Bily dym 1.9TDi AHU

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Michal_0077
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2008, 22:29

Příspěvek od Michal_0077 »

auto najelo za 2 roky neco pres 70tis km a klika porad ok. Pri vymene oleje jsem kontroloval dotazeni sroubu a je porad na fest. Myslim si ze sfrezovani kliky + sroub pevnostni tridy 12.9 je spolehlive reseni ktere by melo fungovat nez se motor odporouci...
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Myslim si ze sfrezovani kliky + sroub pevnostni tridy 12.9 je spolehlive reseni ktere by melo fungovat nez se motor odporouci...
moje řeč
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, to je fakt, akorát se divím, že frézou na ruční pohon/jak bylo vidět na snímku/ je možno docílit takový povrch..To ta fréza neskáče..?
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“