Jaké turbo???????

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
miro TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 21 říj 2006, 11:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Karviná

Jaké turbo???????

Příspěvek od miro TDI »

Jaké turbo dát chlapi na motor AGR původně 66kw teď chip na 85 kw aby to bylo kapku lepší????
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7022
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

mno zalezi na tom, kolik mas financnich prostredku a co ocekavas...
pokud jen "kapku", tak turbo ze ASZ (96kW verze PD)...ale pocitej s tim, ze musis nechat predelat chip pri vymene turba.

osvedceny postup je trojkombinace trysky-turbo-chip ... maximalisticka vize je RACE trysky - ARL turbo (GT1749VB) - chip od Reeshana

...chapu, ze jsi za chip uz neco utratil, ale pokud Ti jde o vykon a kvalitu, pak se posledni reseni jevi jako nejlepsi a hlavne OSVEDCENE

PS: pocitej s tim, ze v tomto pripade budes muset davat i jinou lamelu (bud oblozit, nebo nejlepe vetsi spojku)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

když ARL turbo tak INTERCOOLER!!
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Čmoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 15 říj 2006, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Čmoud »

A z čeho tam dát intercoler? Stačí třeba ze Sharana,nebo z něčeho jinýho je lepší?
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Forest píše:mno zalezi na tom, kolik mas financnich prostredku a co ocekavas...
pokud jen "kapku", tak turbo ze ASZ (96kW verze PD)...ale pocitej s tim, ze musis nechat predelat chip pri vymene turba.

osvedceny postup je trojkombinace trysky-turbo-chip ... maximalisticka vize je RACE trysky - ARL turbo (GT1749VB) - chip od Reeshana

...chapu, ze jsi za chip uz neco utratil, ale pokud Ti jde o vykon a kvalitu, pak se posledni reseni jevi jako nejlepsi a hlavne OSVEDCENE

PS: pocitej s tim, ze v tomto pripade budes muset davat i jinou lamelu (bud oblozit, nebo nejlepe vetsi spojku)
Radši celou spojku. Ta dvouhmota to dlouho nevydrží.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Čmoud píše:A z čeho tam dát intercoler? Stačí třeba ze Sharana,nebo z něčeho jinýho je lepší?
No záleží na jaké auto a s jakou výbavou. Na GIV s klimou se mi nedaří dostat dopředu nic. Budu muset vyměnit nárazník, protože ten originál se strašně stáčí pod auto a není tam místo. (LOL)
Ale třeba na oktávce je místa dost....
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

TDIPOWER píše:
Čmoud píše:A z čeho tam dát intercoler? Stačí třeba ze Sharana,nebo z něčeho jinýho je lepší?
No záleží na jaké auto a s jakou výbavou. Na GIV s klimou se mi nedaří dostat dopředu nic. Budu muset vyměnit nárazník, protože ten originál se strašně stáčí pod auto a není tam místo. (LOL)
Ale třeba na oktávce je místa dost....
musis bejt sikovnej :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

TDIPOWER píše:
Čmoud píše:A z čeho tam dát intercoler? Stačí třeba ze Sharana,nebo z něčeho jinýho je lepší?
No záleží na jaké auto a s jakou výbavou. Na GIV s klimou se mi nedaří dostat dopředu nic. Budu muset vyměnit nárazník, protože ten originál se strašně stáčí pod auto a není tam místo. (LOL)
Ale třeba na oktávce je místa dost....
Z golf4 150hp .. ten by tam šel :havaj:

A nebo, snad do 14 dnů budu mít fotky jiného, pěkného :)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

mvolesko píše:
TDIPOWER píše:
Čmoud píše:A z čeho tam dát intercoler? Stačí třeba ze Sharana,nebo z něčeho jinýho je lepší?
No záleží na jaké auto a s jakou výbavou. Na GIV s klimou se mi nedaří dostat dopředu nic. Budu muset vyměnit nárazník, protože ten originál se strašně stáčí pod auto a není tam místo. (LOL)
Ale třeba na oktávce je místa dost....
musis bejt sikovnej :)
Z čeho jsi to tam dostal? Já jsem měl z peugeota myslím 607 a vývody byly tak nešťastné, že se nepovedlo. Pak ještě jeden a ten je zase široký. Překopat to z PD150 je zas zbytečný balík. Ale já to tam dostanu, neboj (noteeth)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

jo IC z PD150 je nejlepsi reseni, funguje to super !
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

mvolesko píše:jo IC z PD150 je nejlepsi reseni, funguje to super !
No tak to jde. Ale co všechno je třeba měnit? Asi i komplet celý ten držák chladičů, ne? Navíc se to dost blbě shání. Na kolik to příjde? Tak jak to budu mít já příjde matroš tak na 2500 (sání + IC) + práce. Navíc to sání bych nutně měnit nemusel, takže pouze 1500 za IC. Nárazník tam nepočítám, protože chci stejně jiný.
Mě už Jenda doufám poslal to sání ze superba, tak se tam s těma trubkama nebudu muset tak motat a vracet.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1419
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

To miro: TDI:AGR blok, hlava a streva jsou stejny jako 81 kW motor .Staci vymenit trysky s 81cky,turbo,ventlN75 a upravit sw v ridici jednotce a mas 81cku..Ono to naklapeni ofuku v turbu neni zas tak "IN" oproti stare verzi turba s obtokem.A jestli kecam tak at me nekdo opravi.
Čmoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 15 říj 2006, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Čmoud »

mvolesko píše:jo IC z PD150 je nejlepsi reseni, funguje to super !

To věřím, že funguje super. :) Mám možnost mít z toho sharana,bude lepší jak origo, nebo mám schánět z 150PD?
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

Jaké turbo by se hodilo a vešlo na 1,9 TD , aby tlačilo tak 1,3 - 1,5 baru.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukee »

GT1749V šroubované.
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“