kourivost / neprosel jsem emise
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kourivost / neprosel jsem emise
ahoj..
na technicke jsem neprosel na emisich. pry limit je 3.0 a namerili 5.31 (jednotky nevim) .. coz je sakra hodne..
G3 motor 1.9 TDi AFN 81kW original (bez cipu, origo trysky..).
mel jsem zaslepky sani (zaslepeni EGR), ale zil jsem v tom, ze EGR stejne funguje jen pri nizkych otackach, takze kdyz se motor vytoci, tak EGR je zavreny.
na co bych mel kouknout? jde to nejak odhalit na diagnostice?
auto jede jak ma, zabira od spoda atd, zadny problem se skubanim nebo tak.
diky!
na technicke jsem neprosel na emisich. pry limit je 3.0 a namerili 5.31 (jednotky nevim) .. coz je sakra hodne..
G3 motor 1.9 TDi AFN 81kW original (bez cipu, origo trysky..).
mel jsem zaslepky sani (zaslepeni EGR), ale zil jsem v tom, ze EGR stejne funguje jen pri nizkych otackach, takze kdyz se motor vytoci, tak EGR je zavreny.
na co bych mel kouknout? jde to nejak odhalit na diagnostice?
auto jede jak ma, zabira od spoda atd, zadny problem se skubanim nebo tak.
diky!
VW Golf III GT TDi AFN
VW Golf VII GTD CUNA
VW Golf VII GTD CUNA
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Když jsem viděl při prvním měření,jak se měří diesel,zešedivěl jsem.Dva dny nato se rozpadla volnoběžka altíku.Od té doby moje auta znají emise jen z parkoviště.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Ale těch 5,1 je dost ne.
Já mám taky AFN dle tacho 220tis, ale určo víc. Mám tam pp764 a když tomu naložíš tak to i na můj vkus dost čudí. EGR taky OFF
Ale na emisích jsem před emisema trochu odfoukl a naměřil mě 0,84 nebo 0,64, prostě do 1.
Já mám taky AFN dle tacho 220tis, ale určo víc. Mám tam pp764 a když tomu naložíš tak to i na můj vkus dost čudí. EGR taky OFF
Ale na emisích jsem před emisema trochu odfoukl a naměřil mě 0,84 nebo 0,64, prostě do 1.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
pořádně projet, několikrát vytočit nejlépe čtyřku s výdrží na 4500 ot. kdyžtak natankovat bionaftu, ta nekouří. Ty keci o tom, že vytočení motoru do 5000 tis něco poškodí je kravina, pokud je všechno OK, tak se nestane nic,pokud je něco v prdeli, tak by to odešlo i tak. I když posledně na emisích mi to ten technik párkrát jen tak polechtal do 3000 ot a řekl OK, prošlo to, trochu jsem si pomohl,ale vy to na mě neřeknete, že? Stejně výsledek těhlech akceleračních měření je v dnešní době nanic
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


_Me vytocili dvakrat a na podruhý nestihlo hydro a klep a dira v blokuMirekX píše:pořádně projet, několikrát vytočit nejlépe čtyřku s výdrží na 4500 ot. kdyžtak natankovat bionaftu, ta nekouří. Ty keci o tom, že vytočení motoru do 5000 tis něco poškodí je kravina, pokud je všechno OK, tak se nestane nic,pokud je něco v prdeli, tak by to odešlo i tak. I když posledně na emisích mi to ten technik párkrát jen tak polechtal do 3000 ot a řekl OK, prošlo to, trochu jsem si pomohl,ale vy to na mě neřeknete, že? Stejně výsledek těhlech akceleračních měření je v dnešní době nanic

Re: kourivost / neprosel jsem emise
To nevies dat 300CZK do popolnikahimi píše:ahoj..
na technicke jsem neprosel na emisich. pry limit je 3.0 a namerili 5.31 (jednotky nevim) .. coz je sakra hodne..
G3 motor 1.9 TDi AFN 81kW original (bez cipu, origo trysky..).
mel jsem zaslepky sani (zaslepeni EGR), ale zil jsem v tom, ze EGR stejne funguje jen pri nizkych otackach, takze kdyz se motor vytoci, tak EGR je zavreny.
na co bych mel kouknout? jde to nejak odhalit na diagnostice?
auto jede jak ma, zabira od spoda atd, zadny problem se skubanim nebo tak.
diky!

no vidiš, můžeš být rád, že se ti to nestalo 2tis km od baráku, ještě jsi mu měl koupit flašku..Zdeněk M píše:_Me vytocili dvakrat a na podruhý nestihlo hydro a klep a dira v blokuMirekX píše:pořádně projet, několikrát vytočit nejlépe čtyřku s výdrží na 4500 ot. kdyžtak natankovat bionaftu, ta nekouří. Ty keci o tom, že vytočení motoru do 5000 tis něco poškodí je kravina, pokud je všechno OK, tak se nestane nic,pokud je něco v prdeli, tak by to odešlo i tak. I když posledně na emisích mi to ten technik párkrát jen tak polechtal do 3000 ot a řekl OK, prošlo to, trochu jsem si pomohl,ale vy to na mě neřeknete, že? Stejně výsledek těhlech akceleračních měření je v dnešní době nanicod tej doby žadný tocení naprazdno.

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

