VW LT35 vobec nechyta

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

musíš do toho jít vagem žádný převodník mít nemusíš u levé nohy máš zásuvku, v horní řadě máš vlevo plus vpravo mínus a dole ve spodní řadě píchneš KL linku když to nepojede je vedle,


zkus to nastartovat na sprej, pokud chytne a od vstřiku když povolíš trubky ti nepujde nafta tak bude v paměti závad že je nastavovač KO častá závada miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tady máš moji redukci je to z feldy OBD vytržená a předělaná na univerzíl do dírek strkám hřebíky a připojím svorky, podobnou zásuvku najdeš i u seatu VW audi a na kde čem miloš

http://sklad.obrazku.cz/obr207293_IMG8921.JPG
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 23 říj 2010, 15:54, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tohle by ti mělo pomoci
Naposledy upravil(a) Tomas.cz dne 22 kvě 2013, 22:01, celkem upraveno 1 x.
petr petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 08 bře 2010, 13:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od petr petr »

Tady máš napsané že jsi naměřil 0,7 V
Pokud jsi měl zapnutý klíček tak je to špatně je to stop cívka na čerpadle pokud tam nebude napětí 12 V nikdy se to nenastartuje.

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Obrázek

Tohle by ti mělo pomoci


z toho bych byl pako ale jednička je mínus trojka plus a ve 14 13 najdeš KL linku obyč vag a tenhle můj krám za 3O korun http://sklad.obrazku.cz/obr207293_IMG8921.JPG miloš
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

petr petr píše:Tady máš napsané že jsi naměřil 0,7 V
Pokud jsi měl zapnutý klíček tak je to špatně je to stop cívka na čerpadle pokud tam nebude napětí 12 V nikdy se to nenastartuje.

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Přesně tak, to rozsvítí i žárovku.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tady mu stačí K14 a musí to jet, tuhle jsem se trápil proč to nefunguje a blbec jsem si neuvědomil že je tam čínské rádio které tam posílalo +12, rádio šlo ven a komunikace 1a, tohle schéma je z KTS pro LT.
dolhe
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 21 kvě 2009, 14:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od dolhe »

Ta první fotka je ten elektroventil na něm za chodu při startování musí být +12V.Jak už jsem ti psal.Ta třetí fotka je ten konektor k čerpadlu,škoda,že nemáš možnost se mu podivat vagem do hlavy.Takhle to bude těžké...Máš alespoň schema zapojení?Co konektor na řj.pod baterkou.Také se podívej za baterku tam se ten svazek kabelů někdy prošoupe.Hlavně to tam nejdříve trochu očisti od toho oleje třeba arvou.Takhle jak je to zasraný tak nemůžeš nic vidět.
Uživatelský avatar
kwiko
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 12 říj 2008, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Peetrzkanee

Příspěvek od kwiko »

Dakujem za usmernenia a obrazky Obrázek

Milosove klince, to je diabolsky napadObrázek

Takze vravite, ze to co cloveku udrie do oci je ten stop ventil...
No nic, som asi zle meral, ked som na oboch autach nic nenameral. Bol som sam tak som si dal klucik do 2. polohy a objavilo sa tam 0,7V na oboch autach. tak som uvazoval ci to nieje nejaka dozhavovacia sviecka... a stop ventil som predpokladal ze bude to cudo zospodu cerpadla kam idu tie dalsie dva kabliky.

Schemy k LT som este nikde nenasiel, ale hladam...

V pondelok ich skusim medzisebou prehodit.
Ja viem ze bez VAGu je to len hadanie, len mi ten KKL kablik na mojom Compaq notbuku nejako nechce chodit, ale aj tak viem ze sa bez neho nepohnem.
Obrázek
Najlepsie by bolo najst ochotneho VW maniaka z Blavy s KKL (alebo HEX) nech skusm ci je to compom alebo prevodnikom.
Schemy k LT som este nikde nenasiel, ale hladam...
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

Napětí na stop ventilu musíš měřit při startování, jak už je tu několikrát napsaný.
I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

v blavě si někoho najít asi problém nebude, borec ti hned pozná čím to je ve vagu máš testy,

já měl jednoho matematika s červenýcm diplomem ten by nad tím bádal i tři dny,

mám mladého kluka za kilo hned vše zjistí, poléčí mi i ostatní PC, doinstaluje přeinstaluje, sedne na kolo a jede domů :-D

já zas neumím přehodit komunikační protokol spojím se s řj ale nevím jak navolit správný protokol ke komunikaci jsem to prostě zapoměl, tak taky bude muset přijet borec, na všetko treba špecialistov ;) miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Vali píše:Napětí na stop ventilu musíš měřit při startování, jak už je tu několikrát napsaný.
nejlepší nic neměřit já si nadělal žárovky kabel a krokosvorky, napíchnu i více míst a zjištuji kde je problém,
tím chci říct že měřit multimetrem kolikrát znamená napětí OK ale proud žádný miloš
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

slovacek.milos píše:
Vali píše:Napětí na stop ventilu musíš měřit při startování, jak už je tu několikrát napsaný.
nejlepší nic neměřit já si nadělal žárovky kabel a krokosvorky, napíchnu i více míst a zjištuji kde je problém,
tím chci říct že měřit multimetrem kolikrát znamená napětí OK ale proud žádný miloš
jasny, "bludny napeti" :-D , taky pozivam skousecku s 2W zarovkou
I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vali i ta 2W mě už několikrát vypekla raději 21, zrovna nedávno mi 2W svítila na LPG ventilu, dám druhou cívku a zas plyn nešel, dám 21 W žírovku a nic ani nežhavila, ,

nakonec spečený konektor u řj LPG tartarini a kontak který ještě nějaký ten proud uměl převést, jsem si vzpoměl na jednoho učitele ten křesal vždy plusem o kostru miloš
Uživatelský avatar
kwiko
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 12 říj 2008, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Peetrzkanee

Příspěvek od kwiko »

Ved pisem ze som to meral blbo, na co ste ma aj viackrat upozorniliObrázek
Ale bolo to vramci mojich moznosti. V pondelok si zoberiem pomocnika. A chcel som vediet ci meriam spravnu vec. Nerad meriam nieco co neviem co je... mohli by naskakat blbosti do pameti zavad v RJ a potom to uz bez diagnostiky nenahodi nikdo (takto skoncilo Vito po navsteve neznackoveho servisu) Obrázek

Milos: Zohnat chlapika s Vw diagnostkou v Bratislave asi fakt nebude velky problem, len by som rad si tieto LTcka servisoval co najviac vo vlastnych moznostiach, ale su firemne, a vramci krizy sa setri najviac na udrzbe...Obrázek

Tak som si vymyslel ze ten KKL si este zaplatim hoci na BMM felmana je zbytocny, ale na firemne 1,6ky felicie a LTcka... snad sa to podari.

Idem instalovat vivid :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“