VW LT35 vobec nechyta
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
musíš do toho jít vagem žádný převodník mít nemusíš u levé nohy máš zásuvku, v horní řadě máš vlevo plus vpravo mínus a dole ve spodní řadě píchneš KL linku když to nepojede je vedle,
zkus to nastartovat na sprej, pokud chytne a od vstřiku když povolíš trubky ti nepujde nafta tak bude v paměti závad že je nastavovač KO častá závada miloš
zkus to nastartovat na sprej, pokud chytne a od vstřiku když povolíš trubky ti nepujde nafta tak bude v paměti závad že je nastavovač KO častá závada miloš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tady máš moji redukci je to z feldy OBD vytržená a předělaná na univerzíl do dírek strkám hřebíky a připojím svorky, podobnou zásuvku najdeš i u seatu VW audi a na kde čem miloš
http://sklad.obrazku.cz/obr207293_IMG8921.JPG
http://sklad.obrazku.cz/obr207293_IMG8921.JPG
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 23 říj 2010, 15:54, celkem upraveno 1 x.
Tady máš napsané že jsi naměřil 0,7 V
Pokud jsi měl zapnutý klíček tak je to špatně je to stop cívka na čerpadle pokud tam nebude napětí 12 V nikdy se to nenastartuje.

Uploaded with ImageShack.us
Pokud jsi měl zapnutý klíček tak je to špatně je to stop cívka na čerpadle pokud tam nebude napětí 12 V nikdy se to nenastartuje.

Uploaded with ImageShack.us
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tomas.cz píše:
Tohle by ti mělo pomoci
z toho bych byl pako ale jednička je mínus trojka plus a ve 14 13 najdeš KL linku obyč vag a tenhle můj krám za 3O korun http://sklad.obrazku.cz/obr207293_IMG8921.JPG miloš
Přesně tak, to rozsvítí i žárovku.petr petr píše:Tady máš napsané že jsi naměřil 0,7 V
Pokud jsi měl zapnutý klíček tak je to špatně je to stop cívka na čerpadle pokud tam nebude napětí 12 V nikdy se to nenastartuje.
Uploaded with ImageShack.us
Ta první fotka je ten elektroventil na něm za chodu při startování musí být +12V.Jak už jsem ti psal.Ta třetí fotka je ten konektor k čerpadlu,škoda,že nemáš možnost se mu podivat vagem do hlavy.Takhle to bude těžké...Máš alespoň schema zapojení?Co konektor na řj.pod baterkou.Také se podívej za baterku tam se ten svazek kabelů někdy prošoupe.Hlavně to tam nejdříve trochu očisti od toho oleje třeba arvou.Takhle jak je to zasraný tak nemůžeš nic vidět.
Dakujem za usmernenia a obrazky 
Milosove klince, to je diabolsky napad
Takze vravite, ze to co cloveku udrie do oci je ten stop ventil...
No nic, som asi zle meral, ked som na oboch autach nic nenameral. Bol som sam tak som si dal klucik do 2. polohy a objavilo sa tam 0,7V na oboch autach. tak som uvazoval ci to nieje nejaka dozhavovacia sviecka... a stop ventil som predpokladal ze bude to cudo zospodu cerpadla kam idu tie dalsie dva kabliky.
Schemy k LT som este nikde nenasiel, ale hladam...
V pondelok ich skusim medzisebou prehodit.
Ja viem ze bez VAGu je to len hadanie, len mi ten KKL kablik na mojom Compaq notbuku nejako nechce chodit, ale aj tak viem ze sa bez neho nepohnem.

Najlepsie by bolo najst ochotneho VW maniaka z Blavy s KKL (alebo HEX) nech skusm ci je to compom alebo prevodnikom.
Schemy k LT som este nikde nenasiel, ale hladam...

Milosove klince, to je diabolsky napad

Takze vravite, ze to co cloveku udrie do oci je ten stop ventil...
No nic, som asi zle meral, ked som na oboch autach nic nenameral. Bol som sam tak som si dal klucik do 2. polohy a objavilo sa tam 0,7V na oboch autach. tak som uvazoval ci to nieje nejaka dozhavovacia sviecka... a stop ventil som predpokladal ze bude to cudo zospodu cerpadla kam idu tie dalsie dva kabliky.
Schemy k LT som este nikde nenasiel, ale hladam...
V pondelok ich skusim medzisebou prehodit.
Ja viem ze bez VAGu je to len hadanie, len mi ten KKL kablik na mojom Compaq notbuku nejako nechce chodit, ale aj tak viem ze sa bez neho nepohnem.

Najlepsie by bolo najst ochotneho VW maniaka z Blavy s KKL (alebo HEX) nech skusm ci je to compom alebo prevodnikom.
Schemy k LT som este nikde nenasiel, ale hladam...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
v blavě si někoho najít asi problém nebude, borec ti hned pozná čím to je ve vagu máš testy,
já měl jednoho matematika s červenýcm diplomem ten by nad tím bádal i tři dny,
mám mladého kluka za kilo hned vše zjistí, poléčí mi i ostatní PC, doinstaluje přeinstaluje, sedne na kolo a jede domů
já zas neumím přehodit komunikační protokol spojím se s řj ale nevím jak navolit správný protokol ke komunikaci jsem to prostě zapoměl, tak taky bude muset přijet borec, na všetko treba špecialistov
miloš
já měl jednoho matematika s červenýcm diplomem ten by nad tím bádal i tři dny,
mám mladého kluka za kilo hned vše zjistí, poléčí mi i ostatní PC, doinstaluje přeinstaluje, sedne na kolo a jede domů

já zas neumím přehodit komunikační protokol spojím se s řj ale nevím jak navolit správný protokol ke komunikaci jsem to prostě zapoměl, tak taky bude muset přijet borec, na všetko treba špecialistov

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jasny, "bludny napeti"slovacek.milos píše:nejlepší nic neměřit já si nadělal žárovky kabel a krokosvorky, napíchnu i více míst a zjištuji kde je problém,Vali píše:Napětí na stop ventilu musíš měřit při startování, jak už je tu několikrát napsaný.
tím chci říct že měřit multimetrem kolikrát znamená napětí OK ale proud žádný miloš

I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
vali i ta 2W mě už několikrát vypekla raději 21, zrovna nedávno mi 2W svítila na LPG ventilu, dám druhou cívku a zas plyn nešel, dám 21 W žírovku a nic ani nežhavila, ,
nakonec spečený konektor u řj LPG tartarini a kontak který ještě nějaký ten proud uměl převést, jsem si vzpoměl na jednoho učitele ten křesal vždy plusem o kostru miloš
nakonec spečený konektor u řj LPG tartarini a kontak který ještě nějaký ten proud uměl převést, jsem si vzpoměl na jednoho učitele ten křesal vždy plusem o kostru miloš
Ved pisem ze som to meral blbo, na co ste ma aj viackrat upozornili
Ale bolo to vramci mojich moznosti. V pondelok si zoberiem pomocnika. A chcel som vediet ci meriam spravnu vec. Nerad meriam nieco co neviem co je... mohli by naskakat blbosti do pameti zavad v RJ a potom to uz bez diagnostiky nenahodi nikdo (takto skoncilo Vito po navsteve neznackoveho servisu)
Milos: Zohnat chlapika s Vw diagnostkou v Bratislave asi fakt nebude velky problem, len by som rad si tieto LTcka servisoval co najviac vo vlastnych moznostiach, ale su firemne, a vramci krizy sa setri najviac na udrzbe...
Tak som si vymyslel ze ten KKL si este zaplatim hoci na BMM felmana je zbytocny, ale na firemne 1,6ky felicie a LTcka... snad sa to podari.
Idem instalovat vivid

Ale bolo to vramci mojich moznosti. V pondelok si zoberiem pomocnika. A chcel som vediet ci meriam spravnu vec. Nerad meriam nieco co neviem co je... mohli by naskakat blbosti do pameti zavad v RJ a potom to uz bez diagnostiky nenahodi nikdo (takto skoncilo Vito po navsteve neznackoveho servisu)

Milos: Zohnat chlapika s Vw diagnostkou v Bratislave asi fakt nebude velky problem, len by som rad si tieto LTcka servisoval co najviac vo vlastnych moznostiach, ale su firemne, a vramci krizy sa setri najviac na udrzbe...

Tak som si vymyslel ze ten KKL si este zaplatim hoci na BMM felmana je zbytocny, ale na firemne 1,6ky felicie a LTcka... snad sa to podari.
Idem instalovat vivid
