vrčící jednotka komfortu Passat B5 + schéma zapojení???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vrčící jednotka komfortu Passat B5 + schéma zapojení???
Zdravím vespolek,
oživuju svého Pašíka, kde mi pár let zatejkalo pod sedadlo řidiče kolem ŘJ motoru. Opravil jsem všechny shnilé kabely ke komfortce, vyčistil konektory, zapojil...
Když "velkej" konektor domáčknu, tak komfortka začne nahlas vrčet (relátka), když konektor jen lehonce povytáhnu, tak utichne.. Nechápu, jak může hrát roli domáčknutí konektoru.. Při "povytažení" fungují okna a zámky, kromě pravých zadních dveří. Ovšem nejde dálka na centrál a nejde se připojit k jednotce přes VAG. Když konektor domáčknu - nejde nic.. pouze vrčení..
Když ale nechám konektor povytaženej, tak si centrál někdy žije vlastním životem a různě odemyká a zamyká auto, pak zase houká Alarm a tak..
Potřeboval bych schéma zapojení jednotky komfortu (nemyslím vnitřní schema komfortky, ale spíše jen popis jednotlivých pinů), konkrétně se mi jedná o piny pro diagnostiku a zjistit co dělá pin č.3 na velkým konektoru (uhořel mi komplet drát i koncovka)
jendá se o Pašíka B5 s motorem AHU a jednotka komfortu je dvoukonektorová 3 B0 959 796
Díky za rady
Macman
oživuju svého Pašíka, kde mi pár let zatejkalo pod sedadlo řidiče kolem ŘJ motoru. Opravil jsem všechny shnilé kabely ke komfortce, vyčistil konektory, zapojil...
Když "velkej" konektor domáčknu, tak komfortka začne nahlas vrčet (relátka), když konektor jen lehonce povytáhnu, tak utichne.. Nechápu, jak může hrát roli domáčknutí konektoru.. Při "povytažení" fungují okna a zámky, kromě pravých zadních dveří. Ovšem nejde dálka na centrál a nejde se připojit k jednotce přes VAG. Když konektor domáčknu - nejde nic.. pouze vrčení..
Když ale nechám konektor povytaženej, tak si centrál někdy žije vlastním životem a různě odemyká a zamyká auto, pak zase houká Alarm a tak..
Potřeboval bych schéma zapojení jednotky komfortu (nemyslím vnitřní schema komfortky, ale spíše jen popis jednotlivých pinů), konkrétně se mi jedná o piny pro diagnostiku a zjistit co dělá pin č.3 na velkým konektoru (uhořel mi komplet drát i koncovka)
jendá se o Pašíka B5 s motorem AHU a jednotka komfortu je dvoukonektorová 3 B0 959 796
Díky za rady
Macman
Čavko , menil si aj RJ komfortu ? .... mal som podobný problém , odporúčam vymeniť aj RJ komfortu ! ak bola raz pod vodou tak tá to už asi nerozchodí , skúšal som to čistiť sú na to rôzne chemické prípravky na vyčistenie oxidácie a korozie kontaktov ale nefungovalo to ani potom ,,, v polsku som kúpil novú RJ komfortu za nejakých 30 €
Passat Variant 3BG 2004 , 1.9 TDI avf , TIP-TRONIC 96 kw ,,, Full - Koža , ESP , 10x Airbag , NAVI , MF Volant , Maxidot + D-Dot , Vyhrev predne + zadne sedadla ,Vyhrievané čelné sklo , Bi-xenon , ostrekovače + nastavenie vyšky bixenon , chrom-paket , PDC
Jednotku jsem neměnil, ale uvnitř jednotky se voda nedostala.. Zoxidovaný jsou kontakty zvenku.. Nicméně spíše vidím pořád problém v kabelech, než v jednotce.. Už před rokem mi to hlásilo na VAGu, že diagnostika jede v nouzovém režimu a už asi uhnil i poslední drát na diag.. 
Nevíte někdo, jak rozebrat konektor na svazku k jednotce??? Posouvám tím fialovým plastem tam a zpět a dutinky uvolnit nejdou..
macman

Nevíte někdo, jak rozebrat konektor na svazku k jednotce??? Posouvám tím fialovým plastem tam a zpět a dutinky uvolnit nejdou..
macman
VYŘEŠENO
Pro všechny co řeší vrčení komfortky na Passat 3B5. Opravoval jsem LP zámek dveří a měl jsem druhý ale bohužel taky vadný, který měl být údajně dobrý a vyzkoušený. Proto jsem rozplétal a proměřoval kabeláž a dostal se až ke komfortu. Při povolení a odpojení hnědé kostry na podlaze u nohou řidiče žačala komfortka vrčet. Pozor i na oxidaci a malé dotažení kostry, vrčí při špatném ukostření. Funguje vše kromě dálkového ovladače a vrčí. Jinak problém byl v zámku v mikrospínači.

Pro všechny co řeší vrčení komfortky na Passat 3B5. Opravoval jsem LP zámek dveří a měl jsem druhý ale bohužel taky vadný, který měl být údajně dobrý a vyzkoušený. Proto jsem rozplétal a proměřoval kabeláž a dostal se až ke komfortu. Při povolení a odpojení hnědé kostry na podlaze u nohou řidiče žačala komfortka vrčet. Pozor i na oxidaci a malé dotažení kostry, vrčí při špatném ukostření. Funguje vše kromě dálkového ovladače a vrčí. Jinak problém byl v zámku v mikrospínači.

Ahoj, někdy o prázdninách jsem řešil přesně to samé, co tu popisuješ - při domáčknutí konektrou komfortka vrčela, tak jsem konektor trochu povytáhl a vše chodí v poho,..akorát mi auto čas od času přes víkend kdy auto stojí vybije baterku,..mohlo by to způsobat to vrčení (nějaký zvýšení odběr komfortky)? problém vrčení je tedy v ukostření?pepenovak píše:VYŘEŠENO
Pro všechny co řeší vrčení komfortky na Passat 3B5. Opravoval jsem LP zámek dveří a měl jsem druhý ale bohužel taky vadný, který měl být údajně dobrý a vyzkoušený. Proto jsem rozplétal a proměřoval kabeláž a dostal se až ke komfortu. Při povolení a odpojení hnědé kostry na podlaze u nohou řidiče žačala komfortka vrčet. Pozor i na oxidaci a malé dotažení kostry, vrčí při špatném ukostření. Funguje vše kromě dálkového ovladače a vrčí. Jinak problém byl v zámku v mikrospínači.
VW Passat Variant B5, 1.9TDi PD, 85kW, r.v. 2000
zkrat v obvodu komfortní jednotky
Zdravím řeším celý víkend problém s komfortní jednotkou (výbavou) vyměnoval jsem v pátek respektive chtěl jsem vyměnit žárovky v nastupovacích lampičkách za ledkové a přitom sem si odpojil baterii protože sem toho chtěl měnit ještě víc a bylo to jednodužší v tu chvíli než v mrazu zlámat konektory a vyndavat lampičku za lampičkou.. jenomže jsem si pak uvědomil že ledky musejí mít svůj směr jinak nesvítí a tak abych nemusel baterii opět zapojovat a hrabat se v tom a riskovat zkrat tak sem si přinesl externí baterii z motorky a banánky abych vyzkoušel jestli je dobře otočení a zasvítil si pouze s tou jednotlivou ledkou... samozřejmě že jsem kontakty dával přímo na kontakt k žárovce... bohužel jsem bud nějak otočil kontakt nebo nevím co se stalo ale najednou rána a vyhodil sem pojistku 14. pro komfortní jednotku tzn že celá komfortní jednotka rázem nešla.. tak sem dal samozřejmě novou pojistku protože sem myslel že sem udělal jen nějakej šlus a bude to ok jenomže pojistka vylítla zase.. a další taky.. takže nevím k čemu došlo ale mam tam někde zkrat.. naměřil sem zkraz mezi plusem a mínusem v tom obvodu pro vnitřní osvětlení... z komfortky na to vede pin číslo 20 ve svorkovnici T23a... zkrat jsem poté naměřil na všech dveřích a na stropním světle v kufru.. kupodivu jsem jej nenaměřil na stropním světle u řidiče... po odpojení komfortky zkrat zmizel a měřil jsem jej pouze na konektoru zadní lampičky v kufru.. ale pak při měření dalším při odpojováním a zapojováním dalších věci respektive konektoru k motorku zamykání 5. dveřích najednou ten zkraz na lampičce v kufru zmizel... nevíte někdo na čem bych se měl odpíchnout? místo pojistky sem si udělal žárovku abych zjistil kdy tam je zkrat a kdy ne.. nicméně při rozsvícení žárovky (tedy že je zkrat) v komfortní jednotce "vrčí" asi jakoby vrčel kondenzátor... nevím zda to stím může souviset.. neřešil to někdo nebo nevíte na koho se obrátit kdo by mi tady poradil?
VW passat 3B6 Variant 1.9 TDI 96kW
zkrat v obvodu komfortní jednotky
Zdravím řeším celý víkend problém s komfortní jednotkou (výbavou) vyměnoval jsem v pátek respektive chtěl jsem vyměnit žárovky v nastupovacích lampičkách za ledkové a přitom sem si odpojil baterii protože sem toho chtěl měnit ještě víc a bylo to jednodužší v tu chvíli než v mrazu zlámat konektory a vyndavat lampičku za lampičkou.. jenomže jsem si pak uvědomil že ledky musejí mít svůj směr jinak nesvítí a tak abych nemusel baterii opět zapojovat a hrabat se v tom a riskovat zkrat tak sem si přinesl externí baterii z motorky a banánky abych vyzkoušel jestli je dobře otočení a zasvítil si pouze s tou jednotlivou ledkou... samozřejmě že jsem kontakty dával přímo na kontakt k žárovce... bohužel jsem bud nějak otočil kontakt nebo nevím co se stalo ale najednou rána a vyhodil sem pojistku 14. pro komfortní jednotku tzn že celá komfortní jednotka rázem nešla.. tak sem dal samozřejmě novou pojistku protože sem myslel že sem udělal jen nějakej šlus a bude to ok jenomže pojistka vylítla zase.. a další taky.. takže nevím k čemu došlo ale mam tam někde zkrat.. naměřil sem zkraz mezi plusem a mínusem v tom obvodu pro vnitřní osvětlení... z komfortky na to vede pin číslo 20 ve svorkovnici T23a... zkrat jsem poté naměřil na všech dveřích a na stropním světle v kufru.. kupodivu jsem jej nenaměřil na stropním světle u řidiče... po odpojení komfortky zkrat zmizel a měřil jsem jej pouze na konektoru zadní lampičky v kufru.. ale pak při měření dalším při odpojováním a zapojováním dalších věci respektive konektoru k motorku zamykání 5. dveřích najednou ten zkraz na lampičce v kufru zmizel... nevíte někdo na čem bych se měl odpíchnout? místo pojistky sem si udělal žárovku abych zjistil kdy tam je zkrat a kdy ne.. nicméně při rozsvícení žárovky (tedy že je zkrat) v komfortní jednotce "vrčí" asi jakoby vrčel kondenzátor... nevím zda to stím může souviset.. neřešil to někdo nebo nevíte na koho se obrátit kdo by mi tady poradil?
VW passat 3B6 Variant 1.9 TDI 96kW
Komfortni jednotka a stahovani okynek
Zdravim , koukam ze se tu resi komfortni jednotka. Mam problem ze stahovani okynek. Tak jsem se hrabal u konfortky rozdelal kostreni a cvaka to je asi dobre dam zpet necvaka. Ale kdyz dam kabel ukostrim na jine misto tak okenka funguji . zadelam koberec komfortku okenka stale funguji , nastartuji a okenka zas nejdou tak se zas dostanu ke kostre rozdelam odpojim kostru zapojim a okenka zas jdou . Do te doby nez nastartuji. Nevi nekdo co stim