Bionafta (směsná nafta) a motory PD

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
mito85
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 11 črc 2009, 13:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Topoľčany

Příspěvek od mito85 »

fogous píše:pokud je to TDI PD ma chladic zpetne nafty protoze zpatecni nafta je moc tepla a krouti se nadrz.a u me vyzkouseno u PD jezdi rostlina bez problemu v poměru 60%nafta a 40% jakykoli roslina bo repka..pri vetšim pomeru je znat ze uz to nejede jako na naftu-TDI PD 74KW čip na 103 KW......nejlip jede na cistou naftu.ale na rostlinu jede bez problemu zadne kuckani nic jen to trochu huli modro bile...
hmm lenže ja dávam iný pomer , tak preto som sa pýtal tie rôzne veci:DDD
fogous
Přispěvovatel
Příspěvky: 827
Registrován: 10 říj 2009, 16:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od fogous »

mito85 píše:
fogous píše:pokud je to TDI PD ma chladic zpetne nafty protoze zpatecni nafta je moc tepla a krouti se nadrz.a u me vyzkouseno u PD jezdi rostlina bez problemu v poměru 60%nafta a 40% jakykoli roslina bo repka..pri vetšim pomeru je znat ze uz to nejede jako na naftu-TDI PD 74KW čip na 103 KW......nejlip jede na cistou naftu.ale na rostlinu jede bez problemu zadne kuckani nic jen to trochu huli modro bile...
hmm lenže ja dávam iný pomer , tak preto som sa pýtal tie rôzne veci:DDD
pokud das vice oleje je treba ten pridavny ohrev..ja to mel predtim v 205 1,8 D a i v TD a jezdilo to na vsechno...205ka ma predehrev uz v zakladu v naftovem filtru a pak jsem mel jeste ten co prodavaji primo na rostlinu a parada......nikdy zadnej problem....jen musis vymyslet napojeni prvni teple vody z motoru hned k ohrivaci a pak teprve do topeni....aby to co nejdrive ohrivalo naftu-olej
:rip:
mito85
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 11 črc 2009, 13:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Topoľčany

Příspěvek od mito85 »

ako aj ja mám ten predohrev v naftovom filtri ale potrebujem ešte viac, a kde si zohnal ten dodatočný na rostlinu? a koľko cca stál? lebo a som bidel na nejakej stránke že bioauto alebo také niečo že sa dávala aj ihla (aspoň tak nejak to vyzeralo) do nádrže ale stálo to cca 2000 CZK takže docela dosť:(( do nádrže by to bolo super, lebo je to priamo od zdroja teplé:DD
fogous
Přispěvovatel
Příspěvky: 827
Registrován: 10 říj 2009, 16:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od fogous »

ja to koupil s jednim autem....bejvaly majitel ho tam zapomel....ale tady na foru nekdo prodaval....neni to levne..tento vodni predehrev stoji kolem 3000Kč...a do nadrže nvm tam bych asi nic nepridaval pokud nechces mit jeste jednu nadrz...pac pak trubicky pod autem se dost ochlazuji........ja mel v 205 trubky uvnitr auta na podleaze a to bylo o mnoho lepsi
:rip:
mito85
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 11 črc 2009, 13:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Topoľčany

Příspěvek od mito85 »

no a len tak pre zaújmavosť, to čom so písal o úprave doby dlžky žhavenia by pomohlo? aké sú tam riziká?

a ešte jedna vec: ja davam na celú nádrž 2 litre benzínu:môže sa pri dlhodobom používaní niečo stať? že by mi to rozožralo gumičky albo palivový filter?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33656
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mito85 píše:no a len tak pre zaújmavosť, to čom so písal o úprave doby dlžky žhavenia by pomohlo? aké sú tam riziká?

a ešte jedna vec: ja davam na celú nádrž 2 litre benzínu:môže sa pri dlhodobom používaní niečo stať? že by mi to rozožralo gumičky albo palivový filter?
pokud jde prodloužit doba žhavení tak nic nehrozí

pokud bys to dělal amatersky u rychložhavičů tak je spálíš miloš
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

diagnostikou mám žhavení u svého PD nastaveno na co nejdéle , najeto přes 330 tis a žhaviče origo.....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
mito85
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 11 črc 2009, 13:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Topoľčany

Příspěvek od mito85 »

MirekX píše:diagnostikou mám žhavení u svého PD nastaveno na co nejdéle , najeto přes 330 tis a žhaviče origo.....
a robil si to cez VAG alebo ti to robil nejaký chiptuner?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

vagem, to stačí, žhaví až dost
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
mito85
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 11 črc 2009, 13:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Topoľčany

Příspěvek od mito85 »

MirekX píše:vagem, to stačí, žhaví až dost
a že sa tak sprosto pýtam že ako cez vag a aké hodnoty ste tam nastavili? nenchcem ich predsa odpáliť:D len trocha predlžiť dobu žhavenia, a myslímže v zime to len prospeje.DD
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33656
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mito85 píše:
MirekX píše:vagem, to stačí, žhaví až dost
a že sa tak sprosto pýtam že ako cez vag a aké hodnoty ste tam nastavili? nenchcem ich predsa odpáliť:D len trocha predlžiť dobu žhavenia, a myslímže v zime to len prospeje.DD

ohřivače vody a žhaviče prostě žhaví a hřejou pořád a neodpálí se prostě jsou na takový účel vyrobeny miloš ;)
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 06 dub 2008, 07:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od deflector »

a proc tak nejsou vyrobeny normalni zhavice? :-D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33656
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

deflector píše:a proc tak nejsou vyrobeny normalni zhavice? :-D
protože jsou normální ;) miloš
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 06 dub 2008, 07:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od deflector »

ja myslim, ze je to spis kvuli tomu,aby meli firmy ktere je vyrabi trzby :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33656
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

deflector píše:ja myslim, ze je to spis kvuli tomu,aby meli firmy ktere je vyrabi trzby :-)
taky je to tak vyměnil jsem párkrát jen tak žhaviče a staré jsem schoval do dvou let tam byly ty staré ;) miloš
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“