POZOR na levné a neprofesionální úpravy TDI!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já jsem "ZASE" nic nevyhrabal, protože NEMÁM ZAPOTŘEBÍ na někoho něco vyhrabávat. Narazil jsem na to docela náhodou... Prostě mě interesuje, jak tady někdo, kdo bez jakéhokoliv popírání krade, hází špínu na někoho jiného bez jakéhokoliv důkazu... Prostě jen na základě něčího tvrzení...
Docela zajímavé sledovat, jak se zloděj snaží někoho pošpinit a přitom s tím nemá nic společného...
Ta Tvá a TDIfunova PRAVDA je relativní pojem a dá se s tím hrát zajímavá hra. Můžeš nějak dokázat, že hardware dělal právě Drápek? Kromě bezcenného tvrzení onoho majitele? Takovou pravdu jsem schopen na vás dva lehce SEHNAT taky...
Docela zajímavé sledovat, jak se zloděj snaží někoho pošpinit a přitom s tím nemá nic společného...
Ta Tvá a TDIfunova PRAVDA je relativní pojem a dá se s tím hrát zajímavá hra. Můžeš nějak dokázat, že hardware dělal právě Drápek? Kromě bezcenného tvrzení onoho majitele? Takovou pravdu jsem schopen na vás dva lehce SEHNAT taky...

VW Passat Variant HL B8 1.9TDi 110kW
Tak já jsem zloděj? Paráda
Jen tak dál,ztrácíš nervy. Měl by jsis dát pozor na pomluvu a křivé nařčení.
To že jsi to náhodou našel je vlastně dobře, protože dotyčný-í se k problému postavili čelem a problém se vyřešil.
Znova opakuji, že to téma je moje akce a TDIfuna jsem požádal jen aby se vyjádřil k softu, pod který se podepsal drápek.
Co se týká zástavby , tak pokud to nedělal drápek tak je ještě větší břídil, jelikož načipoval špatně fungující auto a to znamená, že mu nejde o blaho klienta, ale jde jen o to aby si namastil kapsu a hlavně je ostuda, že to nepoznal
Je pěkné jak se snažíš drápka ještě víc uvařit
, je dobré vědět, že jak někdo pojede k drápkovi, tak musí vzít svědky, foťák, kameru a nejlíp notáře
, pokud se takhle staví k problému, je to opravdu skvělá důvěryhodnost v jeho práci a firmu.
Kde jsou všichni ti spokojení zákazníci. Jen Ty? Tak to opravdu hovoří za vše.Jen nedokážu pochopit proč stále mluvíš za drápka ty? Nebo on ti říká co máš napsat? To co tu píšeš by tomu nasvědčovalo-přesně jeho styl
.Soudný člověk by se ho zastávat tímhle způsobem nemohl
.

To že jsi to náhodou našel je vlastně dobře, protože dotyčný-í se k problému postavili čelem a problém se vyřešil.
Znova opakuji, že to téma je moje akce a TDIfuna jsem požádal jen aby se vyjádřil k softu, pod který se podepsal drápek.
Co se týká zástavby , tak pokud to nedělal drápek tak je ještě větší břídil, jelikož načipoval špatně fungující auto a to znamená, že mu nejde o blaho klienta, ale jde jen o to aby si namastil kapsu a hlavně je ostuda, že to nepoznal

Je pěkné jak se snažíš drápka ještě víc uvařit


Kde jsou všichni ti spokojení zákazníci. Jen Ty? Tak to opravdu hovoří za vše.Jen nedokážu pochopit proč stále mluvíš za drápka ty? Nebo on ti říká co máš napsat? To co tu píšeš by tomu nasvědčovalo-přesně jeho styl


-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Z druhého příspěvku tohoto tématu...drapek píše:Ne nedělal jsem to, dělal jsem pouze soft
bez svářečky těžko něco svařím
A indy ty si zameť před vlastním prahem viz tebou zaslepené EGR a krásné nerezové vedení IC atd
Vyjádření TDIfuna k úpravě softwaru:
ECU je jak jiste vite v kanalu pod steracy, jak jiste vite tece tami nejaka ta voda a proto se ECU tesni 4 sroubky a tesnicim tmelem. Bohuzel zde nebyl zadnej sroubek a nepochopil jsem jedinej duvod proc. Mozna se nekomu proste nechce zdrzovat sroubovanim atd..
A ted k SW.. Nebudu vykladat co a jak ale jedine co reknu, ze uz pri pohledu na nastartovane auto resp. turbo a jeho aktuator mi bylo divne co se deje, na volnobeh nevedela banka co ma delat a trepala se.
Pri nahlednuti do kanalu 11 byla regulace na 55%. Po zjisteni obsahu v ecu bylo vse jasne. Motor prestavenej na VNT regulaci bezel porad na softweru puvodnim a to pro OBTOKOVE turbo AGR motoru... Takze jsem vyhledal korektni softwer k tomuto vozu a naprogramoval seriovej program 81kw...


To Drapek : a proc si teda na toto tema reagoval az ted, kdyz mas svedomi "ciste" ??
To Dukes : Jestli teda nekeca a mech upravy nedelal ON, proc si cele forum postval proti nemu ? ten SW je samozrejme kravina, o tom zadna, ale pokud udelal jednu chybu (neuvedomil si ze to bylo AGR), ktera sla snadno napravit, tak nechapu tech 7 stranek tady.
To Dukes : Jestli teda nekeca a mech upravy nedelal ON, proc si cele forum postval proti nemu ? ten SW je samozrejme kravina, o tom zadna, ale pokud udelal jednu chybu (neuvedomil si ze to bylo AGR), ktera sla snadno napravit, tak nechapu tech 7 stranek tady.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Drápku já mám čisto, když udělám chybu problém vyřeším, já s klienty spolupracuji a nikde jsem netvrdil, že jsem neomylný. Nicméně vytvořit to co ty, tak se odstřelim
.
To ostatní: Já vám ukažu extrémně zmršenou práci břídila co o autech nic neví, jen proto aby jste nevyhazovali prachy komínem a nakonec jsme za blbce my
. Proč se teda všichni vždycky ptáte na reference.
Chce to víc Drápku a ABC tuningu a bude o práci postaráno
.
Drápek to nedělal? Tak proč je v úvodu stížnost majitele a proč regoval téměř po roce? Čtěte to celé.
Kdyby mě někdo takhle nepravdivě nařkl, jsme u soudu.
Zdá se mi,že Drápek je stejně perfektní jak ABC, jen pěkná reklama.
PS: Nejde o konkurenční boj, jelikož Drápek se svým přístupem (hlavně jak si namastím kapsu) nikdy konkurencí nebude.

To ostatní: Já vám ukažu extrémně zmršenou práci břídila co o autech nic neví, jen proto aby jste nevyhazovali prachy komínem a nakonec jsme za blbce my

Chce to víc Drápku a ABC tuningu a bude o práci postaráno

Drápek to nedělal? Tak proč je v úvodu stížnost majitele a proč regoval téměř po roce? Čtěte to celé.
Kdyby mě někdo takhle nepravdivě nařkl, jsme u soudu.
Zdá se mi,že Drápek je stejně perfektní jak ABC, jen pěkná reklama.
PS: Nejde o konkurenční boj, jelikož Drápek se svým přístupem (hlavně jak si namastím kapsu) nikdy konkurencí nebude.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Myslim, ze to vsichni cetli cele. Nikdo nerika, ze to neudelal, tak cti poradne, myslim ze reakce byla jasna. On to vyprasil, ale mohl ses tohodle vyvarovat, kdyby majitel vozu nechtel usetrit na nespravnych mistech aneb : "nejsem tak bohaty, abych si mohl dovolit levne veci"
hodne lidi fnuka tady nebo do telefonu, ze DP je draha firma. S kvalitou roste cena.....aspon by se nestalo tohle.
hodne lidi fnuka tady nebo do telefonu, ze DP je draha firma. S kvalitou roste cena.....aspon by se nestalo tohle.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Staci peclive cist ->flekyc píše:To Dukes : Jestli teda nekeca a mech upravy nedelal ON, proc si cele forum postval proti nemu ? ten SW je samozrejme kravina, o tom zadna, ale pokud udelal jednu chybu (neuvedomil si ze to bylo AGR), ktera sla snadno napravit, tak nechapu tech 7 stranek tady.
A co se fnukani tyce, tak to je sice pravda, nicmene z meho subjektivniho pohledu by mel existovat nejaky standard, ktereho by se mel jakkoliv placici a fnukajici zakaznik dockat, nemyslis?Indi píše:Co se týká zástavby , tak pokud to nedělal drápek tak je ještě větší břídil, jelikož načipoval špatně fungující auto a to znamená, že mu nejde o blaho klienta, ale jde jen o to aby si namastil kapsu a hlavně je ostuda, že to nepoznal![]()
Mimochodem tu "jednu chybu" bych prirovnal k "chybe" nerozeznani PDcka a rotacky

Jinak mam duvod se domnivat, ze JE SPRAVNE a vuci zdejsimu osazenstvu spravne na takoveto zdokumentovatelne excesy upozornovat vramci prevence, kterou muzete spatrovat jako pomyslny "management kvality".
... tento tyden mame ve firme audit ISO, tak mi to pripomina, ze je skoda, ze neco takoveho asi dost mozna nelze aplikovat na tento "podnikatelsky" sektor. Pak by se dost mozna oddelilo zrno od plev.
Precijen chiptuning by nemel byt jen o "konich" a "kroutaku", ale predevsim o preciznim pristupu k automobilu jako celku a mezi hlavni aspekty kvality by mely patrit prubeh v celem spektru otacek, bezpecnost, rozumna zivotnost motoru a jinych komponent (byt je dnes hledeno predevsim na subjektivni spokojenost zakaznika).
Mozna by bylo vhodne, kdyby byl chiptuning podminen ziskanim nejake koncesni listiny, jejiz ziskani by bylo podmineno slozenim urcitych zkousek, prezentaci znalosti a zkusenosti, samozrejme ruku v ruce s verohodnym dolozenim puvodu HW i SW vybaveni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)