STAROSTLIVOST O TURBO...ako na to?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
STAROSTLIVOST O TURBO...ako na to?
Zacina sa ty vyskytovat dost problemov s TURBOM.Celkom by ma zaujimalo od coho to moze byt a ako tomu predchadzat aby sa nezadreli tie lopatky na turbe. Mam ALH motor takze asi sa pytam opodctatnene.
Zly motorovy olej? alebo nedodrziavanie servisneho intervalu?
Zly motorovy olej? alebo nedodrziavanie servisneho intervalu?
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
- travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
jo ale ty myslis OCTAVIE SKODOVKY ... VW ich uz mal skorej do octavii sa zacali davat od roku 01 myslim...v tom mas pravdujohan píše:Ty máš r.v. 98 a motor ALH? Ten kod motoru myslím měly až od 2001 nebo ne? Kdyžtak mě někdo opravte.díky

Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Tak zpět k tématu: Myslím si, že pro turbo platí dvě známá pravidla - nedávat mu čočku hned za studena a naopak nechat ho trochu vychladit po velkém zatížení. Dál si myslím, že mu škodí pozdní vstřikování (PB, neodborné chipy, špatně nastavené nebo poškozené čerpadlo) a samozřejmě nesmyslné přetěžování (vysoký plnící tlak), a taky bych určitě nešetřil na výměně vložky ve filtrboxu.
Jinak čím předcházet zatuhlé regulaci těžko říct, ale určitě je potřeba tomu dát občas pokouřit aby se hýbala do krajních poloh.
Jinak čím předcházet zatuhlé regulaci těžko říct, ale určitě je potřeba tomu dát občas pokouřit aby se hýbala do krajních poloh.
- travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
no konecne nieco k veci ..jo diky AndreAndre píše:Tak zpět k tématu: Myslím si, že pro turbo platí dvě známá pravidla - nedávat mu čočku hned za studena a naopak nechat ho trochu vychladit po velkém zatížení. Dál si myslím, že mu škodí pozdní vstřikování (PB, neodborné chipy, špatně nastavené nebo poškozené čerpadlo) a samozřejmě nesmyslné přetěžování (vysoký plnící tlak), a taky bych určitě nešetřil na výměně vložky ve filtrboxu.
Jinak čím předcházet zatuhlé regulaci těžko říct, ale určitě je potřeba tomu dát občas pokouřit aby se hýbala do krajních poloh.

Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Myslím že je to presne tak ako povedal ANDRÉ, viac nie je k tomu čo dodať...Pokiaľ nie je problém niekde inde ako napr. karbónom pripchatá trubka na mazanie olejom napr. pri motoroch 1,8T benzín /mám vlastnú skúsenosť, menil som ho 4xza sebou,než mi to poradil borec z Blavy/
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR