
Závodní Fábie pánů Krejsů (barvy Repsol a Renovak)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Závodní Fábie pánů Krejsů (barvy Repsol a Renovak)
Už dlouho tohle auto sleduju při závodech Orlickýh sprintu a zajímalo by mě kolik to má cca. koní a co se skrejvá pod kapotou (pokud to není tajný).Snad se na motoru podílel i Reescha. Loni mě překvapovala jak super jela a skoro nekouřila. Letos jela ještě líp , ale hulila jak lokomotiva
. Asi to jezdí i na nějakou spešl naftu jelikož to nějak divně smrdí. Nějaký foto jsou tady :http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=2307

- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závodní Fábie pánů Krejsů (barvy Repsol a Renovak)
RV147 píše:Už dlouho tohle auto sleduju při závodech Orlickýh sprintu a zajímalo by mě kolik to má cca. koní a co se skrejvá pod kapotou (pokud to není tajný).Snad se na motoru podílel i Reescha. Loni mě překvapovala jak super jela a skoro nekouřila. Letos jela ještě líp , ale hulila jak lokomotiva. Asi to jezdí i na nějakou spešl naftu jelikož to nějak divně smrdí. Nějaký foto jsou tady :http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=2307
špeciálna nafta.......už len pridanie liehu do nafty zvýši cetánové číslo a naviac potláča dymenie motora pri maximálnom výkone.....
...to be or not to be... - faster
Re: Závodní Fábie pánů Krejsů (barvy Repsol a Renovak)
stingray: to me zajima mas ktomu nekde nejaky materiali obrazove ci psane ?Stingray píše:RV147 píše:Už dlouho tohle auto sleduju při závodech Orlickýh sprintu a zajímalo by mě kolik to má cca. koní a co se skrejvá pod kapotou (pokud to není tajný).Snad se na motoru podílel i Reescha. Loni mě překvapovala jak super jela a skoro nekouřila. Letos jela ještě líp , ale hulila jak lokomotiva. Asi to jezdí i na nějakou spešl naftu jelikož to nějak divně smrdí. Nějaký foto jsou tady :http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=2307
špeciálna nafta.......už len pridanie liehu do nafty zvýši cetánové číslo a naviac potláča dymenie motora pri maximálnom výkone.....
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závodní Fábie pánů Krejsů (barvy Repsol a Renovak)
To si myslíž že to niekto len tak zverejnuje?? Zabudni nato rašej to ignoruj lebo 20ročný výskum a 10 ročné testovanie na autách........to určite nemá......mvolesko píše:stingray: to me zajima mas ktomu nekde nejaky materiali obrazove ci psane ?Stingray píše:RV147 píše:Už dlouho tohle auto sleduju při závodech Orlickýh sprintu a zajímalo by mě kolik to má cca. koní a co se skrejvá pod kapotou (pokud to není tajný).Snad se na motoru podílel i Reescha. Loni mě překvapovala jak super jela a skoro nekouřila. Letos jela ještě líp , ale hulila jak lokomotiva. Asi to jezdí i na nějakou spešl naftu jelikož to nějak divně smrdí. Nějaký foto jsou tady :http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=2307
špeciálna nafta.......už len pridanie liehu do nafty zvýši cetánové číslo a naviac potláča dymenie motora pri maximálnom výkone.....
zvlášt napr. iso-propyl alkohol sa používa ako aditívum do paliva pre vysoko otáčkové diesel motory...
...to be or not to be... - faster
Copak to palivo. Asi jezdí na tohle :http://www.renovak.cz/petrochem/hiperflofuels.php , když to taky prodávaj. Jinak to má taky velice zajímavej zvuk.
Jo ještě nějaká inspirace pro další zvyšování výkonu. Tohle je nějakej italskej ladič. Na tomhle je nějaký vstřikování vody s lihem do sání :http://www.romeoferraris.com/sito_2004/ ... a%20gt.pdf
a tady je plyn, něco jako nitro pro diesely :http://www.romeoferraris.com/sito_2004/ ... 56%201.pdf
Bohužel je to italsky, ale pořád tak trochu uvažuju, že za tím pánem vyrazím bay mi posílil moj Alfu.
a tady je plyn, něco jako nitro pro diesely :http://www.romeoferraris.com/sito_2004/ ... 56%201.pdf
Bohužel je to italsky, ale pořád tak trochu uvažuju, že za tím pánem vyrazím bay mi posílil moj Alfu.
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Bežná nafta u nás dosahuje ledva 51cetánov, slušná 55 cetánov. Zlepšenie dymivosti sa dá realizovať iba metalickými prísadami zvýšenie cetánového čísla sa dymivosť potlačí iba minimálne. Cetánové číslo sa dá zlepšiť etyl-hexx nitxx 0,4% ale zároven treba rátať s tým že sa nafta časovo degraduje to ale pre racing nie je problém. Veľmi efektívna prísada a daleko lepšia prísada je di-terxxx buxx perxxx tam sa cetánové číslo môže zodvihnuť až o 15 jednotiek.machy1118 píše:To jako když přidám lih do nafty, tak to lip pojede a bude to miň kouřit?
Dymivosť znižujú prísady na báze vanadu, železa ale hlavne bária......dokonca až 70% menšia dymivosť tieto kovy totiž fungujú ako katalyzátory pri procese spalovania...... najviac používaný je barixxx dialxxxxphxxxdisul...
Jazdiť na 75-80cetánovej nafte to je už iné kaffé.....
...to be or not to be... - faster
Tak tu fabii měli o tomhle víkendu vystavenou v Sosnové. Tvrdili že má 200PS a 440 Nm. A je tam turbo ze superba 2.5tdi,větší intercooler a upravená ŘJ a jěště nějaký vychytávky a spojka je sériová jen lamela je keramická. Jen škoda, že jsem jí neviděl v akci. Má taky velice pěkný brzdy


VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1269
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
neni tam turbo ze superbaČmoud píše:Tak tu fabii měli o tomhle víkendu vystavenou v Sosnové. Tvrdili že má 200PS a 440 Nm. A je tam turbo ze superba 2.5tdi,větší intercooler a upravená ŘJ a jěště nějaký vychytávky a spojka je sériová jen lamela je keramická. Jen škoda, že jsem jí neviděl v akci. Má taky velice pěkný brzdy

