zvýšení tlaku trysek?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

iTD píše:...ale na úkor životnosti trysek i čerpadla (a to rapidně!)... (LOL)
HA! Konecne to tu kua nekdo napsal. Zivotnost cerpadla, ja si rikal, ze ty bary nejsou zadarmo!
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

[quote="reesha"][quote="Stingray"]950bar vstrekovací tlak - 1350bar, to si nikto nevšimol čo som napísal??


Reesha chceš povedať že ten kvázi úžasný čiptuning čo prezentuješ je vrchol dokonalosti.....to si ako dalších 10000000 chiptunerov na svete....každý kto si kúpi kábel a program môže urobiť to čo ty prezentuješ ako úžasné....zatial si nič iné ako čiptuning neukázal tak si daj PARALEN a upokoj sa.....
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Stingray píše:
reesha píše:
Stingray píše: Je to pravda zvýšenie vstrekovacieho tlaku zvyšuje aj výkon ide totiž o zlepšenie rozprášenia nafty a tým lepšie prehorenie

Klasický prípad sú PD motory.....alebo Euro 2 a Euro 3 kde sa pre lepšie emisie u euro 3 dával menší priemer vstrekovača ale vyšší tlak......
Přečti si pořádně příspěvek Origoše, třeba pochopíš ;)
Reesha som rád že si srandista ale ako vidím o vstrekovačoch toho veľa nevieš......tak nabudúce ked niečo napíšeš tak si to najprv over......

ak zdvihnes otávarcí tlak vstrekovača, zmení sa aj predvstrek u klasického tdi kde je snímač vstrekovacej ihly .....

A aby se toto téma nezměnilo pouze na osobní útoky, napíšu taky něco k věci.

otevírací tlak <> vstřikovací tlak
(pozn. autora: <> ... nerovná se)

Ale toto už Stingray přeci dávno ví, jenom nás tady zkouší.
To píšu jen pro ty neznalé (asi mezi ně patřím i já, jak už jsme se dozvěděli ;) - tak to píšu hlavně pro sebe, abych se něco naučil)


A tak bych měl jednu otázku na Stingraye.. Když zvedneš otevírací tlaky, jak se změní předvstřik?
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Ehm, ja myslel, ze Reesha zacal chipovat hlavne z duvodu, aby nekourily trysky, ktere prodava. (LOL)
Co jsem si tak vsimnul, tak nejdriv radi trysky->turbo->chip a vsichni ostatni ho doplnuji "a spojkuuuuu" (noteeth)

Ale programator z nej uz nebude. Spravna negace je != (Cceckari pochopi) (LOL)
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

lt.kubosh píše:Ehm, ja myslel, ze Reesha zacal chipovat hlavne z duvodu, aby nekourily trysky, ktere prodava. (LOL)
Co jsem si tak vsimnul, tak nejdriv radi trysky->turbo->chip a vsichni ostatni ho doplnuji "a spojkuuuuu" (noteeth)

Ale programator z nej uz nebude. Spravna negace je != (Cceckari pochopi) (LOL)
mno to asi tahle negace plní != euro3 a tahle <> euro2
Jináč záleží kdo včem víc programuje,já taky víc používám <> než !=
ale jináč tohle je úplně (offtopic)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

iTD píše:výkon se zvýší (lepší rozprášení), ale na úkor životnosti trysek i čerpadla (a to rapidně!),proto se vyvynul PD s tlakem 1600bar jsou na to stavěné (a plánují jít až na 2000bar) ale klasický TDi (s trubkama) na to dělané nejsou. Tudíš je to blbost, já bych to kvůli pár koním nedělal... (LOL)
Mala poznamka, klasicke PD uvadza max vstrekovaci tlak 2050bar. To obycajny CR ma "iba" 1600bar.

A PARALEN nie je na upokojenie. :) Hlavne som zvedavy, co ukazes ty, STINGRAY. Nic v zlom, ale kecy ti idu uz NIEKOLKO ROKOV (!)... robota (podla Tvojich slov) tiez, ale nejako nam to zabudas ukazat. Preto sa uspokojime aj s chiptuningom, tryskami atd, ked nic lepsie nemame- lebo moj krajan sice vyvija TDI na svetovej urovni zazracnych parametrov, ale asi to vyvaza niekam daaaleko, kedze o tych supermotoroch nejako nepocut, nevidiet ich...
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

a dalsi mala poznamka 2.0TDI 170koni ma tlak 2200bar ;)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

mvolesko píše:a dalsi mala poznamka 2.0TDI 170koni ma tlak 2200bar ;)
Presne o to ide koncern VW zastavil další vývoj PD technologie a pokračuje v Common raily. Ide totiž o to že pre splnenie emisných noriem Euro 6 do buducnosti potrebujú dodatočný vstrek paliva po pracovnom cykle a to im PD nevie dať. Naviac PD systém zvyšuje straty motora, je neefektívny...
...to be or not to be... - faster
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Známý (má servis Bosch) byl na exkurzi ve Francii ve výrobě PD, údajně je přechod na Comonrail hlavně ze dvou důvodů
1) Cena - 1PD = 4 - 6 comonrailů výroba v bezprašném prostředí, náročnost na přesnost
2) Tlak u PD je limitován principem jeho vytvoření - u railu je to záležitost poměrně levné pumpy, která natlačí kolik je potřeba
3) snadnější splnění emisí.
Vzhledem k tomu, že tím žije, tak myslím že je v obraze, samozřejmě je to ve zkratce.
G3 Variant synchro
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

bobG3:taky bych to tak videl, preci jenom penize jsou penize...a proc se mordovat s PD, kdyz mi "staci natlakovat trubku" a nemam pak ani problemy s dodatecnym vstrikovanim paliva
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

jayd píše:bobG3:taky bych to tak videl, preci jenom penize jsou penize...a proc se mordovat s PD, kdyz mi "staci natlakovat trubku" a nemam pak ani problemy s dodatecnym vstrikovanim paliva
PD je drazsi, poruchovejsi, celek se hur opravuje a dosahl limitu sveho tlaku, vic z neho nevyzdimaji. Navic se neujal, koncern ho nedokazal prosadit do jinych znacek, tak to zabalili.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“