barchetta

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovz

barchetta

Příspěvek od george »

Máte někdo zkušenosti s variátorem (proměnné časování ventilů) v motoru??? Jedná se o motor 1,8 96 KW. Jsou tyto motory ještě v jiných fiatech než jen v "barčetách"....?????
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

tusim boli aj v puntach
VW Multivan T5
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovz

Příspěvek od george »

A nevíte někdo jak se projevují problemy s variátorem???? Dá se nějak poznat že je špatnej???
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovz

Příspěvek od george »

A nevíte někdo jak se projevují problemy s variátorem???? Dá se nějak poznat že je špatnej???
zdenek11
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 30 led 2006, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdenek11 »

Po nastartvání je slyšet hrčívý zvuk-skoro jak diesel.nejvíce je to slyšet ráno,když je motor studený.
Byrto
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 26 led 2006, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI

Příspěvek od Byrto »

klasicka vada vacsiny fiat motorov - male kanaliky na olej a nasledne pridieranie..

tusim neaky typ motora (1,6 16v?) ma tie kanaliky normalne a tym padom netrpi danym neduhom..
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovz

Příspěvek od george »

zdenek11 píše:Po nastartvání je slyšet hrčívý zvuk-skoro jak diesel.nejvíce je to slyšet ráno,když je motor studený.
Tak to je pekný tak to ho mam asi v prd.... a jak se to projevuje při jízdě??? A ještě jeden problemek když přijíždim ke křižovatce na trojku a brzdím motorem a zhruba při 1200-1400 otačkách vyřadím tak chcípne motor... Čím to je :? :(
Uživatelský avatar
ReproBoy
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 srp 2006, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ReproBoy »

Barto: to ma pouze motor 1.4 12V, jinak tady je rec o VVT..

Pokud nefunguje VVT tak motor zacne klepat v nizkych otackach a hlavne studenej, oprava variatoru neni nastesti nejak draha. Ale ve vyssich otackach to pojede porad stejne.

Tyhle motory se davali do Coupe 1.8 16V, Barchetta, Punto HGT, Lancia Delta HPE, Lancia Dedra, pak do nakyho lancackyho kombiku. Kazdopadne to jsou motory dobry, i kdyz to na dieselpower nepatri :)
AR146 TD
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovz

Příspěvek od george »

A ješte jedna věc jak moc je složitá výměna toho variátoru a jak je složitá výměna rozvodů??? Rozvody znám akorád na G2 G 3 diesel a TDi fiata vůbec proto se ptám.... A nevíte jaký olej do tohoto motoru je nejlepší jestli plná nebo polosyntetika??? Má najeto 85000 km.
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovz

Příspěvek od george »

:( :(
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“