Oktavia 1 ASZ 1.9TDI PD 96kw Turbodira
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
mpegsearch
chlapi a máte to seriovy ASZ někdo po chipu ? estli se to nejak neporovnalo i od spodu? protoze jinak fakt taky nepozoruju zadnej problem ani divny zvuky apod, tak doufam ze vacka a vnitrnosti sou ok, chystam se do DP uz delsi dobu ale porad nejak nejsou prachy, kdyby meli aspon nakou tu akci aby to bylo levnejsi( jako na podzim) 
Ono se kolikrát zdá,že jsou hydra dobrá ,ale nemusí to být pravda..Můj známý jezdil, zvuk normální,chytalo to, výkon takový nestálý ,ale jelikož měl první TDI ,tak myslel ,že to tak má být ..pak někde našel inzerát ,nechal načipovat a jelo to lépe ,spotřeba na dovolenou 5,5 litrů a ˇnajednou volal před Prahou ,že je tam nějaký tlukot a než se stačil otočit..zabouchalo a jízda na 3..Přivez to na káře a prodřená hydra ,jedno úplně ...Klame to....
nepropadat panice...
ja som vcera vymenil tandem, a aspon u mna je to znat, od 1400 dvihne predok a zatlaci, od ~2000 dalsi kopanec
ale ci to bolo vyvevou alebo tlakom paliva tazko povedat, ale brzdi to ovela lepsie a taktiez mi zmizlo take pocukavanie pri konstatnych otackach/rychlosti (tempomat) v rozmedzi 1800-2000ot...takze...neviem 
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
tak schválně jsem sledoval co dělá moje ASZ... nesbírá se tak odspoda jako něco s V turbem, ale je fakt že od cca 1500 tahá už znatelně a kolem 1900 kde je i podle grafu z brzdy náběh na špičku krouťáku to zatáhne fest.... jediné co - jak je to podtočené a chcete akcelerovat je třeba tak vteřinu počkat než to to VA nafoukne, a nebo podřadit... což je asi lepší volba...
takže pokud má někdo prodlevu několik vteřin, nebo se neděje nic do těch cca 2000 tak proti mému autu je asi něco špatně... ve finále i proto sem byl zabrzdit sérii abych viděl zda funguje jak má..
takže pokud má někdo prodlevu několik vteřin, nebo se neděje nic do těch cca 2000 tak proti mému autu je asi něco špatně... ve finále i proto sem byl zabrzdit sérii abych viděl zda funguje jak má..
startovalo dobre na brnk ale zrejme trocha padal tlak nafty, to poznam podla cerpadla v nadrzi, to cerpadlo co tam mam ma pretlakovy ventil a ten ventil je pocut ako take ,,zaskucanie,,...doteraz po otoceni kluca bolo pocut ze cerpadlo natlacilo ale malokedy bol pocut ten ventil, teraz po otoceni kluca asi 1sek tlaci a potom uz len ,,skuci,, takze nieco tam bolo.Vici píše:tomiisp : a jak to třeba startovalo přev výměnou tandemu? dobře?.. čistě pro zajímavost
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
myslim, ze je uplne normalne ze je tam nejake oneskorenie, ja by som povedal asi 1sec, taha mi to od 1800 az 2000 ako blesk, zalezi od podmienok, hranica otacok nie je konstantna
pri 1500 je to mrtvola ale to je snad OK, ci nie? aj ked bolo fungl nove tak to vzdy robilo....
jazdim vylucne na Vpowerdiesel, mam 70000km, dnes som isiel proti silnemu vetru Bratislava Trencin po D1, 150km/h na tempomat spotreba 6.7, ine auta nevladali ist proti tomu vetru, normalne pri bezvetri to ukazuje okolo 5.6 pri tej istej rychlosti
pri 1500 je to mrtvola ale to je snad OK, ci nie? aj ked bolo fungl nove tak to vzdy robilo....
jazdim vylucne na Vpowerdiesel, mam 70000km, dnes som isiel proti silnemu vetru Bratislava Trencin po D1, 150km/h na tempomat spotreba 6.7, ine auta nevladali ist proti tomu vetru, normalne pri bezvetri to ukazuje okolo 5.6 pri tej istej rychlosti