AGR + Power Plus 764 motor v tahu klepe

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
spider.20
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 10 srp 2008, 21:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Špindlerův Mlýn

AGR + Power Plus 764 motor v tahu klepe

Příspěvek od spider.20 »

Mám AGR 4x4 + chip po původním majiteli od www.motordesign.cz, po několika letech jezdění jsem vyměnil vstřiky za PP 764, ale motor v plném tahu v rozsahu od 1800-2200 otáček na rychlosti 3,4,5 klepe. Je to v podstěně v rozsahu náběhu výkonu. Zkoušel jsem i jiné vstřiky na stejné úrovni a nic se nevyřešilo. Jinak poloosy OK, setrvák OK a kardan také OK. Navíc se zvýšila spotřeba z průměru 6,5 na 7,5 při stejném jízdním stylu a kouřivost je velká. Zvažuji proto koupi vstřiků Sprint 520 pro snížení kouřivosti, má někdo lepší nápad jak tuto situaci řešit? Při pročítání tohoto fora jsem na podobný problém nenarazil :( Nebo druhá varianta, adekvátní chip, otázka ale jestli se sníží kouřivost, což vůbec netuším. V podstatě požaduji:
- snížení kouřivosti
- odstřanění klepání
- alespoň lehké snížení spotřeby

Děkuji všem za reakce, mohu cokoliv upřesnit.
Škoda Octavia 4x4 2001 1.9TDI AGR 66kW+CHIP+FB POWERPLUS 764, zelená agave
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Doporučuji ti
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 14&motor=4

Popř. zkontrolovat na VAGu kolik dává váha, ale to by nemělo způsobovat klepání.

Spíš bych to tipoval ten chip.
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

nahraj tam origo soft alebo treba dat urobit nový soft na mieru, a bude po problémoch.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To bude slyšet setrvák, pokud nechceš dávat vtg turbo a vůbec to předělávat tak nech upravit soft na tyhle trysky, sice nebude úplně využit jejich potenciál ale to neva.
spider.20
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 10 srp 2008, 21:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Špindlerův Mlýn

Příspěvek od spider.20 »

Děkuji všem za rady, zkusím něco vykoumat a dám vědět jak to dopadlo :)
Škoda Octavia 4x4 2001 1.9TDI AGR 66kW+CHIP+FB POWERPLUS 764, zelená agave
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

dělá mi to taky prý je to setvák, když jsem měl 145 koní tak to nedělalo a teď při 160koních to dělá a jelikož to začlo zedne na den po tom chipu a dělá to jen když to sešlápnu v nízkých otáčkách tak veřim že to bude tim setrvákem
96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Pokud to zašlapáváš v 1500ot. tak se neni čemu divit.
marian232
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 22 říj 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: presov

4x4

Příspěvek od marian232 »

mam iný problém ale už to neriešim to pri prudkom pridani plynu to trocha zarezonuje ale žiadne klepanie, dymivosť mam len pri nízkych otáčkach ale s tým som počítal pri miernom pridávaní je to ok aky maš výkon ty ? mam dlhodobu spotrebu 5,9 vonku sa dostanem pod 5l ale viem zajazdiť aj na 8l
Octavia AGR 4x4 EGR , KAT off tlmice KAYABA disky 17" PLW , 129,1 PS - 309,5Nm chip BH Motor
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“