DSG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Máš adaptér VAS 6262
Potřebuješ 5.5l oleje, těsnění zátky dole na skříni, filtr a o-kroužek filtru.
Filtr se mění normálně, je třeba jen vyndat filtrbox spolu s váhou a kusem vedení vzduchu do turba.
Olej se vypouští šroubem odspodu skříně, povolíš šroub vytečenou cca 3 deci a pak je potřeba povolit trubičku co ustanovuje hladinu oleje ta je v tý díře po šroubu tím vypustíš všechno.
Zašroubuješ trubičku, našroubuješ adaptér, na druhej konec si šroubuješ pixly s olejem a natlačíš tam cca 5.5l oleje, natočíš motor, v bloku měřených hodnot aut. převodovky / tuším 19 / sleduješ teplotu oleje ve skříni a jakmile dosáhne hodnoty 35-45 stupňů tak odjistíš dole adaptér, tím vyteče zbytek oleje / cca 0.5l /, odšroubuješ zbytek adaptéru a utáhneš zátku.
Potřebuješ 5.5l oleje, těsnění zátky dole na skříni, filtr a o-kroužek filtru.
Filtr se mění normálně, je třeba jen vyndat filtrbox spolu s váhou a kusem vedení vzduchu do turba.
Olej se vypouští šroubem odspodu skříně, povolíš šroub vytečenou cca 3 deci a pak je potřeba povolit trubičku co ustanovuje hladinu oleje ta je v tý díře po šroubu tím vypustíš všechno.
Zašroubuješ trubičku, našroubuješ adaptér, na druhej konec si šroubuješ pixly s olejem a natlačíš tam cca 5.5l oleje, natočíš motor, v bloku měřených hodnot aut. převodovky / tuším 19 / sleduješ teplotu oleje ve skříni a jakmile dosáhne hodnoty 35-45 stupňů tak odjistíš dole adaptér, tím vyteče zbytek oleje / cca 0.5l /, odšroubuješ zbytek adaptéru a utáhneš zátku.
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=15
Je to stejnej postup jak řiká tomas.cz
akorát nevim, jak funguje ten origo adapter...ja jsem si ho dělal a odpojovat nic nemusim, přebytečnej olej v daný taplotě mam zpátky v nádobce. Pak odpojim, z převodů už nic neteče a zašpuntuju a hotovo.
Je to stejnej postup jak řiká tomas.cz
akorát nevim, jak funguje ten origo adapter...ja jsem si ho dělal a odpojovat nic nemusim, přebytečnej olej v daný taplotě mam zpátky v nádobce. Pak odpojim, z převodů už nic neteče a zašpuntuju a hotovo.
***VAG,PSA,Renault***
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
A kdes ho kupoval? Kámoš má dsg a chtěl si nechat u nás v autorizáku udělat olej, to je tak 2 roky zpátky a museli si ho nechat poslat z boleslavi, páč ho ještě neměliTomas.cz píše:Mě stál 1000kč a zaplatil se x-krát a tehdy jsem ani neřešil nějak něco dělat, byť přípravků třeba na rozvody mám vlastní výroby hodně.
Ještě teda upřesním že první DSG měli vypouštěcí šroub extra, pak ho přestali dávat a zůstal na dně skříně jen nálitek.

Já to dělal asi 2 hodiny, s tim že mam u zátky rychlospojku a měnim DSG, Multitronik v jednom a podlaha konečně bez oleje


***VAG,PSA,Renault***
www.univer.cz mám od nich i ten nástavec na zadní ložiska OII apod.
Chystám se taky na výměnu,ale ten filtr mi přijde nějak moc papírovej a nemám odvahu zkoušet,jestli to není jen ochrana před nečistotma.
Je to normální? V odkaze je naprozměnu uplně jiný filtr http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=169356


Je to normální? V odkaze je naprozměnu uplně jiný filtr http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=169356

presne takhle vypada original, ja si to nechal udelat, rychlospojky mi zbyly z eolysu, to vicko s ventilem je pekne na h.... do hadice mam vrazenej trychtyrFrank51 píše:Nevím, ale nezdá se mi, že je to amatérský výrobek ta hadice k plnění DSG. A mimo jiné jsem v katalogu Univeru nic podobného nenašel.
Nissan Primera SW 1,9 DCi
6262 -když to ještě nikdo nenabízel byly jsme nuceni si ho udělat v práci v po ho vyfotím...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
este malickost, vo vnutri prevodovky je aj druhy filter, ale musela by sa rozobrat cela prevodovka, tak sa to nerobi.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR