fabia 1,4 16V AUA

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
drz
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 04 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0

fabia 1,4 16V AUA

Příspěvek od drz »

na fabii 1,4 16V se pravidelně rozsvicí EPC+kontrolka emisí, dle VAG

17559..nedosažená hranice ochuzení
16785..systém zp.vedení-průtok příliš malý,

když postupuju dle dílenské příručky, tak všechny měřitelné stavy OK, jen ve funkci 04, zobr.skupině 075 ve 3.poli "rozdíl tlaku v sacím potrubí" předepisujou min. 50mbar, já mám konstantně 40mbar, nemají tam vyhodnocení, tak nevím, jestli se ubírat tímto směrem???a jak???
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Re: fabia 1,4 16V AUA

Příspěvek od Zdeněk M »

drz píše:na fabii 1,4 16V se pravidelně rozsvicí EPC+kontrolka emisí, dle VAG

17559..nedosažená hranice ochuzení
16785..systém zp.vedení-průtok příliš malý,

když postupuju dle dílenské příručky, tak všechny měřitelné stavy OK, jen ve funkci 04, zobr.skupině 075 ve 3.poli "rozdíl tlaku v sacím potrubí" předepisujou min. 50mbar, já mám konstantně 40mbar, nemají tam vyhodnocení, tak nevím, jestli se ubírat tímto směrem???a jak???
Asi egr ventil.
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

První bych začal Flashem řídící jednotky.
Hroznej motor
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj příšernost ale to EGR bych zkouknul a vyčistil přívodní rouru...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

o tom nieco viem ;)
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

fabia

Příspěvek od alreadys »

Řešil jsem něco podobného a je to opravdu jejich bolest a pomůže přehrátí softu ještě jakou máš jednotku motoru v autorizovaném servisu za to chtějí 3000.Já jsem vše vyčistil a vyměnil a nakonec pomohlo přehrátí.
dodiak
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 23 led 2006, 19:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodiak »

tak na tuto jednotku pozor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mal som moznost prehravat soft na tejto jednotke uz niekolko krat niektore v pohode ale 3 auta na prt (wallbash) mali najazdene okolo 189000km az 201500km a po flashi sa nepodarilo spravit zakladne nastavenie na skrtiacu klapku a ani na egr ventil, nepomohlo ani nasledne cistenie, odpojenie baterie ,auto islo vo vysokych otackach nedal sa pridat plyn zavada v rj motora snimac tlaku v sacom potrubi nezmyselny pomer.Pomohla len vymena skrtiacej klapky a egr ventilu.Auta s nizsim poctom KM v pohode .Tak ta cena za flash sa moze poriadne navysit
pospisiljak
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 07 dub 2009, 22:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od pospisiljak »

zdravim taky mam fabii 1,4 16 A TAKY HLASI SYSTEM ZPETNEHO VEDENI VYFUKOVYCH SPALIN ZAVADA 16785 a po přizpusobebi do zakladniho nastaveni se zase rožne EPC cca po 20km nebude lepší EGR OFF z sw??
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“