POZOR na levné a neprofesionální úpravy TDI!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Alpiners a jeho čiptůnink..
Dovolím si taky připojit jednu svojí zkušenost.. Loni na podzim mi čipoval auto (AR159 1.9JTDm-prosím nečertěte se, každý má auto jaký se mu líbí, dal za něj svý prachy a už jsem vyrostl z toho že bych se s lidma co maj jinou značku káry hádal že moje značka je lepší než značka ostatních.) Ale k věci, tento člověk mi loni na podzim přijel cestou na dovolenou do Čech načipovat do Prahy auto. Jelikož jsem tomu nerozuměl, tak jsem po něm chtěl slyšet názor na čipování,rizika a hlavně, jaké je naporosto bezpečné maximum pro zvýšení výkonu motoru aby nedošel k úhoně. Řekl mi 25% je bezpečných, ale že nejdřív zkusíme míň a uvidím jak mi to bude vyhovovat. Tak to zvednul tuším o 15%, jeli jsme to projet, ale fakt to zvýšení výkonu nebylo vůbec znát. Takže jsem i kvůli časovýmu presu(mému i jeho) řekl Igorovi, ať tam nastaví těch podle něho bezpečných 25%. Tak to nastavil, a jeli jsme to projet. A teď to konečně bylo znát, auto jelo jak pila, fakt maximální spokojenost. Takže jsme se vrátili, zaplatil jsem mu 5000,-kč s tím, že když by byl nějaký problém, tak že mi to zas přijede opravit a nebo když budu mít problém, tak že mi těch 5 litrů vrátí. Že je férový a můžu mu věřit, a i tak na mě působil. Tak jsem si od něj nechal na disk nahrát(naštěstí) původní tovární nastavení jednotky. Rozešli jsme se a já se těšil že to po cestě z práce protáhnu. Cesta domů byla v pohodě a já mu ještě po návratu psal smsku, že jsem fakt spokojenej. Jenže to vydrželo jen do další cesty do práce (dojíždím cca 130km) kdy si tak napohodu(podotýkám napohodu, už žádně tůrování) jedu do práce a najednou se mi rozsvítila kontrolka motoru a auto přestalo skoro jet. No prostě jsem spadl do nouzáku. Tak to hned volám Igorovi, on že neví kde je problém, tak jsem s tím zajel(pomalu:-) ke svýmu mechanikovi, ten to napíchl na comp a zjistil, podle kódu(ten mi vyluštil Igor) že je zanešený FAP filtr. Tak to opět volám od mechanika Igorovi a ten mi nejdřív telefon odmítal zvednout a když to teda na poněkolikátý zvednul, tak se vymlouval, že mi asi došlo aditivum pro FAP. Tak jsme tu nádobku marně hledali, nakonec jsem s tím jel i do Fiatu a tam mi řekli, že tady ten FAP funguje na principu jednorázového vstříknutí většího množství nafty a né na přítomnosti externího aditiva. Tak mu to volám a pán dělal blbýho, že to je blbost. Holt je to pan Alpiners chytrý kluk a ví víc než autorizovanej servis, co si to našel v manuálech. Ale k závěru. Tento člověk si tu hraje a uděluje rady jak je zkušený chiptuner a není si schopen ani zjistit, než mi to přijede načipovat, že tam mám FAP filtr. A to to věděl snad 14dní předem. Podle jeho řečí už toho má pomalu tolik načipovanýho jak já naježdíno. A pak když jsem s ních chtěl řešit nápravu, prostě aby mi ten čip po původní dohodě vyrušil a vrátil prachy, tak už nekomunikoval vůbec. Telefon mi snad ze 100 pokusů o dovolání se nezvedl ani jednou, na smsky neodpovídal a když jsem mi to omylem zvedl z jiného čísla, který sem použil, tak sypal jen výmluvy a sliby, že čip zrušíme a dá mi prachy. Prostě absolutně u něj neexistuje jakákoli možnost přiznat svojí chybu a hledá jen důvody okolo. No a nakonec po snad dvou měsících mi poslal kontakt na kluka z jižních čech, abych si za ním zajel a že mi to vyruší. Tak jsem za ním jel přes 200km a když jsem si mu za to dovolil zaplatit, čistě jen z mé vlastní vůle, že jsem byl šťastnej, že už zas můžu aspoň normálně jezdit a nepředjížděj mě Felicie, tak ten kluk od Alpinerse dostal vynadáno, že si vzal prachy. Je to normální?? Prostě ko.k.ot největší. A na závěr, i přes několik jeho mejlových slíbů, že mi peníze pošle, je dodnes nemám. Tak co, ještě si od něj necháte poradit nebo nedej bože načipovat auto??
A Igore, kdyby jsi tu zas měl potřebu něco vypisovat, že mi blbla převodovka(mám automat a při fakt prudkým zrychlení mi občas vyskočí dvojka), tak se zamysli než se tu strapníš. Ona totiž převodovka, i kdyby byla naprosto nefunkční nemá jakýkoli vliv na chod a kouřivost motoru, natož na FAP filtr. Nebo si snad stále myslíš že ano?? Totéž platí na Tvé komentáře, že jsem asi už měl ten FAP špatnej, tak Tě můžu uklidnit, že od té doby, co mi to ten klučina z JČ dal do původního stavu, tak o filtru nevím. A to už mám od tý doby najeto dost přes 20tisíc km.
BTW.: A moc bych chtěl poprosit admina tohoto fóra, aby tu toto upozornění pokud možno nechal jako varování před samozvanejma čiptunerama jako je Igůrek.
A Igore, kdyby jsi tu zas měl potřebu něco vypisovat, že mi blbla převodovka(mám automat a při fakt prudkým zrychlení mi občas vyskočí dvojka), tak se zamysli než se tu strapníš. Ona totiž převodovka, i kdyby byla naprosto nefunkční nemá jakýkoli vliv na chod a kouřivost motoru, natož na FAP filtr. Nebo si snad stále myslíš že ano?? Totéž platí na Tvé komentáře, že jsem asi už měl ten FAP špatnej, tak Tě můžu uklidnit, že od té doby, co mi to ten klučina z JČ dal do původního stavu, tak o filtru nevím. A to už mám od tý doby najeto dost přes 20tisíc km.
BTW.: A moc bych chtěl poprosit admina tohoto fóra, aby tu toto upozornění pokud možno nechal jako varování před samozvanejma čiptunerama jako je Igůrek.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Tak takovouhle fušeřinu jsem ještě neviděl. Ať se nezlobí ti, co obhajují úpravce - ale taky jsem byl mladej, taky jsem sbíral zkušenosti, ale v každým oboru existtují zásady, který se prostě musí dodržovat. Kdyby byly dodrženy i v tomto případě, nebylo by to tak šílený.
Svýho času, měl táta trojkovýho bavoráka s jednobodem Pierburg. Protože nechtěl chytat za studena, odvezl ho k servisákovi, kterej jedinej v oblasti BMW dělal, protože jak o sobě říkal, pracoval v servisu BMW v německu. Po týdnu jsme si vyzvedli auto zaplatili asi 8 tisíc za opravu (v roce 1995 dost pěněz) a odjeli. Auto bylo líný, dusilo se a tak jsem se vrhnul pod kapotu. Specialista odmontoval počítačem řízenej Pierburg, ucvakal kabeláž, vyndal řídící jednotku a osadil klasickej lankovej karbec. V sacím potrubí, kde byla díra pro čidlo podtlaku, byl zatlučenej dřevěnej kolík obalenej hadrem....Tak jsme jeli zpátky, hádka, vyhrožování soudem - slib že dá auto do původního stavu. Po týdnu je údajně auto v pořádku. Místo čidla stále kolík v hadru, tak jsem mu to řekl - odpověď, že tam žádný čidlo nikdy nebylo, mě přiměla otevřít kapotu u mýho Opela, kde byl taky Pierburg jednobod - ukázal jsem mu čidlo. Pán ztichnul, řek že to je opravený a pak už mrtvej brouk. Auto stejně nefachalo, tak jsem to rozhodil....elektrika pospojovaná, tak jak tu bylo ukázáno - omotat a izolačka, ale když k sobě nevyšly správné barvy, tak se použil podobný odstín, nebo šrafování.
Dopadlo to tak, že jsem sehnal schéma a kompletně předělával elektriku.
Od tý doby si dávám sakra majzla, komu auto svěřuju
Svýho času, měl táta trojkovýho bavoráka s jednobodem Pierburg. Protože nechtěl chytat za studena, odvezl ho k servisákovi, kterej jedinej v oblasti BMW dělal, protože jak o sobě říkal, pracoval v servisu BMW v německu. Po týdnu jsme si vyzvedli auto zaplatili asi 8 tisíc za opravu (v roce 1995 dost pěněz) a odjeli. Auto bylo líný, dusilo se a tak jsem se vrhnul pod kapotu. Specialista odmontoval počítačem řízenej Pierburg, ucvakal kabeláž, vyndal řídící jednotku a osadil klasickej lankovej karbec. V sacím potrubí, kde byla díra pro čidlo podtlaku, byl zatlučenej dřevěnej kolík obalenej hadrem....Tak jsme jeli zpátky, hádka, vyhrožování soudem - slib že dá auto do původního stavu. Po týdnu je údajně auto v pořádku. Místo čidla stále kolík v hadru, tak jsem mu to řekl - odpověď, že tam žádný čidlo nikdy nebylo, mě přiměla otevřít kapotu u mýho Opela, kde byl taky Pierburg jednobod - ukázal jsem mu čidlo. Pán ztichnul, řek že to je opravený a pak už mrtvej brouk. Auto stejně nefachalo, tak jsem to rozhodil....elektrika pospojovaná, tak jak tu bylo ukázáno - omotat a izolačka, ale když k sobě nevyšly správné barvy, tak se použil podobný odstín, nebo šrafování.
Dopadlo to tak, že jsem sehnal schéma a kompletně předělával elektriku.
Od tý doby si dávám sakra majzla, komu auto svěřuju
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 02 úno 2007, 21:50
- Bydliště: Turnov
Hele milej šmoulo, okamžitě stáhni tuhle fotografii. Nemáš souhlas autora k jejímu zveřejněníoctaviatdi píše:
Profesionalni upravce![]()
![]()

Naposledy upravil(a) red snail dne 01 lis 2010, 14:21, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Variant HL B8 1.9TDi 110kW
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
http://www.uloz.to/6403461/drapek1-pdf
http://www.uloz.to/6403460/drapek-vs-serie-pdf
http://www.uloz.to/6403462/drapek-vs-tdifun-pdf
tady jsem byl svedkem jedne spatne upravy, majitel si nekolikrat stezoval u upravce, ze vozidlo jede jen do 3tis.. Nakonec potupne prijel resit ke konkurenci, protoze nebyl upravce schopen vyresit problem k jeho spokojenosti...
Oktavie 4x4 74pd turbo 96kw slibeno bylo cca160koni
http://www.uloz.to/6403460/drapek-vs-serie-pdf
http://www.uloz.to/6403462/drapek-vs-tdifun-pdf
tady jsem byl svedkem jedne spatne upravy, majitel si nekolikrat stezoval u upravce, ze vozidlo jede jen do 3tis.. Nakonec potupne prijel resit ke konkurenci, protoze nebyl upravce schopen vyresit problem k jeho spokojenosti...
Oktavie 4x4 74pd turbo 96kw slibeno bylo cca160koni
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Fajná sranda je tady




Naposledy upravil(a) Martines dne 01 lis 2010, 12:52, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1.9Tdi ALH 66KW @ trysky PP764, turbo 1749VB, vedení vzduchu ARL, chip tdidrapek.cz, FMIC, spojka ATD+VR6, EGR OFF, KAT OFF, puky TT, pružiny RS
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
tak na svojem aute jsis to osefoval,na cizim byl problem.pak se nediv ze jsou nastvani.chlap byl nekolikrat u tebe a ty jsi mu rikal ze je vse o.k tak volal a cele se to predelavalo.
a ta fotka co tu je ,Byla volne pristupna na facebuku.taky jsem ji nasel.pochopitelne ted tam uz neni .cpete si tam same kraviny a pak kdyz to nekdo vyuzije jste zlosti bez sebe.
a ta fotka co tu je ,Byla volne pristupna na facebuku.taky jsem ji nasel.pochopitelne ted tam uz neni .cpete si tam same kraviny a pak kdyz to nekdo vyuzije jste zlosti bez sebe.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Marku, to mas pravdu protoze az se na mojem dodelal HW tak se dělal SW a o tom to vše je !!!
Můj postup byl jasny sprav si HW a dodelá se to !!
Že to jel řešit jinde je jeho boj, protože prodělal peníze, taky mohl říct vrat mi penize dej to do serie a pohoda,ale nikdo ani slovo a slehla se po něm zem. Přece nebudu zákazníkovi volat no nechtěl by už jsi to opravit ?? Nebo to tak Marku děláš?
Můj postup byl jasny sprav si HW a dodelá se to !!
Že to jel řešit jinde je jeho boj, protože prodělal peníze, taky mohl říct vrat mi penize dej to do serie a pohoda,ale nikdo ani slovo a slehla se po něm zem. Přece nebudu zákazníkovi volat no nechtěl by už jsi to opravit ?? Nebo to tak Marku děláš?
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
to ze zaplatil podruhe je pravda.v kazdem pripade je treba vzdy zacit kontrolou vsech soucasti nez se dojde k ladeni.pak jsou s tim jen trable.drapek píše:Marku, to mas pravdu protoze az se na mojem dodelal HW tak se dělal SW a o tom to vše je !!!
Můj postup byl jasny sprav si HW a dodelá se to !!
Že to jel řešit jinde je jeho boj, protože prodělal peníze, taky mohl říct vrat mi penize dej to do serie a pohoda,ale nikdo ani slovo a slehla se po něm zem. Přece nebudu zákazníkovi volat no nechtěl by už jsi to opravit ?? Nebo to tak Marku děláš?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps