using the Drivers door using a second
key.
2. Mechanicky zamkni vozidlo pouzitim ridicovych dveri pouzitim druheho klice.
3. Press the remote control unlock button 5 times in 1 second intervals.
A short horn will sound.
3. Zmackni tlacitko odemknou na dalkaci 5x v sekundovych intervalech a zazni kratky zvukovy signa.
4. Wait 6 seconds and press the unlock button once to activate memory
erase.
4. Cekej 6 sekund a zmackni tl. odemknout "jednou" aby se vymazala pamet.
5. Switch ignition OFF, all remotes are now erased.
5. vypnete zapalovani, vsechny ovladace jsou ted vymazany.
Models Covered:
· Lupo
· Polo
· Golf
· Bora
· Passat
· Sharan (Only Mk2 models as far as I know though)
VAG nemame k dispozicii. (hm) :? :? :?
No vsadim se, ze sis je naprogramoval a hned vymazal, ze?
No stejne nechpu jak to mysli s tim zamknuti dveri u ridice, nebo co... ale programoval jsem klicky na jinych autech a vsechno klaplo...
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Kufr u OI od roku 2002 jde.Pin musíš zadávat 5 místný,tedy s 0 na začátku
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

aha tak to jsem nevěděl ;), ten kufr
Zbyšek
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 dub 2008, 11:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Zbyšek »

Tak PIN byla jen moje blbost. Přihlašoval jsem se dle návodu ve VISu na adresu 25 (imobilizér) a tam to nebralo pin. Na 17 (komfortka) to vzalo v pohodě a šlo vše spárovat.

Okna jsem si pomocí MKM také nastavil a zbývá tedy jen nastavení samotného odemykání kufru. Jak tedy na to?
Zbyšek
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 dub 2008, 11:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Zbyšek »

Jak jde tedy zprovoznit to odemykání kufru? Musí se na komfortce nějaký kanál nakódovat speciálně, nebo čím?
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

ničím,jde automaticky,nezapomeň,že prostřední tlačítko je potřeba držet,né jen stisknout
Zbyšek
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 dub 2008, 11:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Zbyšek »

Aha, tak to o delším mačkání jsem nevěděl. Teď jsem to vyzkoušel a funguje perfektně. Takže jsem spokojeným uživatelem třítlačítka. Díky za rady.
Mimochodem mám 799B a kufr se mi nepřestal zamykat při použití MKM. Asi je to v akutální verzi rovnou přednastaveno srávně.
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3203
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

776200941
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Příspěvek od Nightrider »

Tak jsem sparoval DO pomoci Vagu. Tak mam vystrelova, ktery pouzivam jako DO a normal klic na startovani.
Napadlo me, jestli se neda vymenit transponder(imo) z normal klice a dat do ho vystrelovaku?

Dik
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Da se to proč by ne.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Příspěvek od Nightrider »

Tak mam funkcni vystrelovak. Dalokove jsem musel udelat Vagem. Dekuji za navod.
Prehodil jsem cipy. No reknu vam byl to masakr, vydlabat ho a neznicit...
Nevim proc, ale neblikaji mi blinkry, kdyz zamykam, nebo odemykam, prestoze jsou Vagem nastaveny, ze jsou zaponuty.
Chtel bych i dojezdy, ale MKM 1.2 moji konfortku neumi. :(
Jeste takova jedna otazecka: Dalka, funguje na houby dalku, musim byt tak metr a pul od ridicovych dveri... baterka ma 3V. Je ne co spatne? Musi byt ke komfortce jeste nejaka antena?
Komfortka je pripojena jen jednim konektorem, druha zastrcka neni nicipripojena.
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“