Fabia PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia PD
Mám fabii combi 1,9 TDi PD, v poslední době se mi nějak zvedla spotřeba o cca 0,5l, auto začalo víc kouřit a při ranním startu dost kolísají otáčky(zahřáté v poho, čím víc zima tím víc kolísají), a při pozvolném rozjíždění auto kolem cca 1500 ot. jakoby lehce cukne, pak už nic u dalších rychlostí taky ne, jen na1., jinak motor jede normál,pravidelný servis, naj 190tis. Poradí někdo?
no mozna to prave bude tou vahou a egr 
tak jsem dej vypis z Vagu treba v tom nekdo neco najde
to ze to vic kouri, muze byt prave ta vadna vaha..popr, ze ti blbne egr

tak jsem dej vypis z Vagu treba v tom nekdo neco najde
to ze to vic kouri, muze byt prave ta vadna vaha..popr, ze ti blbne egr
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
tak jsem udělal log, vidíte tam nějakou příčinu toho co popisuji?
Friday,08,December,2006,10:12:51
038 906 019 AF,,1.9l R4 EDC G000SG 1110,
,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP
,TIME,790-870,230-310,210-350,50-70%,TIME,800-1100,sensor -f96-,1900-2150,100%,TIME,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75%
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.00,1617,850.0,764.4,4.8,0.63,1029.0,948.6,1550.4,100.0,1.27,1890,1927.8,1978.8,57.0
,1.93,2037,850.0,1127.0,4.8,2.58,1082.9,948.6,1927.8,100.0,3.24,2373,1958.4,1917.6,61.0
,3.88,2541,845.0,1053.5,4.8,4.52,1024.1,948.6,1958.4,100.0,5.15,2856,2040.0,1978.8,61.8
Friday,08,December,2006,10:12:51
038 906 019 AF,,1.9l R4 EDC G000SG 1110,
,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP
,TIME,790-870,230-310,210-350,50-70%,TIME,800-1100,sensor -f96-,1900-2150,100%,TIME,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75%
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.00,1617,850.0,764.4,4.8,0.63,1029.0,948.6,1550.4,100.0,1.27,1890,1927.8,1978.8,57.0
,1.93,2037,850.0,1127.0,4.8,2.58,1082.9,948.6,1927.8,100.0,3.24,2373,1958.4,1917.6,61.0
,3.88,2541,845.0,1053.5,4.8,4.52,1024.1,948.6,1958.4,100.0,5.15,2856,2040.0,1978.8,61.8
[quote="Bedrich"]A co přesně znamená, že to začalo víc kouřit?
Myslím jako dobíla jenom když stojíš a nebo když na to šlápneš.
Jinak já osobně si myslím, že EGR to nebude, možná se ale pletu, protože EGR by ti dělal to, že by při brždění motorem to jako pokuckávalo (jen tak jemně).
.........................................................................................................
Větší kouření při sešlapnutí, dobře pozorovatelné za tmy , kdy za mnou jede auto a v jeho světlech nádherně vidím , že zadýmí i při zrychlení lehkou nohou, skoro stejně jako "na podlahu", to mě právě točí, a přičítám tomu i tu větší spotřebu. Barva kouře standart, bílá určitě ne, je tmavá. Jinak auto jde za plynem skvěle, jede jak z praku, tak nevím.
Myslím jako dobíla jenom když stojíš a nebo když na to šlápneš.
Jinak já osobně si myslím, že EGR to nebude, možná se ale pletu, protože EGR by ti dělal to, že by při brždění motorem to jako pokuckávalo (jen tak jemně).
.........................................................................................................
Větší kouření při sešlapnutí, dobře pozorovatelné za tmy , kdy za mnou jede auto a v jeho světlech nádherně vidím , že zadýmí i při zrychlení lehkou nohou, skoro stejně jako "na podlahu", to mě právě točí, a přičítám tomu i tu větší spotřebu. Barva kouře standart, bílá určitě ne, je tmavá. Jinak auto jde za plynem skvěle, jede jak z praku, tak nevím.