Rozdíly v motorech 2,0 TDI?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

altea
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 02 srp 2006, 20:51
Odpovědi: 0

Rozdíly v motorech 2,0 TDI?

Příspěvek od altea »

Může mi, prosím, někdo osvětlit rozdíly v těchto motorech?
BKD, BMP atd?
8V 16V?
podélně, příčně uložené?
Díky.
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

BKD je 16V-dvě vačky,BMP je 8V-jednovačka,většinou ve spojení s DPF.Oba příčné,oba 103 KW.Víc o tom nevím.
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Ještě BMP je jak u VW Passat myslím od roku 2006,tam je napříč a ten samý motor je i u Superba I,tam se dával jak s tak i bez DPF.Tam je motor podél
Uživatelský avatar
AndrewN
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 19 dub 2009, 13:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od AndrewN »

Má BMP vyvažováky?
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

ano
Dushky888
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 29 srp 2009, 09:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od Dushky888 »

BKD je myslim bez filtra pevnych castic (DPF)
Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 81kw ASV
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od marhan »

BMP - vstriky BOSCH
BKD - vstriky SIEMENS
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Nieje to nahodou opacne?

BKD (Buzerantsky Kokotsky Diesel)- priecny 16V / vstreky Bosch / bez vyvazovakov (napr. OII, G5 atd.)
BKP - ako BKD ale vstreky Siemens / ma vyvazovaky (napr. Passat 3C)

BMM - priecny 8V / vstreky Bosch / DPF / bez vyvazovakov (napr. OII Scout)
BMP - ako BMM / vstreky Siemens / ma vyvazovaky (napr. Passat 3C)

Je nutne podotknut ze tusim asi do r.v. 2006 boli vyvazovacie hriadele pohanane retazou (strasne poruchove) a od 06 uz bol na vyvazovaky priamy prevod cez ozubene kola (a bol pokoj OK) ;)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

TDI tech píše:Nieje to nahodou opacne?

BKD (Buzerantsky Kokotsky Diesel)- priecny 16V / vstreky Bosch / bez vyvazovakov (napr. OII, G5 atd.)
BKP - ako BKD ale vstreky Siemens / ma vyvazovaky (napr. Passat 3C)

BMM - priecny 8V / vstreky Bosch / DPF / bez vyvazovakov (napr. OII Scout)
BMP - ako BMM / vstreky Siemens / ma vyvazovaky (napr. Passat 3C)

Je nutne podotknut ze tusim asi do r.v. 2006 boli vyvazovacie hriadele pohanane retazou (strasne poruchove) a od 06 uz bol na vyvazovaky priamy prevod cez ozubene kola (a bol pokoj OK) ;)
mám takový pocit že to je od modelového roku 2007,tj cca od půlka 2006
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od marhan »

Ja ma BMP passat 3c 02/2006 na svolavacce to nebylo, ale ETKA hlasi ze mam ozub. kola, tak nevim..... Jo a vstriky mam BOSCH
Uživatelský avatar
AndrewN
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 19 dub 2009, 13:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od AndrewN »

Takze ve zkratce receno, Passat 3C se neda sehnat s nejakym rozumnym 2.0 TDI motorem? DPF by pro me problem nebyl.
fukmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 17 dub 2009, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SČ - Mimoň

Příspěvek od fukmen »

jj, tak nějak (LOL)
S-Max 2,0Tdci Titanium, exVW TOURAN 2,0TDI Highline, ex BMW 330i Touring
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

TDI tech píše:Nieje to nahodou opacne?

BKD (Buzerantsky Kokotsky Diesel)- priecny 16V / vstreky Bosch / bez vyvazovakov (napr. OII, G5 atd.)
BKP - ako BKD ale vstreky Siemens / ma vyvazovaky (napr. Passat 3C)

BMM - priecny 8V / vstreky Bosch / DPF / bez vyvazovakov (napr. OII Scout)
BMP - ako BMM / vstreky Siemens / ma vyvazovaky (napr. Passat 3C)

Je nutne podotknut ze tusim asi do r.v. 2006 boli vyvazovacie hriadele pohanane retazou (strasne poruchove) a od 06 uz bol na vyvazovaky priamy prevod cez ozubene kola (a bol pokoj OK) ;)
nevím proč BKD je buzerantský kokotský diesel, mě přijde z těch všech 2l jako nejlepší volba nebo druhá nejlepší po BMM s odstraněným DPF, možná má svoje mouchy, ale nedisponuje, žádnýma přídavnýma nesmyslama, je sice pěkný, že od 2006 jsou vyvažováky hnaný ozubenýma kolama, ale náhon olejovýho čerpadla na kokot a o Siemens vstřikovačích myslím netřeba ani mluvit
pekari
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 24 led 2006, 03:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od pekari »

Chtěl bych se zeptat na co jsi mám dát pozor na motoru
2.0 tdi BGW.Je tam taky problém s náhonem olejového čerpadla?
W- Passat Variant B3 motor 1.9 TDI Z1 trysky 81kw
Klouzan
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: KV

Příspěvek od Klouzan »

váha píše:
TDI tech píše:Nieje to nahodou opacne?

BKD (Buzerantsky Kokotsky Diesel)- priecny 16V / vstreky Bosch / bez vyvazovakov (napr. OII, G5 atd.)
BKP - ako BKD ale vstreky Siemens / ma vyvazovaky (napr. Passat 3C)

BMM - priecny 8V / vstreky Bosch / DPF / bez vyvazovakov (napr. OII Scout)
BMP - ako BMM / vstreky Siemens / ma vyvazovaky (napr. Passat 3C)

Je nutne podotknut ze tusim asi do r.v. 2006 boli vyvazovacie hriadele pohanane retazou (strasne poruchove) a od 06 uz bol na vyvazovaky priamy prevod cez ozubene kola (a bol pokoj OK) ;)
mám takový pocit že to je od modelového roku 2007,tj cca od půlka 2006
BMP je Siemens?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“