Sprint 764 - jak to zvládá 10mm čerpadlo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sprint 764 - jak to zvládá 10mm čerpadlo
Zdravím, rozmýšlím, zda dát na čipovanej motor ASV trysky sprint 502, nebo 764.U 764 mám obavy, aby nějak neukapávaly vstřikovače, když je bude krmit jen 10mm pístek.Přeci jen čím větší otvor v trysce, tím menší tlak, ne?
Dost lidí si ty trysky na motor dává, ale je to opravdu v pohodě?
Dost lidí si ty trysky na motor dává, ale je to opravdu v pohodě?
Nafta patří do TDi!
Spís píst ko, bryndal bi, 764 ma o 0,012mm vetsí dírku v trysce oproti 520, strasnej rozdílsumi píše:rozprach v pohode.....kdyby nebyl rozprach v pohode,tak je vstrik KO....


-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Rozvody to sice víc namáha ale je vetsí vstřikovací tlak a lepsí rozprah. Znamej to ma vyskosený, před vymenou tý hlavy mu to jezdilo za 5,4l po vymene 5,2l klesla i kouřivost.turbo kamna power píše:11mm hlava sníží spotřebu? myslel jsem, že je to spíš naopak, protože větší pístek více namáhá rozvody, nebo ne?

takže raději jít do těch 764, než do 502?Zdeněk M píše:Spís píst ko, bryndal bi, 764 ma o 0,012mm vetsí dírku v trysce oproti 520, strasnej rozdílsumi píše:rozprach v pohode.....kdyby nebyl rozprach v pohode,tak je vstrik KO....s 10 hlavou mužes mít klidný spaní, motoru se nic nestane. s 11 hlavou bude lepsí rozprach, lepsí hoření a sníži se spotřeba, na výkon to vliv nemá, trysky víc nepustí.
Nafta patří do TDi!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
jo tak 0,2 litru, to je teda rozdíl jako praseZdeněk M píše:Rozvody to sice víc namáha ale je vetsí vstřikovací tlak a lepsí rozprah. Znamej to ma vyskosený, před vymenou tý hlavy mu to jezdilo za 5,4l po vymene 5,2l klesla i kouřivost.turbo kamna power píše:11mm hlava sníží spotřebu? myslel jsem, že je to spíš naopak, protože větší pístek více namáhá rozvody, nebo ne?

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Obávám se, že rozdíl mezi 520 (co tam máš) a 502 by jsi ani moc nepoznalToledak píše:... takže raději jít do těch 764, než do 502?

Pokud tím chceš v úpravách skončit, tak S764... pokud chceš jít ještě o něco málo dál, tak dej rovnou PP764... ty už Ti nakrmí i lepší turbo... FMIC... do cca 165PS...
Hlavně pak také nezapomeň na brzdy

Nicméně počítej s tím, že ten sw se bude muset upravit, zkus se Romana Putnera zeptat, zda a za kolik ti ten sw upraví k těm tryskám, případně většímu turbu... když už jsi jeho zákazník
GIV Variant TDi ???kW
Ukazuje to palubák, když se to skouselo na nadrž tak to ujelo asi o 100km víc i tak to de, sice o 3-4 decky na nadrži to mas 4lturbo kamna power píše:jo tak 0,2 litru, to je teda rozdíl jako praseZdeněk M píše:Rozvody to sice víc namáha ale je vetsí vstřikovací tlak a lepsí rozprah. Znamej to ma vyskosený, před vymenou tý hlavy mu to jezdilo za 5,4l po vymene 5,2l klesla i kouřivost.turbo kamna power píše:11mm hlava sníží spotřebu? myslel jsem, že je to spíš naopak, protože větší pístek více namáhá rozvody, nebo ne?

502 sou o nicem, rovnou 764Slavkov píše:Obávám se, že rozdíl mezi 520 (co tam máš) a 502 by jsi ani moc nepoznalToledak píše:... takže raději jít do těch 764, než do 502?![]()
Pokud tím chceš v úpravách skončit, tak S764... pokud chceš jít ještě o něco málo dál, tak dej rovnou PP764... ty už Ti nakrmí i lepší turbo... FMIC... do cca 165PS...
Hlavně pak také nezapomeň na brzdy
Nicméně počítej s tím, že ten sw se bude muset upravit, zkus se Romana Putnera zeptat, zda a za kolik ti ten sw upraví k těm tryskám, případně většímu turbu... když už jsi jeho zákazník

Díky za info, no s Putnerem dobré zkušenosti zrovna nemám, ten tomu rozumí jak koza petrželi.Když jsem řešil soft, tak jedině s Oldřichem Rácem, to je ten hlavní tahoun který jednotkám fakt rozumí a ví co dělá.Určitě mu zavolám a domluvím se přímo s ním.Brzdy jsou na všech kolech kotoučové.Možná časem budou ve předu větší, ale těch 280mm také není nejhorší.Výkon mi stačí do 150 PS.Slavkov píše:Obávám se, že rozdíl mezi 520 (co tam máš) a 502 by jsi ani moc nepoznalToledak píše:... takže raději jít do těch 764, než do 502?![]()
Pokud tím chceš v úpravách skončit, tak S764... pokud chceš jít ještě o něco málo dál, tak dej rovnou PP764... ty už Ti nakrmí i lepší turbo... FMIC... do cca 165PS...
Hlavně pak také nezapomeň na brzdy
Nicméně počítej s tím, že ten sw se bude muset upravit, zkus se Romana Putnera zeptat, zda a za kolik ti ten sw upraví k těm tryskám, případně většímu turbu... když už jsi jeho zákazník
Nafta patří do TDi!