Mám AGR 4x4 + chip po původním majiteli od
www.motordesign.cz, po několika letech jezdění jsem vyměnil vstřiky za PP 764, ale motor v plném tahu v rozsahu od 1800-2200 otáček na rychlosti 3,4,5 klepe. Je to v podstěně v rozsahu náběhu výkonu. Zkoušel jsem i jiné vstřiky na stejné úrovni a nic se nevyřešilo. Jinak poloosy OK, setrvák OK a kardan také OK. Navíc se zvýšila spotřeba z průměru 6,5 na 7,5 při stejném jízdním stylu a kouřivost je velká. Zvažuji proto koupi vstřiků Sprint 520 pro snížení kouřivosti, má někdo lepší nápad jak tuto situaci řešit? Při pročítání tohoto fora jsem na podobný problém nenarazil

Nebo druhá varianta, adekvátní chip, otázka ale jestli se sníží kouřivost, což vůbec netuším. V podstatě požaduji:
- snížení kouřivosti
- odstřanění klepání
- alespoň lehké snížení spotřeby
Děkuji všem za reakce, mohu cokoliv upřesnit.