Dotaz

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Dotaz

Příspěvek od Seidl »

Mám takový problém. Dal jsem si nachipovat Passata 81kw u jedné dost známé firmy. Po úpravě to už 4krát předělávali a pořád jsem se nedostal ke stoprocentní spokojenosti. Auto mě při akceleraci ve 2000ot/min vibruje a přestane až ve 2500ot/min.Pokuď vydělám chipy a dám seriové tak je to ok. Teď ta otázka: -moc nafty nebo vzduchu?
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

a co takhle silentbloky motoru, přítlačák či jiná mechanická věc?
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Re: Dotaz

Příspěvek od Kornout »

Seidl píše:Mám takový problém. Dal jsem si nachipovat Passata 81kw u jedné dost známé firmy. Po úpravě to už 4krát předělávali a pořád jsem se nedostal ke stoprocentní spokojenosti. Auto mě při akceleraci ve 2000ot/min vibruje a přestane až ve 2500ot/min.Pokuď vydělám chipy a dám seriové tak je to ok. Teď ta otázka: -moc nafty nebo vzduchu?
Ni divného, toto se stává často, důvod bude někde tam jak píše chucky, mechanická věc, možná taky setrvák.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

nemáš třeba příliš velký točivý moment...?

ale může to taky dělat setrvák... :roll:
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

Zkoušel jsem vstřiky z SDI a nedělalo to. Tak si myslim že to setrvák nedělá.Když jsem to měřil na Vagu tak při zatížení to dává o 5mg/h více nafty než je povolena hodnota. Přitom vzduchu tam jde tak jak má. Mám podezření že je ta úprava zase odfláklá.
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

no, mě to s dvouhmotnostním vibrovalo při plným plynu...jak se dal jednohmotnostní, vibrace zmizely...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Daniel
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 24 bře 2006, 10:23
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Daniel »

Tento problém jsem měl na dvou autech - zhruba od 1900 - 2200 ot. vybrace, taky jsem to zkoušel řešit - ALE VZDAL JSEM TO - PROSTĚ JSEM ŘADIL A VYUŽÍVAL MAX VÝKON V ROZMEZÍ 2500-4500 ot. a S TĚMITO OTÁČKY JEZDÍM U VŠECH TDI (noteeth)

- podle mě nezaškodí trošku i to TDI vytáčet (LOL)
Cupra 4 TDI PD, Audi A4 TDI 81kw Quattro, GIV TDI 81kw
a pro zábavu - Mazda 323 1.6 16V T 4wd, Lancia Delta HF Integrale
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

Jim píše:no, mě to s dvouhmotnostním vibrovalo při plným plynu...jak se dal jednohmotnostní, vibrace zmizely...
Souhlas s Jimem,vyndal jsem dvouhmotnostní setrvák,dal jednohmotu a vibrace přestaly.
SHARAN AUY 2002
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Mě to dělá taky (wallbash)
Tel:776005385 Nový Bor
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

Co s tím budeš dělat?
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Silentbloky... softwarově se to dá asi odstranit jen ubráním momentu v těch nižších otáčkách. Možná máš nějaký KO.
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Nic,už sem naučenej na 4 a 5 sešlápnou plnej až od 2200ot.
Tel:776005385 Nový Bor
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

je to na stopro mechanická věc. prostě tam máš větší výkon a hlavně krouták. taky s tím trochu bojuju. ale u mě je to převodovka. nějak ten krouták nechápe..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“