AAZ přestalo žhavit

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

AAZ přestalo žhavit

Příspěvek od RudisTDic »

Ještě sem to moc nezkoumal,ale odpojeni teplotního čidla nepomohlo..včera to celej den makalo a dnes ráno vlezu do auta,zapnu klíč..kontrolka se normálně rozsvítila a za cca 3s zhasne a nic...auto nenaskočí..relé 104 funguje a pojistky dobrý..žhavičky sou taky OK..Po nastartování je slyšet,že relé žhavení po chvilce vypne,jako obvykle..Když rozsvítim lampičku aq zapnu klíč,tak ani nepohasne,tzn. že nežhaví..V čem by to mohlo být???že se to podělalo z ničeho nic :?
Octavia II RS
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

to je normalní při tšchlech plusových teplotách už to žhavit nemá a musí ti to naskočit i bez žhavení, máš chybu jinde
96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

A ta velká pojistka v motorovym prostoru je OK?
George62
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 14 pro 2009, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od George62 »

Každej motor je asi trošinku jinej ale já mam dva passaty a golfa a všem spíná žhavení až při poklesu teploty cca -4 C.takže máš problém opravdu někde jinde.Mě to začalo blbnout v zimě ale bylo mínus 15 a do tý doby pohoda. V jednom autě 3 žhavičky k.o. a v druhým všechny.Takže při těchto tep.to musí jít i bez nich.
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Kluci to není TDi,ale TD a to žhaví při studenym motoru pokaždý..ikdyž je venku třeba 30 stupňů...Teda aspoň mě :-D ,jinak už sem to našel..byla to ta 50A pojistka,ale byla skovaná nad pojistkovkou..mám 95",ty starší jí maj v motoru..
Jinak bez žhavení to chytlo taky,ale musel sem to podžet pár vteřin..
Octavia II RS
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

V mot prostoru byla jen do srpna 93 pak už jen za pojistkama.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Fazer
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 22 led 2007, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Vážany nad Litavou

Příspěvek od Fazer »

Nechci zakládat nové téma,tak se zeptám tady:dá se na O1 změnit doba žhavení pomocí VAGu?Jde mě o to,aby přižhavovala i za tepla.Díky. :)
Škoda Oktavia 1,9TDI 81 kw ASV
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

za tepla prizhavovat nebude, da sa predlzit len doba zhavenia. A naco chces zhavit za tepla? Ak mas problemy so startom, tak chyba bude inde.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Špatný starty za tepla na Octě je bud starter nebo vyběhaný čerpadlo.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

Batistuta píše:Špatný starty za tepla na Octě je bud starter nebo vyběhaný čerpadlo.
+ slaba baterka + cidlo teploty chl. kapaliny +........
Uživatelský avatar
Fazer
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 22 led 2007, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Vážany nad Litavou

Příspěvek od Fazer »

ne,ne.Motor startuje dobře.Jelikož jezdím 50/50 nafta:rostlinný olej tak kvůli tomu.
Škoda Oktavia 1,9TDI 81 kw ASV
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“