Od těch dob si vážím originálních alu disků, sice žádna hitparáda, ale alespoň jsou tvrdé.
šok s diskami
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dříve jsem měl na renaultu taky takové nějaké podobné disky, s napisem Magic by Ronell bo tak nějak. Každý rok jsem je nechával rovnat, měl jsem na nich profil 60. Na jaře jsem je nechal srovnat, na podzim byly na závaží 200 až 300g. Od těch dob mi závaží 150 g celkem připadá jako normál.
Jak někdo výše psal byly měkké, jak teplá čokoláda. Když jsem pak koupil jiné, zjistil jsem, že ta část disku, která je proti dezénu gumy byla tady na těch šitech o půlku slabší než u jiných alu kol. 
Od těch dob si vážím originálních alu disků, sice žádna hitparáda, ale alespoň jsou tvrdé.
Od těch dob si vážím originálních alu disků, sice žádna hitparáda, ale alespoň jsou tvrdé.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Aby som to opísal ešte raz a presnejšie, čo sa týky tých mojích diskov. Disky mali zdeformovanu vnútornú stranu ,boli zahnuté na jednom mieste. Má to vplyv na koleso, resp. rotáciu kolesa resp hadzanie kolesa?
To ,že má disk prihnutú vnútornu stranu znamená ,že je ohnutý iba ten ráfik alebo celé koleso je v tvare vajíčka?
Dakujem
To ,že má disk prihnutú vnútornu stranu znamená ,že je ohnutý iba ten ráfik alebo celé koleso je v tvare vajíčka?
Dakujem
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
no většinou je uhnutý jen ten vnitřní ráfek!!! Aby to bylo hnutý na paprskách tak to už musí bejt fakt prda, bouračka atd,
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Tak já měl taky DEZENT D 225/45 R17, kupoval jsem je nový, a přesně to samé - po jedné sezoně mi vibroval volant, tak jsem je dal převážit. Výsledek - pěkně zvlněný vnitřní strany kol. měkej matroš asi, DEZENT už mi nesmí na autochosepm píše:Já si koupil DEZENT, dal tam 225/45 r17 a po roce už jsem měl vnitřní strany taky hrbolatý. Ale alespoň vim čim to je "ŘSD - MUSÍME TO OPRAVIT"
Frézování silnic do různejch patvarů a to že to je na MPV tomu taky nepřidá.
milansilvia píše:Aby som to opísal ešte raz a presnejšie, čo sa týky tých mojích diskov. Disky mali zdeformovanu vnútornú stranu ,boli zahnuté na jednom mieste. Má to vplyv na koleso, resp. rotáciu kolesa resp hadzanie kolesa?
To ,že má disk prihnutú vnútornu stranu znamená ,že je ohnutý iba ten ráfik alebo celé koleso je v tvare vajíčka?
Dakujem
Tak jsem si precetl cele tema jeste jednou, ale zatim jsi stale nenapsal jaka znacka disku to vlastne byla, aby jsme vedeli co nemame kupovat.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
nemusi to delat jen cina gumy.setkal jsem se i se spatnyma znackovyma.cosby píše:Jsem majitele pneuservisu,takže snad můžu korektně odpovedět.Jsou disky křivé nebo se jen prostě dovyvažovalo.Vyvažuji skoro denně,no teď né,mám operované koleno a by jste se divili.30-40 vcelku nic není.Někdy na nové-značkové kola dáváme China gumy a závaží okolo 100g je vcelku normal.Jak píšu,do 30 g je to v poho,i 40.
30g nebo 40 g bych vubec neresil.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Kolikrát jsem zažil, že nová guma na rávku chtěla 30g, po chvilce zkoušení a protáčení na rávku už nebylo tolik potřeba, šlo jen o to najít to správné místo.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
To je jasny, ale s tím se v pneuservisu nikdo zdržovat nebude. Pokud chceš něco pořádně, tak si to musíš udělat sám.dury2 píše:Kolikrát jsem zažil, že nová guma na rávku chtěla 30g, po chvilce zkoušení a protáčení na rávku už nebylo tolik potřeba, šlo jen o to najít to správné místo.
Kola beru jedině Ronal a u průměrů do 16" s tím není zásadní problém, ale nad 16" už začínají kopance atd. Holt to chce brát v potaz českou silnici...
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice