DSG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pepepeter
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 13 led 2010, 22:15
Odpovědi: 0

DSG

Příspěvek od pepepeter »

zdravim chlapy nemate niekto navod na vymenu oleja v DSG moc by mi to pomohlo dakujem
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Máš adaptér VAS 6262

Potřebuješ 5.5l oleje, těsnění zátky dole na skříni, filtr a o-kroužek filtru.

Filtr se mění normálně, je třeba jen vyndat filtrbox spolu s váhou a kusem vedení vzduchu do turba.

Olej se vypouští šroubem odspodu skříně, povolíš šroub vytečenou cca 3 deci a pak je potřeba povolit trubičku co ustanovuje hladinu oleje ta je v tý díře po šroubu tím vypustíš všechno.
Zašroubuješ trubičku, našroubuješ adaptér, na druhej konec si šroubuješ pixly s olejem a natlačíš tam cca 5.5l oleje, natočíš motor, v bloku měřených hodnot aut. převodovky / tuším 19 / sleduješ teplotu oleje ve skříni a jakmile dosáhne hodnoty 35-45 stupňů tak odjistíš dole adaptér, tím vyteče zbytek oleje / cca 0.5l /, odšroubuješ zbytek adaptéru a utáhneš zátku.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=15
Je to stejnej postup jak řiká tomas.cz
akorát nevim, jak funguje ten origo adapter...ja jsem si ho dělal a odpojovat nic nemusim, přebytečnej olej v daný taplotě mam zpátky v nádobce. Pak odpojim, z převodů už nic neteče a zašpuntuju a hotovo.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mě stál 1000kč a zaplatil se x-krát a tehdy jsem ani neřešil nějak něco dělat, byť přípravků třeba na rozvody mám vlastní výroby hodně.

Ještě teda upřesním že první DSG měli vypouštěcí šroub extra, pak ho přestali dávat a zůstal na dně skříně jen nálitek.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Tomas.cz píše:Mě stál 1000kč a zaplatil se x-krát a tehdy jsem ani neřešil nějak něco dělat, byť přípravků třeba na rozvody mám vlastní výroby hodně.

Ještě teda upřesním že první DSG měli vypouštěcí šroub extra, pak ho přestali dávat a zůstal na dně skříně jen nálitek.
A kdes ho kupoval? Kámoš má dsg a chtěl si nechat u nás v autorizáku udělat olej, to je tak 2 roky zpátky a museli si ho nechat poslat z boleslavi, páč ho ještě neměli :)
Já to dělal asi 2 hodiny, s tim že mam u zátky rychlospojku a měnim DSG, Multitronik v jednom a podlaha konečně bez oleje :) Šlo mi hlavně o tu čistotu práce...asi by to šlo i jinak, ale moc mě neba, když ti olej teče po předloktí :) asi víš...
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

www.univer.cz mám od nich i ten nástavec na zadní ložiska OII apod.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tady jsem ti ho vyblejsknul:

Obrázek
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Chystám se taky na výměnu,ale ten filtr mi přijde nějak moc papírovej a nemám odvahu zkoušet,jestli to není jen ochrana před nečistotma. :?
Je to normální? V odkaze je naprozměnu uplně jiný filtr http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=169356
Obrázek
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

V pořádku, na fotkách je ještě staré provedení filtru.
Frank51
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 03 kvě 2008, 08:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Frank51 »

Nevím, ale nezdá se mi, že je to amatérský výrobek ta hadice k plnění DSG. A mimo jiné jsem v katalogu Univeru nic podobného nenašel.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

Frank51 píše:Nevím, ale nezdá se mi, že je to amatérský výrobek ta hadice k plnění DSG. A mimo jiné jsem v katalogu Univeru nic podobného nenašel.
presne takhle vypada original, ja si to nechal udelat, rychlospojky mi zbyly z eolysu, to vicko s ventilem je pekne na h.... do hadice mam vrazenej trychtyr
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

6262 -když to ještě nikdo nenabízel byly jsme nuceni si ho udělat v práci v po ho vyfotím...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

máme ten samej co Tomáš, jde to objednat, v pondělí můžu zkusit zjistit tu firmu, pokud to někoho zajíma
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To moje je VAS 6262, kupoval jsem ho před třemi lety v Univeru a stál asi 1200kč + dph.
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

este malickost, vo vnutri prevodovky je aj druhy filter, ale musela by sa rozobrat cela prevodovka, tak sa to nerobi.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“