ROZVODOVÝ ŘEMEN SJÍŽDÍ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 61
- Registrován: 09 bře 2006, 22:43
- Bydliště: Prešov SR
pafka - máš naozaj pravdu že smerovo ohnúť ten štitt je problém, ale možno to vozidlo malo niekedy malú búračku, alebo niekto demonoval hlavu valcov a problém tam môže nastať. Prikláňam sa aj k verzii s axiálnou vôľou čerpadla na vodítkach. Jednoduché riešenie je to rozobrať, previesť kontrolu a vyvodiť dôsledky. Kladku čo spomínaš - tú nepoznám, ale môže to byť len názov baliarenskej spoločnosti. A nezabudni správne osadiť remeň a nastaviť správne naputie remeňa. Ak chceš, pošlem Ti správny postup nastavenia, ale neviem aký máš kód motora.
Je tam určite nejaká mechanická chyba
Je tam určite nejaká mechanická chyba

VW Bora Variant (ZLATÚŠIK) power by BH MOTOR
jj dík za chvíly jedu pro novej řemen objednal jsem gates předtim jsem tam měl febi a febi řemeny prý moc neumí občas se stane ,že praskne nějaký kord a pak řemen sám táhne ke straně(to neni z mý hlavy ,ale jednoho automechnika kterej už s tim měl nějaký zkušenosti) jinak je febi prý docela dobrá druhovýroba až na ty řemeny
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Měl jsem ten problém u toleda 96 66kw, musel jsem podložit ten litinovej držák proti bloku u rozvodovýho kola o nějakou desetinku, pak už to bylo ok.
Myslím že jsem to tenkrát zkoušel ocelovým pravítkem, jestli kola jdou rovnoběžně. Auto bylo bouraný na předek, tak jsem myslel že je to tím.
Myslím že jsem to tenkrát zkoušel ocelovým pravítkem, jestli kola jdou rovnoběžně. Auto bylo bouraný na předek, tak jsem myslel že je to tím.
Sharan ASZ
Octavia AGR
Octavia AGR
Vrátil bych se na začátek, ta příčina bude asi v kladce,když s tím neměl předtím žádný problém.Ještě nenapsal jestli kontorloval čerpadlo, kolik to má najeto. Nový řemen a kladka může podstatně víc napnout řemen a pokud bude mít hřídel už větší vůli, tak mu to může sjíždět. Ta kontrola pravítkem , jak píše daniel 987, je v takovém případě nutnost.
tak jsem dal nový řemen překontroloval kladku na čerpadle jsem zjistil vůli asi tak 0,2-0,3 mm a na oil čerpadle byla vůle asi 0,7mm šla vytáhnout směrem od motoru azpět smontoval jsem to dohromady tak uvidim po pár kilometrech co to udělá aspon kdyby to vydrželo do léta pak plánuju dát jinej motor tenhle sice ještě jede ale už mu toho moc nezbývá, kdybyste někdo věděl o nějakým šikovným motoru tak dejte vědět jinak všem děkuji za zajímavé příspěvky
ja bych nerek ze to je tou kladkou..uz sme to resily na jednom aute nez sme delali rozvody tak mu to nic nedelalo pak po rozvodech se stala ta vec ze remen mel tednenci neustale sjizdet...pak sme prisli naten drzak normalne sme ho lehce povolili a bylo vydet jak odskocil zpatky a vznikla tam skvirka tam je takovy to pouzdro to sme naklepli zpatky a bylo po problemupafka píše:Vrátil bych se na začátek, ta příčina bude asi v kladce,když s tím neměl předtím žádný problém.Ještě nenapsal jestli kontorloval čerpadlo, kolik to má najeto. Nový řemen a kladka může podstatně víc napnout řemen a pokud bude mít hřídel už větší vůli, tak mu to může sjíždět. Ta kontrola pravítkem , jak píše daniel 987, je v takovém případě nutnost.
Sundáš rozvodové kolo, pozor na klínek ať ho neztratíš. Pod ním jsou tři šrouby M8, a vzadu pod vstřikovací hlavou je ještě jeden šroub M8 , který jde do kuželovité matky. Ten taky vyšroubuj a můžeš s ním ven.Zkontroluj ten držák jak napsal michal, potom až to sesadíš tak to ještě zkontroluj tím ocelovým pravítkem.Hodně zdaru.