Huml píše:jo, já se nehádám, že je nedělá nějakej náhradní výrobce, jen by mě zajímalo, co tam je za technologickej výmysl, že podle výrobce se to nesmí ani povolit, ale co bude zajímavý jak to pak dotáhnout
ja už kliku na AUA měnil a dotáhl jako každou jinou a běhá jak drak :c)Nevím proč všude píšou,že výměna bloku osazeného klikou...Ale ruku n srdce,asi to má nejaký význam
ja som tiez riesil tento skvost z VW. Tie motory klepu este nemaju ani kilo najazdene. myslim ze tam je problem s vyskou piestov
No a k mazaniu.Tiez to dotiahli na lane-fatal error,zadrete. SAly sa myslim daju zohnat ale nie origo.Ma sa to skladat pod nejakym lisom alebo tak nejak,ale dovod?Nechapem...Dalej kluku vybrusit...Riesil som to druhym motorom.To uz sa vobec neoplati sa s tym srat.
Jasne dilenskou prirucku a etku jsem zkoukl... Vsude najdes ze se meni blok komplet s klikou a pistama ovsem cena je 1800Euro. Saly se nechaji koupit samostatne. Podle sluchu a nespocet problemu s temito motory usuzuju na klepani pistu... Moje pritelkyne ma stetoskop, ale nejak mi ho nechce pujcovat na motory No vycistim saci kos a zkusim to projet jestli se to zahreje a prestane klepat tak je to jasny. Spis vymyslet co pak s tim... Vymenit motor mi prijde moc jednoduche to az posledni alternativa. Auta mam jen jako konicek tak si muzu hrat.
Michal_0077 píše:Jasne dilenskou prirucku a etku jsem zkoukl... Vsude najdes ze se meni blok komplet s klikou a pistama ovsem cena je 1800Euro. Saly se nechaji koupit samostatne. Podle sluchu a nespocet problemu s temito motory usuzuju na klepani pistu... Moje pritelkyne ma stetoskop, ale nejak mi ho nechce pujcovat na motory No vycistim saci kos a zkusim to projet jestli se to zahreje a prestane klepat tak je to jasny. Spis vymyslet co pak s tim... Vymenit motor mi prijde moc jednoduche to az posledni alternativa. Auta mam jen jako konicek tak si muzu hrat.
stetoskop musíš mít speciální já ho koupil třeba univer brno tuším tři kila,
na píst bych to moc neviděl píst klepne v horní uvrati když je vychozený, klep klep v HU je to spíš velmi dlohodobé zhoršování a dokáže klepat i 100.000 km určitě i víc,
nemusíš usuzovat měření komprese ti napoví a pak tlakování válce přes svíčku miloš
Jak rikam ja jsem jen prostudoval co maj lidi za problemy a vsichni rikaj ze jsou velke vule v pistech ze je to bolest techto motoru... V nemecku pak nasleduje vymena celeho spodku motoru jak je predepsano nebo prodej za par stovek...myslim ze ceske rucicky a hlavicky si dokazou poradit i jinak je to pro me vyzva a budu informovat... dekuji za kazdou zkusenost s timto motorem
Michal_0077 píše:Jasne dilenskou prirucku a etku jsem zkoukl... Vsude najdes ze se meni blok komplet s klikou a pistama ovsem cena je 1800Euro. Saly se nechaji koupit samostatne. Podle sluchu a nespocet problemu s temito motory usuzuju na klepani pistu... Moje pritelkyne ma stetoskop, ale nejak mi ho nechce pujcovat na motory No vycistim saci kos a zkusim to projet jestli se to zahreje a prestane klepat tak je to jasny. Spis vymyslet co pak s tim... Vymenit motor mi prijde moc jednoduche to az posledni alternativa. Auta mam jen jako konicek tak si muzu hrat.
No ja som musel menit motor. Kluka bola KO a este sa to snazili roztiahnut na lane.
To že tyhle motory klepou je už stará profláknutá věc. Dělají to opravdu písty. Jsou moc nízký a nevydrží to ani sto tisíc. Je to určitě konstrukční vada. Už to řešilo moc lidí. Někdo se taky pustil do sporů s fabrikou. Škoda se kroutila jak had, nakonec mu stejně dali novej motor. Je to popsané na Škoda forum.
Jinak dílenská příručka uvádí, pokud povolíte hlavní ložiska na klice, musíte vyměnit komplet blok s klikou.
Jestli svítí kontrolka mazání a opravdu málo maže, bude spíš klepat dole na klice. To bude asi konečná stanice.
Saly jsou vymeneny motor v kupe. Klika slyset nejde. Ted se ozyva tukani z vrchu. Myslim ze to budou hydrostely. Komplet 16 stoji kolem 3000Kc to se mi do toho moc davat nechce. No urcite je to na 1. valci. Jde nejak urcit kterej hydrostel je spatny?
Michal_0077 píše:Saly jsou vymeneny motor v kupe. Klika slyset nejde. Ted se ozyva tukani z vrchu. Myslim ze to budou hydrostely. Komplet 16 stoji kolem 3000Kc to se mi do toho moc davat nechce. No urcite je to na 1. valci. Jde nejak urcit kterej hydrostel je spatny?
a co tak pojezdit a nedělat překvapené závěry miloš
tak auto pojezdilo... a uz je zase pridrena sala na klice na tom samem valci. Takze klika potrebuje vybrus nebo sehnat jinej motor. Kliku jsme o vikendu vyndali a myslim ze zadny problem se zpetnou montazi by byt nemel... ted otazka jestli to ma cenu na ten vybrus dávat. prvni informace cena 5tis a kdyz to bude nejak hodne vymlety tak i 10tis. Neznate nekdo nejakou dobrou levnou brusirnu, nebo nema nekdo motor AUA na prodej?
tak jsem sehnal motor BBY kterej mel pridrenou pro zmenu vacku. Vzal jsem z nej kliku i se salama povolil vsechny srouby a zase dotahl a motor uz ma najeto 3 tis a zadnej problem. Je taky zajimave ze motory AUA maji tendeci se pridirat na klice a novejsi BBY jsou zase vsechny pridreny na vacce. Kdyz jsem to amatersky promeril tak mi prislo ze prumer ojnice na klice je u BBY malinko vetsi...