Zdravim, znamy ma Passata, stejneho jako ja (AJM) a po vytazeni merky mu odtamtud jde para. To samy z nalejvaciho hrdla oleje. Jinak motor startuje furt perfektne, nezere olej ani vodu (nebo ne nejak zavratne), spotreba taky dobra a vykon taktez.
Jeste se zeptam, kdyby si koupil motor z B5,5 130PS bude se kamaradit s elektrikou, pokud by tam nechal puvodni turbo? Vstriky lepsi taky nechat puvodni a nebo by se tam daly dat z te 130PS?
para z merky oleje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
para z merky oleje
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
PD motory trochu hulia z mierky, záleží kolko mu to dymí? Ale ak neubúda olej ani voda tak to bude o.k., ale asi by nezaškodilo zmerat tlaky vo valcoch.
A stým prehodením motora, bud potom upravit soft alebo nechat povodné vstreky z AJM.
A stým prehodením motora, bud potom upravit soft alebo nechat povodné vstreky z AJM.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33506
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: para z merky oleje
a co tam leje za olej byly tropy tak pokud leje nějakou voduKovarrr píše:Zdravim, znamy ma Passata, stejneho jako ja (AJM) a po vytazeni merky mu odtamtud jde para. To samy z nalejvaciho hrdla oleje. Jinak motor startuje furt perfektne, nezere olej ani vodu (nebo ne nejak zavratne), spotreba taky dobra a vykon taktez.
Jeste se zeptam, kdyby si koupil motor z B5,5 130PS bude se kamaradit s elektrikou, pokud by tam nechal puvodni turbo? Vstriky lepsi taky nechat puvodni a nebo by se tam daly dat z te 130PS?


Ahoj, nejsem mechanik, ale to samé pozoruji u svého 77kw PD. Spotřeba oleje na 15000km dělá asi 700ml. Voda nemizí. Tlaky ve valcich byly měřeny v lednu 2010 a v pořádku úměrné opotřebení v rámci ujetých km(pochopil jsem, že je to v pohodě) .
Pravda, trochu mě ta pára také překvapila a už jsem běhal zase s rukama na hlavě okolo auta v panické hrůze co se zase podělalo
, ale vzhledem k tomu, že ani jedna provozní kapalina (olej a voda) nemizí, tak to neřeším. Leju tam Valvoline 5w40 Durablend
Jinak když nechám víčko pro nalejvání povolené, tak tak tancuje a je cítit podtlak, takže to neřeším
Pravda, trochu mě ta pára také překvapila a už jsem běhal zase s rukama na hlavě okolo auta v panické hrůze co se zase podělalo

Jinak když nechám víčko pro nalejvání povolené, tak tak tancuje a je cítit podtlak, takže to neřeším

Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším 

mam to asi podobne jako ty. Vicko mi tam taky tancuje, sice jde para i odtamtud, ale za 30.000 co ho mam, tak behem vymeny (12.000km) nedolejvam zadny olej a vodu jsem ted dolil cca 0,4l za tech 30tis km a to se mi jeste neco vylilo, kdyz jsem mel rozdelanej naftovej filtr. Takze asi neresim, ale motor si stejne asi koupim do foroty. Clovek nikdy nevi
Jeste teda mam na jednom valci odchylku -1,1 dle Vagu. Ale to tam drive nebylo a pari se z toho od zacatku co ho mam, takze pak zkusim dat jen jiny vstriky, par jich taky uz mam do zasoby.
A olej liju Repsol 5w40.

Jeste teda mam na jednom valci odchylku -1,1 dle Vagu. Ale to tam drive nebylo a pari se z toho od zacatku co ho mam, takze pak zkusim dat jen jiny vstriky, par jich taky uz mam do zasoby.
A olej liju Repsol 5w40.
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.