záměna řj NEflash za flash

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

záměna řj NEflash za flash

Příspěvek od DDRagoo »

Mám A3, ALH, 66KW,r.v.99 a NEflash-ovací jednotku, musí se pájet kvůli soft, sice už mám nachipováno, ale chystám se na další a v budou jistě další ještě budou a tak chci předejít potížím s tím spojeným co se týče pájení a odlupování pájecích patic při zandávání a vyndávání IO,

Jde i o to jakou jednotku tam můžu dát místo stávající ( s tím že si vyrobím přechodný kabel -staré kontery vs nové na nové řj) Jakou můžu tedy použít flash ŘJ?

A zda by jste pak někdo měl případné schémata pinů na řj

Díky za tipy a info a případná schémata
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

038 906 012 xx
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Alfikcz
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 26 zář 2006, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Alfikcz »

Dá se zaměnit i 038 906 018 GN v O1 81kW AHF za nějakou flashovací jednotku? Díky.
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Máš to jak uživatel DDRagoo
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
mufti
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 04 led 2009, 09:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od mufti »

alebo naletovat plcc patice a pouzit flash pamate ... musia sa sice vybrat, ale nemusis letovat...
Alfikcz
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 26 zář 2006, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Alfikcz »

A jak je to s tím písmenkovým indexem GN? Ten musím dodržet?
Půjde teda např. 018GN nahradit 012G? Díkec.
jini píše:Máš to jak uživatel DDRagoo
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Alfikcz píše:A jak je to s tím písmenkovým indexem GN? Ten musím dodržet?
Půjde teda např. 018GN nahradit 012G? Díkec.
jini píše:Máš to jak uživatel DDRagoo
to uz je jedno , do te 012XX si nahrajes sw jaky budes potrebovat ;)
Drag Power
street
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 19 úno 2008, 23:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od street »

chiptuning píše:
Alfikcz píše:A jak je to s tím písmenkovým indexem GN? Ten musím dodržet?
Půjde teda např. 018GN nahradit 012G? Díkec.
jini píše:Máš to jak uživatel DDRagoo
to uz je jedno , do te 012XX si nahrajes sw jaky budes potrebovat ;)[/quot

A kdyz se vymeni jednotka 038906018GN za 038906012CL musi se tedy nejak upravovat konektor jednotky nebo to pasuje bez upravy ?? dekuji za odpoved :?
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Konektory jsou jiné musí se vyměnit kabeláž do jednotky nebo zakoupit redukce.
Alfikcz
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 26 zář 2006, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Alfikcz »

Kde tu redukci seženu? Má nějaké označení?
Fantik píše:Konektory jsou jiné musí se vyměnit kabeláž do jednotky nebo zakoupit redukce.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

DIAG
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 17 črc 2009, 22:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAG »

A co použít simulátor pamětí s původní ŘJ.
Luksik
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 19 lis 2007, 17:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luksik »

Hoši tak tuhle výměnu už mám za sebou.Ale pripravte se na docela dost problému pokud budete menit kompletní svazek motoru.Začíná to prepícháním skoro vsech cidel a snimacu,protoze ja mel na golfu stary hranary stekry a na novy jednotce jsem mel ty novejsi kulaty.Dale pak budete mit zavadu v motoru a to chybu komunikace rj s budikama a s airbagama.dodnes jsem to nevyresil.sehnal jsem canovou pristrojovku ale z oktavky a ted schanim kdo mi ji nakoduje.Protoze po vymene to ani tak nejde chipnout.musite mit canovy budiky.aspon ja to tak mel u golfa.Preji stastnou vymenu.Kdyby jste nejak vyresili ty airbgy a pristroje dejte vedet.dik.L.
Luksik
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 19 lis 2007, 17:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luksik »

Hoši tak tuhle výměnu už mám za sebou.Ale pripravte se na docela dost problému pokud budete menit kompletní svazek motoru.Začíná to prepícháním skoro vsech cidel a snimacu,protoze ja mel na golfu stary hranaty stekry a na novy jednotce jsem mel ty novejsi kulaty.Dale pak budete mit zavadu v motoru a to chybu komunikace rj s budikama a s airbagama.dodnes jsem to nevyresil.sehnal jsem canovou pristrojovku ale z oktavky a ted schanim kdo mi ji nakoduje.Protoze po vymene to ani tak nejde chipnout.musite mit canovy budiky.aspon ja to tak mel u golfa.Preji stastnou vymenu.Kdyby jste nejak vyresili ty airbgy a pristroje dejte vedet.dik.L.
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Vyměň airbagovku za canovou, potřebuješ i konektor, natáhni CAN a je to.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“