1.9TD jak poštelovat spínání turba ze 3300 na 2500?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vojtap
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2006, 08:19

1.9TD jak poštelovat spínání turba ze 3300 na 2500?

Příspěvek od vojtap »

mám passata B3 motor 1.9TD. turbo se mi zapíná při 3300... je to normální že se zapíná takhle pozdě?
stačilo by mi kdyby se spínalo při 2500.
co s tím?

jestli už je to tady někde v diskuzi prosím o link.
díky za rady
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

odhadoval bych to na špatnej bypass- špatně seřízen nebo koroze. ty bys měl mít ve 2500ot max. toč moment (možná i dřív). od 2000ot by MĚL být poznat náběh. myslím že 95% to bude ono
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

problém může být i v přetlakovém korektoru na čerpadle..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

go.vojta píše:problém může být i v přetlakovém korektoru na čerpadle..

to by nebyl takovej rozdíl (vím z praxe)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“