

Moderátoři: šulda, Moderátoři
pisal som vyssie...nic sa neohne...v pohode to vypal...vyskrab ten suchy karbon..a potom acetonove riedidlo c6000..ide to super...a vysledok vydis sam...midnight_man píše:čím si to?
/// to s tym vypalovanim vyzera super..ale neohne sa ten hlinik? pripadne aby sa nezdeformoval...
inac to sanie a egr som kupoval od uzivatela misoVW...moze potvrdit ze to bolo celkom slusne zasrate..brankar30 píše:pisal som vyssie...nic sa neohne...v pohode to vypal...vyskrab ten suchy karbon..a potom acetonove riedidlo c6000..ide to super...a vysledok vydis sam...midnight_man píše:čím si to?
/// to s tym vypalovanim vyzera super..ale neohne sa ten hlinik? pripadne aby sa nezdeformoval...
sorry, ale príde mi to ako dobrá kok.tina, videl si niekedy aké dierky sú v tryskách? neviem si predstaviť, že by v čerpadle mal byť nausádzaný carbon a začne sa odlupovať. To by tie dierky v tryskách asi nerozdýchali.a3anko píše:http://www.iob.cz/produkty-bg-care/deka ... motoru.php a co toto ?
mam za sebou uz jednu Alhambru (najazdenych 300tkm 85kW TDI-PD), ktora mala sacie + EGR ventil zaneseny nejak tak ako je vyssie na obrazku... ja osobne to tiez robim a spravil som uz za toho pol roka minimalne 10 TDI motorov, z toho asi dve tretiny PD a CR. BG Care je riadeny proces, ktory postupne uvolnuje carbon - neodlupuje velke casti!! maximalne bezpecny proces pre kazdy motor (samozrejme nebavime sa o vylagrovanych motoroch ktore su na pokraji zivotnosti resp. kruzkovania s dolnou hranicou pripustnych tlakov), ale samozrejme chapem postoj "kym neuvidim, neuverim", prid a ukazem ti topuci píše:sorry, ale príde mi to ako dobrá kok.tina, videl si niekedy aké dierky sú v tryskách? neviem si predstaviť, že by v čerpadle mal byť nausádzaný carbon a začne sa odlupovať. To by tie dierky v tryskách asi nerozdýchali.a3anko píše:http://www.iob.cz/produkty-bg-care/deka ... motoru.php a co toto ?