para z merky oleje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Kovarrr
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 05 lis 2008, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: vychodni Cechy

para z merky oleje

Příspěvek od Kovarrr »

Zdravim, znamy ma Passata, stejneho jako ja (AJM) a po vytazeni merky mu odtamtud jde para. To samy z nalejvaciho hrdla oleje. Jinak motor startuje furt perfektne, nezere olej ani vodu (nebo ne nejak zavratne), spotreba taky dobra a vykon taktez.
Jeste se zeptam, kdyby si koupil motor z B5,5 130PS bude se kamaradit s elektrikou, pokud by tam nechal puvodni turbo? Vstriky lepsi taky nechat puvodni a nebo by se tam daly dat z te 130PS?
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

PD motory trochu hulia z mierky, záleží kolko mu to dymí? Ale ak neubúda olej ani voda tak to bude o.k., ale asi by nezaškodilo zmerat tlaky vo valcoch.
A stým prehodením motora, bud potom upravit soft alebo nechat povodné vstreky z AJM.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33506
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: para z merky oleje

Příspěvek od slovacek.milos »

Kovarrr píše:Zdravim, znamy ma Passata, stejneho jako ja (AJM) a po vytazeni merky mu odtamtud jde para. To samy z nalejvaciho hrdla oleje. Jinak motor startuje furt perfektne, nezere olej ani vodu (nebo ne nejak zavratne), spotreba taky dobra a vykon taktez.
Jeste se zeptam, kdyby si koupil motor z B5,5 130PS bude se kamaradit s elektrikou, pokud by tam nechal puvodni turbo? Vstriky lepsi taky nechat puvodni a nebo by se tam daly dat z te 130PS?
a co tam leje za olej byly tropy tak pokud leje nějakou vodu :roll: OW tak se mu bude hulit ;) miloš
Uživatelský avatar
Praetorio
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 31 bře 2008, 14:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Praetorio »

Ahoj, nejsem mechanik, ale to samé pozoruji u svého 77kw PD. Spotřeba oleje na 15000km dělá asi 700ml. Voda nemizí. Tlaky ve valcich byly měřeny v lednu 2010 a v pořádku úměrné opotřebení v rámci ujetých km(pochopil jsem, že je to v pohodě) .

Pravda, trochu mě ta pára také překvapila a už jsem běhal zase s rukama na hlavě okolo auta v panické hrůze co se zase podělalo :-), ale vzhledem k tomu, že ani jedna provozní kapalina (olej a voda) nemizí, tak to neřeším. Leju tam Valvoline 5w40 Durablend

Jinak když nechám víčko pro nalejvání povolené, tak tak tancuje a je cítit podtlak, takže to neřeším (LOL)
Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším :-)
Kovarrr
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 05 lis 2008, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: vychodni Cechy

Příspěvek od Kovarrr »

mam to asi podobne jako ty. Vicko mi tam taky tancuje, sice jde para i odtamtud, ale za 30.000 co ho mam, tak behem vymeny (12.000km) nedolejvam zadny olej a vodu jsem ted dolil cca 0,4l za tech 30tis km a to se mi jeste neco vylilo, kdyz jsem mel rozdelanej naftovej filtr. Takze asi neresim, ale motor si stejne asi koupim do foroty. Clovek nikdy nevi :)
Jeste teda mam na jednom valci odchylku -1,1 dle Vagu. Ale to tam drive nebylo a pari se z toho od zacatku co ho mam, takze pak zkusim dat jen jiny vstriky, par jich taky uz mam do zasoby.
A olej liju Repsol 5w40.
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“