hmm lenže ja dávam iný pomer , tak preto som sa pýtal tie rôzne veci:DDDfogous píše:pokud je to TDI PD ma chladic zpetne nafty protoze zpatecni nafta je moc tepla a krouti se nadrz.a u me vyzkouseno u PD jezdi rostlina bez problemu v poměru 60%nafta a 40% jakykoli roslina bo repka..pri vetšim pomeru je znat ze uz to nejede jako na naftu-TDI PD 74KW čip na 103 KW......nejlip jede na cistou naftu.ale na rostlinu jede bez problemu zadne kuckani nic jen to trochu huli modro bile...
Bionafta (směsná nafta) a motory PD
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
pokud das vice oleje je treba ten pridavny ohrev..ja to mel predtim v 205 1,8 D a i v TD a jezdilo to na vsechno...205ka ma predehrev uz v zakladu v naftovem filtru a pak jsem mel jeste ten co prodavaji primo na rostlinu a parada......nikdy zadnej problem....jen musis vymyslet napojeni prvni teple vody z motoru hned k ohrivaci a pak teprve do topeni....aby to co nejdrive ohrivalo naftu-olejmito85 píše:hmm lenže ja dávam iný pomer , tak preto som sa pýtal tie rôzne veci:DDDfogous píše:pokud je to TDI PD ma chladic zpetne nafty protoze zpatecni nafta je moc tepla a krouti se nadrz.a u me vyzkouseno u PD jezdi rostlina bez problemu v poměru 60%nafta a 40% jakykoli roslina bo repka..pri vetšim pomeru je znat ze uz to nejede jako na naftu-TDI PD 74KW čip na 103 KW......nejlip jede na cistou naftu.ale na rostlinu jede bez problemu zadne kuckani nic jen to trochu huli modro bile...

ako aj ja mám ten predohrev v naftovom filtri ale potrebujem ešte viac, a kde si zohnal ten dodatočný na rostlinu? a koľko cca stál? lebo a som bidel na nejakej stránke že bioauto alebo také niečo že sa dávala aj ihla (aspoň tak nejak to vyzeralo) do nádrže ale stálo to cca 2000 CZK takže docela dosť:(( do nádrže by to bolo super, lebo je to priamo od zdroja teplé:DD
ja to koupil s jednim autem....bejvaly majitel ho tam zapomel....ale tady na foru nekdo prodaval....neni to levne..tento vodni predehrev stoji kolem 3000Kč...a do nadrže nvm tam bych asi nic nepridaval pokud nechces mit jeste jednu nadrz...pac pak trubicky pod autem se dost ochlazuji........ja mel v 205 trubky uvnitr auta na podleaze a to bylo o mnoho lepsi

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33656
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pokud jde prodloužit doba žhavení tak nic nehrozímito85 píše:no a len tak pre zaújmavosť, to čom so písal o úprave doby dlžky žhavenia by pomohlo? aké sú tam riziká?
a ešte jedna vec: ja davam na celú nádrž 2 litre benzínu:môže sa pri dlhodobom používaní niečo stať? že by mi to rozožralo gumičky albo palivový filter?
pokud bys to dělal amatersky u rychložhavičů tak je spálíš miloš
diagnostikou mám žhavení u svého PD nastaveno na co nejdéle , najeto přes 330 tis a žhaviče origo.....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


vagem, to stačí, žhaví až dost
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33656
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mito85 píše:a že sa tak sprosto pýtam že ako cez vag a aké hodnoty ste tam nastavili? nenchcem ich predsa odpáliť:D len trocha predlžiť dobu žhavenia, a myslímže v zime to len prospeje.DDMirekX píše:vagem, to stačí, žhaví až dost
ohřivače vody a žhaviče prostě žhaví a hřejou pořád a neodpálí se prostě jsou na takový účel vyrobeny miloš

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33656
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33656
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice