Sprint 764 - jak to zvládá 10mm čerpadlo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Sprint 764 - jak to zvládá 10mm čerpadlo

Příspěvek od Toledak »

Zdravím, rozmýšlím, zda dát na čipovanej motor ASV trysky sprint 502, nebo 764.U 764 mám obavy, aby nějak neukapávaly vstřikovače, když je bude krmit jen 10mm pístek.Přeci jen čím větší otvor v trysce, tím menší tlak, ne?
Dost lidí si ty trysky na motor dává, ale je to opravdu v pohodě?
Nafta patří do TDi!
sumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 230
Registrován: 11 črc 2010, 20:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od sumi »

tlak ti zustane stejnej ,jen cim vetsi pistek,tim jde do vstriku vic paliva
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

sumi píše:tlak ti zustane stejnej ,jen cim vetsi pistek,tim jde do vstriku vic paliva
a co rozprach paliva, také je to v pohodě?
Nafta patří do TDi!
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Na S764 je 10mm ještě v pohodě 8)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Slavkov píše:Na S764 je 10mm ještě v pohodě 8)
Takže které tedy dát?Aby to zase nebylo "no smoke, no fun" :D
Nafta patří do TDi!
sumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 230
Registrován: 11 črc 2010, 20:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od sumi »

rozprach v pohode.....kdyby nebyl rozprach v pohode,tak je vstrik KO....
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

sumi píše:rozprach v pohode.....kdyby nebyl rozprach v pohode,tak je vstrik KO....
Spís píst ko, bryndal bi, 764 ma o 0,012mm vetsí dírku v trysce oproti 520, strasnej rozdíl (LOL) s 10 hlavou mužes mít klidný spaní, motoru se nic nestane. s 11 hlavou bude lepsí rozprach, lepsí hoření a sníži se spotřeba, na výkon to vliv nemá, trysky víc nepustí. ;)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

11mm hlava sníží spotřebu? myslel jsem, že je to spíš naopak, protože větší pístek více namáhá rozvody, nebo ne?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

turbo kamna power píše:11mm hlava sníží spotřebu? myslel jsem, že je to spíš naopak, protože větší pístek více namáhá rozvody, nebo ne?
Rozvody to sice víc namáha ale je vetsí vstřikovací tlak a lepsí rozprah. Znamej to ma vyskosený, před vymenou tý hlavy mu to jezdilo za 5,4l po vymene 5,2l klesla i kouřivost. ;)
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Zdeněk M píše:
sumi píše:rozprach v pohode.....kdyby nebyl rozprach v pohode,tak je vstrik KO....
Spís píst ko, bryndal bi, 764 ma o 0,012mm vetsí dírku v trysce oproti 520, strasnej rozdíl (LOL) s 10 hlavou mužes mít klidný spaní, motoru se nic nestane. s 11 hlavou bude lepsí rozprach, lepsí hoření a sníži se spotřeba, na výkon to vliv nemá, trysky víc nepustí. ;)
takže raději jít do těch 764, než do 502?
Nafta patří do TDi!
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Zdeněk M píše:
turbo kamna power píše:11mm hlava sníží spotřebu? myslel jsem, že je to spíš naopak, protože větší pístek více namáhá rozvody, nebo ne?
Rozvody to sice víc namáha ale je vetsí vstřikovací tlak a lepsí rozprah. Znamej to ma vyskosený, před vymenou tý hlavy mu to jezdilo za 5,4l po vymene 5,2l klesla i kouřivost. ;)
jo tak 0,2 litru, to je teda rozdíl jako prase (noteeth)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Toledak píše:... takže raději jít do těch 764, než do 502?
Obávám se, že rozdíl mezi 520 (co tam máš) a 502 by jsi ani moc nepoznal :)
Pokud tím chceš v úpravách skončit, tak S764... pokud chceš jít ještě o něco málo dál, tak dej rovnou PP764... ty už Ti nakrmí i lepší turbo... FMIC... do cca 165PS...
Hlavně pak také nezapomeň na brzdy (LOL)

Nicméně počítej s tím, že ten sw se bude muset upravit, zkus se Romana Putnera zeptat, zda a za kolik ti ten sw upraví k těm tryskám, případně většímu turbu... když už jsi jeho zákazník
GIV Variant TDi ???kW
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

turbo kamna power píše:
Zdeněk M píše:
turbo kamna power píše:11mm hlava sníží spotřebu? myslel jsem, že je to spíš naopak, protože větší pístek více namáhá rozvody, nebo ne?
Rozvody to sice víc namáha ale je vetsí vstřikovací tlak a lepsí rozprah. Znamej to ma vyskosený, před vymenou tý hlavy mu to jezdilo za 5,4l po vymene 5,2l klesla i kouřivost. ;)
jo tak 0,2 litru, to je teda rozdíl jako prase (noteeth)
Ukazuje to palubák, když se to skouselo na nadrž tak to ujelo asi o 100km víc i tak to de, sice o 3-4 decky na nadrži to mas 4l ;)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Slavkov píše:
Toledak píše:... takže raději jít do těch 764, než do 502?
Obávám se, že rozdíl mezi 520 (co tam máš) a 502 by jsi ani moc nepoznal :)
Pokud tím chceš v úpravách skončit, tak S764... pokud chceš jít ještě o něco málo dál, tak dej rovnou PP764... ty už Ti nakrmí i lepší turbo... FMIC... do cca 165PS...
Hlavně pak také nezapomeň na brzdy (LOL)

Nicméně počítej s tím, že ten sw se bude muset upravit, zkus se Romana Putnera zeptat, zda a za kolik ti ten sw upraví k těm tryskám, případně většímu turbu... když už jsi jeho zákazník
502 sou o nicem, rovnou 764 :)
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Slavkov píše:
Toledak píše:... takže raději jít do těch 764, než do 502?
Obávám se, že rozdíl mezi 520 (co tam máš) a 502 by jsi ani moc nepoznal :)
Pokud tím chceš v úpravách skončit, tak S764... pokud chceš jít ještě o něco málo dál, tak dej rovnou PP764... ty už Ti nakrmí i lepší turbo... FMIC... do cca 165PS...
Hlavně pak také nezapomeň na brzdy (LOL)

Nicméně počítej s tím, že ten sw se bude muset upravit, zkus se Romana Putnera zeptat, zda a za kolik ti ten sw upraví k těm tryskám, případně většímu turbu... když už jsi jeho zákazník
Díky za info, no s Putnerem dobré zkušenosti zrovna nemám, ten tomu rozumí jak koza petrželi.Když jsem řešil soft, tak jedině s Oldřichem Rácem, to je ten hlavní tahoun který jednotkám fakt rozumí a ví co dělá.Určitě mu zavolám a domluvím se přímo s ním.Brzdy jsou na všech kolech kotoučové.Možná časem budou ve předu větší, ale těch 280mm také není nejhorší.Výkon mi stačí do 150 PS.
Nafta patří do TDi!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“