GOLF IV prokluz spojky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zdendazde
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 09 pro 2008, 12:32
Odpovědi: 0

GOLF IV prokluz spojky

Příspěvek od zdendazde »

GolfIV,1,4 benz., při jízdě při akceleraci na vyšší převodový stupeň asi prokluzuje spojka - rafička otáčkoměru jde nahoru , zatímco tachák zůstává a auto netáhne(jde do otáček). Má to za sebou 155tis.km, chci nechat vyměnit celou spojku, ale teoreticky by to mohlo být i zamaštěný od prosakující kapaliny z ovládací hydrauliky nebo od oleje. Při rozjezdu se chová normálně,proklouzne od 2tis.ot výš a zatím to pozoruji pouze na 3.,4,5. kvalt. Poradí někdo?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Rozebrat a podívat se, to promaštění je možné ale moc tomu nedávám, spíš jestli si někdo nevozil nohu na pedálu a nebo se spojkou celkově zacházel jak buldozerista.
zdendazde
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 09 pro 2008, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdendazde »

buldozerista nejsem, nic to netahá, jezdím v tom jeden člověk do práce. Chová se to divně, včera z práce prvních 10 kiláků nic, pak jsem začal pozorovat prokluzy, dnes ráno celejch 40 kiláků do práce nic(6°C). Začalo to zhruba na 150tis.km, pokud neakceleruji při rychlosti např. nad 70 (pouze lehce přidávám plyn), tak to jezdí (vzhledem k výkonu)celkem normálně, resp. to není tak markantní na otáčkách(možná tam minimální nepozorovaný prokluz je). Každopádně to chci nechat rozebrat,a když už to bude rozvrtané, tak nechám spojku vyměnit, časem by si stejně o výměnu řekla, i když vím, že by mohla vydržet víc, má to na tacho 155tis., z toho posledních 60tis. je mých). Otázka je, zda to třeba jen nesákne někde kolem gufera nebo hydr.válce ovl. spojkového ložiska. Proto se tady ptám, jestli se s podobným problémem někdo nesetkal.
zdendazde
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 09 pro 2008, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdendazde »

tak to bylo tím, že kovovej prolis na lamele u pružin začínal škrtat o setrvačník (crazy), pravděpodobně po zahřátí ! a to tam byla origo z výroby, žádná náhrada
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“