A6 KOUŘÍ BÍLE

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Když za chodu motoru odšroubuječš nalejvací víčko oleje , tak jaký to má tlak. Udrží se , nebo má snahu odskočit?
Jaroslav Grebeníček
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 10 zář 2006, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Žďár nad sázavou

Příspěvek od Jaroslav Grebeníček »

pafka píše:Když za chodu motoru odšroubuječš nalejvací víčko oleje , tak jaký to má tlak. Udrží se , nebo má snahu odskočit?
To jsem zkoušel víčko i po odšroubování drží ,z měrky oleje se nepáří,je to závada jak noha .
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko

Příspěvek od Fandy »

Jaroslav Grebeníček píše:
pafka píše:Když za chodu motoru odšroubuječš nalejvací víčko oleje , tak jaký to má tlak. Udrží se , nebo má snahu odskočit?
To jsem zkoušel víčko i po odšroubování drží ,z měrky oleje se nepáří,je to závada jak noha .
A hlavně proč po výměně žhaviček :?
Uživatelský avatar
boost
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 20 kvě 2006, 12:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od boost »

Říká se že bílej kouř značí nespálenou naftu.
vwphun
Přispěvovatel
Příspěvky: 509
Registrován: 23 led 2006, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od vwphun »

Fandy píše:
Jaroslav Grebeníček píše:
pafka píše:Když za chodu motoru odšroubuječš nalejvací víčko oleje , tak jaký to má tlak. Udrží se , nebo má snahu odskočit?
To jsem zkoušel víčko i po odšroubování drží ,z měrky oleje se nepáří,je to závada jak noha .
A hlavně proč po výměně žhaviček :?
Pokud nebude těsnit žhavič, nebude ve válci dostatečná komprese a nafta se buď nevznítí nebo úplně nespálí, proto bílý kouř. Nebo ukapávající vstřik. Tipoval bych to na netěsnící žhavič, pokud tato závada začala po výměně žhavičů.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

to by byla slyšet utíkající komprese
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

Kamarádovy to dělalo u T4 když se začlo odebírat turbo do věčných lovišť,
ale ten kouř byl spíš do modra. (olej ve výfuku)
Čím teplejší, tím horší. (crazy)
Sharan ASZ
Octavia AGR
Bedrich
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 16 lis 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Všechovice

Příspěvek od Bedrich »

Ahoj jsem tady sice novej, ale mám G IV 1,9 PD a dělámi to to samé a čirou náhodou jsem zkusil změřit olej a zdá se mi, že mi ho přibývá.

A co u tebe?
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Bedrich píše:Ahoj jsem tady sice novej, ale mám G IV 1,9 PD a dělámi to to samé a čirou náhodou jsem zkusil změřit olej a zdá se mi, že mi ho přibývá.

A co u tebe?
Nejspíš se ti do oleje dostává nafta, začni to řešit co nejdřív nebo popravíš motor.
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

zkusim se za tebou stavit Jardo a mrknem na to))
Bedrich
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 16 lis 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Všechovice

Příspěvek od Bedrich »

Fantik píše:
Bedrich píše:Ahoj jsem tady sice novej, ale mám G IV 1,9 PD a dělámi to to samé a čirou náhodou jsem zkusil změřit olej a zdá se mi, že mi ho přibývá.

A co u tebe?
Nejspíš se ti do oleje dostává nafta, začni to řešit co nejdřív nebo popravíš motor.

Tak jsem dneska odpustil oleje a tak ze dva dny budu jezdit a uvidím jestli se opravdu zvedá hladina toho oleje.
Ale kdyby jo tak co stím? Asi vyměnit těsnící gumičky na PD vstřikách ne?
Jaroslav Grebeníček
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 10 zář 2006, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Žďár nad sázavou

Odpověď na A6 kouří bíle

Příspěvek od Jaroslav Grebeníček »

Děkuji všem kteří mi byli nápomocni dobrou radou,byla to žhavička přes vint ,proto ta kouřivost u zahřívajícího se motoru.
Problém u A6 2,5tdi je vůbec výměna žhavek,protože vzhledem k mé
lenosti se mi nechtělo sundávat sací potrubí a žhavič na prvním válci
jsem šrouboval prodloužením s kloubkem a tak se stalo,že jsem ji našrouboval přes závit.Oprava závitu nebyla až tak náročná ale je to pakárna navíc.Ještě jednou dík.

PS.až zas něco zkur..m tak se ozvu. (LOL)
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko

Re: Odpověď na A6 kouří bíle

Příspěvek od Fandy »

Jaroslav Grebeníček píše:Děkuji všem kteří mi byli nápomocni dobrou radou,byla to žhavička přes vint ,proto ta kouřivost u zahřívajícího se motoru.
Problém u A6 2,5tdi je vůbec výměna žhavek,protože vzhledem k mé
lenosti se mi nechtělo sundávat sací potrubí a žhavič na prvním válci
jsem šrouboval prodloužením s kloubkem a tak se stalo,že jsem ji našrouboval přes závit.Oprava závitu nebyla až tak náročná ale je to pakárna navíc.Ještě jednou dík.

PS.až zas něco zkur..m tak se ozvu. (LOL)
Hlavně že to dobře dopadlo,zase jsme chytřejší (noteeth)
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

Ahojte akurat sa mi dostala do ruk podobna Audina kori na bielo ale u mna je to urco olej (LOL) dnes ma siel majitel previezt a chcel mi ukazat ako to dymi a ono nic :( ako obycajne ked sa idem s niekym previest ale po nahliadnuti pod kapotu motor od oleja teda len v zadu pozrem lepsie a na nosniku vidim gum.zatku z hlavy (krytka rysiky vacky L) tak som ju tam dal naspet a auto zacalo dymit ako besne po asi 15 km ju zacalo opat vytlacat ,otvorim naliev.hrdlo a obrovsky tlak ako v kompresore (LOL) tak som hned yacal cistit sitko na vrchu motora ale sa mi nezda ye bolo az tak zas***e moze to robit este nieco ine??
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

TAk som to dnes zmontoval pekne vycistene a zatial je to OK :P
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“