Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese
Moderátoři: šulda , Moderátoři
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655 Registrován: 30 led 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek
od lucky.jack » 27 črc 2010, 10:26
U E4 ti to bude asi vyhazovat chybu. To znamená upravit softwarově. Ale nerad bych se mýlil.
long
Nováček
Příspěvky: 12 Registrován: 20 pro 2008, 13:23
Odpovědi: 0
Příspěvek
od long » 27 črc 2010, 17:30
Takže u E4 se nedá ve vagu zavřít EGR ventil?
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655 Registrován: 30 led 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek
od lucky.jack » 27 črc 2010, 18:08
Takže jsem "zelenou" hadičku vyhodil a zaslepil co je v modrým kroužku a je po bzučení. Paráda
long
Nováček
Příspěvky: 12 Registrován: 20 pro 2008, 13:23
Odpovědi: 0
Příspěvek
od long » 27 črc 2010, 19:58
Díky. Myslel jsem si to a vlákno jsem pročítal...ale doufal jsem že třeba joo..
To znamená upravit soft u chiptunera,že?
Fabia Combi 1.9TDi , AXR
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655 Registrován: 30 led 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek
od lucky.jack » 28 črc 2010, 07:33
Přesně tak
long
Nováček
Příspěvky: 12 Registrován: 20 pro 2008, 13:23
Odpovědi: 0
Příspěvek
od long » 30 črc 2010, 08:08
Tak odpověď od chiptunera je taková:
U tohoto typu se sw nemusí vypínat, po zaslepení chybu nepíše, toto je
nutné pouze u jednotek novějšího typu. EDC 16.
Fabia Combi 1.9TDi , AXR
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655 Registrován: 30 led 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek
od lucky.jack » 30 črc 2010, 12:30
No vidíš
Byrto
Přispěvovatel
Příspěvky: 156 Registrován: 26 led 2006, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI
Příspěvek
od Byrto » 17 srp 2010, 20:51
hosi takze kazdy podtlakovy egr ventil sa nemusi upravovat riadiaca jednotka? cize upravovat (chipovat) sa musia iba elektronicke egr?
a dokaze zaslepe egr vycistit zasrane turbo?
TD I
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684 Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
Příspěvek
od Janosik93 » 17 srp 2010, 21:57
zaslepene EGR ti nič nevyčistí.. ide o to, ze sa ti potom nebude zanášať sanie...
soft sa musi upraviť len v tom pripade, ze ti zacne hlasiť RJ motora chybu.... zvacsa u novších modeloch....
Byrto
Přispěvovatel
Příspěvky: 156 Registrován: 26 led 2006, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI
Příspěvek
od Byrto » 17 srp 2010, 22:05
hosi a skusal uz niekto hned od toho venca za turbom dat len cisto hrubu ruru - bez akychkolvek tlmicov ze ako to ide?
ved cim viac sa tomu lepsie dycha tym to musi ist lepsie no ne?
TD I
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684 Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
Příspěvek
od Janosik93 » 18 srp 2010, 05:57
no ide to dosť hlučne a potom nasleduje
tak zasa tam nemôžeš dať ruru o hociakom priemere
milda
Sběrač informací
Příspěvky: 45 Registrován: 30 kvě 2006, 12:07
Odpovědi: 0
Příspěvek
od milda » 18 srp 2010, 19:06
Tak jsem dneska taky zaslepil egr.Pocitově to jde líp od spoda,nic jiného se nezměnilo.Měl bych ještě ucpat hadičku u AHF?Stačí jen plech nebo je lepší i hadičku?
Alhambra II 85kw+hopa
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 18 srp 2010, 20:39
I hadičku ať se ventil nepohybuje a nezačne prosakovat olej.