Intercooler do G III Tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Intercooler do G III Tdi
Ahoj chtěl bych se zeptat jaký používáte intercoolery v G III Tdi a pokud možno jestli máte foto jak ho tam máte nandanej,díky
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
pokud budeš chtít jinej, větší než origo, tak je to naprd, není tam mezi výztuhou nárazníku a chladičem skoro žádné místo a pokud máš ještě klima, tak je to uplně naprd, jedině upravit výztuhu a nárazník, nebo použít nízkej a dlouhej jako má třeba první generace Sharana, ovšem, ta aktivní plocha tam nebude o moc větší. Pokud klima není, máš místo ještě před pravým předním kolem, dát tam druhej IC např z Okty a používat dva, ovšem zvětšíš tím turbodíru.
Kolik tlačíš, že toto řešíš?
Kolik tlačíš, že toto řešíš?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

mám tam ted seriový tdi 1Z,ale už pomalu dávám věci dohromady a zjištuju co a jak
přece to jen všechno není za babku,jinak nový vstřiky, turbo,cip,spojka a právě sem řešil co a jak s coolerem.nechci stavět žádnej ukrutnej trhač asfaltu ,ale tak nějak normálně
aby to trošku jelo
a jinak ještě koukám na nějakou kombinaci pro tento motor např. turbo z 130 PD,vstřiky Sprint 764,atd....









takže písty půjdou taky,to je osud
jinak se ještě chci domluvit s Reeeshou ,chtěl bych aby to od začátku mělo hlavu a patu a né že koupím to největší turbo co potkám a pak uvidíme,i když to je taky postup
ne myslím že se to tu řeší stále, co sem pročetl tak je několik schůdnejch a osvědčenejch variant,potřebuju aby při nejhorším s tím mohla jezdit moje žena (krizovej stav
) a vidím jak sedí v něčem podobným jako má např.Reesha tak to by jistě nedojela a nebo by to byl pknej masakr
ale pokud máte někdo zkušenosti s tím to motorem tak sem tady
jinak díky
skládat by se to mělo někdy na jaře 2007 přes zimu se bude hamounit
















- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Taky ne, ty písty po tom vč. se lámaly u AHU, ne u AFN , tam jsou všechny OK. Nicméně to nic nemění na tom, že u všech 1Z jsou na prd.scream píše:no a co ja vim, tak u 1Z nebyly písty nikdy jepší, to bylo u AFN po čísle 100tis. Pokud chceš nějakej normalní výkon a budes používat sprinty a 130PS turbo, mohl by ti stačit i seriovej cooler si myslim
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Mám,nebo mělo být? Nějak jsem se k tomu totiž už nedokopal a ani nedokopu, bude jiná kára, tam už to snad dopadne. Jinak teď tam je cca 120PS, turbo a spojka je série. Ten IC a 130PS turbo se svodama čekaj v regále.skodik píše:jinak dík za foto![]()
co v tom máš?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
