fabia 1,4 16V AUA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
fabia 1,4 16V AUA
na fabii 1,4 16V se pravidelně rozsvicí EPC+kontrolka emisí, dle VAG
17559..nedosažená hranice ochuzení
16785..systém zp.vedení-průtok příliš malý,
když postupuju dle dílenské příručky, tak všechny měřitelné stavy OK, jen ve funkci 04, zobr.skupině 075 ve 3.poli "rozdíl tlaku v sacím potrubí" předepisujou min. 50mbar, já mám konstantně 40mbar, nemají tam vyhodnocení, tak nevím, jestli se ubírat tímto směrem???a jak???
17559..nedosažená hranice ochuzení
16785..systém zp.vedení-průtok příliš malý,
když postupuju dle dílenské příručky, tak všechny měřitelné stavy OK, jen ve funkci 04, zobr.skupině 075 ve 3.poli "rozdíl tlaku v sacím potrubí" předepisujou min. 50mbar, já mám konstantně 40mbar, nemají tam vyhodnocení, tak nevím, jestli se ubírat tímto směrem???a jak???
Re: fabia 1,4 16V AUA
Asi egr ventil.drz píše:na fabii 1,4 16V se pravidelně rozsvicí EPC+kontrolka emisí, dle VAG
17559..nedosažená hranice ochuzení
16785..systém zp.vedení-průtok příliš malý,
když postupuju dle dílenské příručky, tak všechny měřitelné stavy OK, jen ve funkci 04, zobr.skupině 075 ve 3.poli "rozdíl tlaku v sacím potrubí" předepisujou min. 50mbar, já mám konstantně 40mbar, nemají tam vyhodnocení, tak nevím, jestli se ubírat tímto směrem???a jak???
jj příšernost ale to EGR bych zkouknul a vyčistil přívodní rouru...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tak na tuto jednotku pozor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mal som moznost prehravat soft na tejto jednotke uz niekolko krat niektore v pohode ale 3 auta na prt
mali najazdene okolo 189000km az 201500km a po flashi sa nepodarilo spravit zakladne nastavenie na skrtiacu klapku a ani na egr ventil, nepomohlo ani nasledne cistenie, odpojenie baterie ,auto islo vo vysokych otackach nedal sa pridat plyn zavada v rj motora snimac tlaku v sacom potrubi nezmyselny pomer.Pomohla len vymena skrtiacej klapky a egr ventilu.Auta s nizsim poctom KM v pohode .Tak ta cena za flash sa moze poriadne navysit

-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07 dub 2009, 22:52