kourivost / neprosel jsem emise

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

himi
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 30 zář 2007, 17:06
Odpovědi: 0

kourivost / neprosel jsem emise

Příspěvek od himi »

ahoj..
na technicke jsem neprosel na emisich. pry limit je 3.0 a namerili 5.31 (jednotky nevim) .. coz je sakra hodne..
G3 motor 1.9 TDi AFN 81kW original (bez cipu, origo trysky..).
mel jsem zaslepky sani (zaslepeni EGR), ale zil jsem v tom, ze EGR stejne funguje jen pri nizkych otackach, takze kdyz se motor vytoci, tak EGR je zavreny.

na co bych mel kouknout? jde to nejak odhalit na diagnostice?
auto jede jak ma, zabira od spoda atd, zadny problem se skubanim nebo tak.

diky!
VW Golf III GT TDi AFN
VW Golf VII GTD CUNA
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Před měřením to jeď pořádně protáhnout, prostě mu dej za uši aby vylítali usazený saze z vejfuku. Ale nejlepší řešení je strčit technikovi SME kilo do kapsy ať to netrápí.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

niekedy pomože poriadna jazda po dialnici a nejake aditivum do paliva
poriadne ho prekuriť nech sa ten humus dostane von z katalyzatora:-)
tak to robim ja na autách čo jazdia vela po meste
majjco
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 01 srp 2007, 12:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od majjco »

hlavne kvalitna nafta najlepsie bezsirnata a riadne to prebehnut na dialnici
SEAT ALTEA XL 1.6/LPG BRC 2008
SEAT LEON 1.2 TSI
zdendazde
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 09 pro 2008, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdendazde »

já bych taky něco dal technikovi abych prošel, a potom máš spoustu času na hraní
profik
Přispěvovatel
Příspěvky: 288
Registrován: 03 črc 2008, 06:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od profik »

Taky jsem kdysi neměl projít. Udělal jsem na ňho oči tak dal punčochu na sondu a hned byl výsledek jak víno :) Nicméně za týden mi rupla napínací kladka - asi z toho jak to honil do červeného.... takže raději dát kilo at to vůbec ani nestartuje :)
Leon 1.9TDi, AHF, Sprint 764
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Když jsem viděl při prvním měření,jak se měří diesel,zešedivěl jsem.Dva dny nato se rozpadla volnoběžka altíku.Od té doby moje auta znají emise jen z parkoviště.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
radimes
Přispěvovatel
Příspěvky: 257
Registrován: 29 led 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Opavwsko

Příspěvek od radimes »

Jsou to čuráci na těch emisích...taky mohu potvrdit z vlastní zkušenosti a radší prosím dopředu o trochu schovívavosti před samotným měřením a samotný present (100kč) nechat na sedadle spolujezdce :-) a O.K.
VW Vento 1,9TDI 66kw 90ps,AHU, klima,r.v.7/97 prodej ČR 5/98....I love TDI.....
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Taky dělám emise, že auto stojí před dílnou, jako stálý zákazník platím obyčenou taxu :)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já nechám stovku a měří to na avii co mívá před dílnou.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Ale těch 5,1 je dost ne.
Já mám taky AFN dle tacho 220tis, ale určo víc. Mám tam pp764 a když tomu naložíš tak to i na můj vkus dost čudí. EGR taky OFF
Ale na emisích jsem před emisema trochu odfoukl a naměřil mě 0,84 nebo 0,64, prostě do 1.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pořádně projet, několikrát vytočit nejlépe čtyřku s výdrží na 4500 ot. kdyžtak natankovat bionaftu, ta nekouří. Ty keci o tom, že vytočení motoru do 5000 tis něco poškodí je kravina, pokud je všechno OK, tak se nestane nic,pokud je něco v prdeli, tak by to odešlo i tak. I když posledně na emisích mi to ten technik párkrát jen tak polechtal do 3000 ot a řekl OK, prošlo to, trochu jsem si pomohl,ale vy to na mě neřeknete, že? Stejně výsledek těhlech akceleračních měření je v dnešní době nanic
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

MirekX píše:pořádně projet, několikrát vytočit nejlépe čtyřku s výdrží na 4500 ot. kdyžtak natankovat bionaftu, ta nekouří. Ty keci o tom, že vytočení motoru do 5000 tis něco poškodí je kravina, pokud je všechno OK, tak se nestane nic,pokud je něco v prdeli, tak by to odešlo i tak. I když posledně na emisích mi to ten technik párkrát jen tak polechtal do 3000 ot a řekl OK, prošlo to, trochu jsem si pomohl,ale vy to na mě neřeknete, že? Stejně výsledek těhlech akceleračních měření je v dnešní době nanic
_Me vytocili dvakrat a na podruhý nestihlo hydro a klep a dira v bloku :o od tej doby žadný tocení naprazdno.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: kourivost / neprosel jsem emise

Příspěvek od TDI tech »

himi píše:ahoj..
na technicke jsem neprosel na emisich. pry limit je 3.0 a namerili 5.31 (jednotky nevim) .. coz je sakra hodne..
G3 motor 1.9 TDi AFN 81kW original (bez cipu, origo trysky..).
mel jsem zaslepky sani (zaslepeni EGR), ale zil jsem v tom, ze EGR stejne funguje jen pri nizkych otackach, takze kdyz se motor vytoci, tak EGR je zavreny.

na co bych mel kouknout? jde to nejak odhalit na diagnostice?
auto jede jak ma, zabira od spoda atd, zadny problem se skubanim nebo tak.

diky!
To nevies dat 300CZK do popolnika :?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Zdeněk M píše:
MirekX píše:pořádně projet, několikrát vytočit nejlépe čtyřku s výdrží na 4500 ot. kdyžtak natankovat bionaftu, ta nekouří. Ty keci o tom, že vytočení motoru do 5000 tis něco poškodí je kravina, pokud je všechno OK, tak se nestane nic,pokud je něco v prdeli, tak by to odešlo i tak. I když posledně na emisích mi to ten technik párkrát jen tak polechtal do 3000 ot a řekl OK, prošlo to, trochu jsem si pomohl,ale vy to na mě neřeknete, že? Stejně výsledek těhlech akceleračních měření je v dnešní době nanic
_Me vytocili dvakrat a na podruhý nestihlo hydro a klep a dira v bloku :o od tej doby žadný tocení naprazdno.
no vidiš, můžeš být rád, že se ti to nestalo 2tis km od baráku, ještě jsi mu měl koupit flašku.. :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“