ROZVODOVÝ ŘEMEN SJÍŽDÍ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

ještě k pavkovi já tam nemám kladku s tim jazýčkem,ale stou viličkou je to starší provedení takže by tam měla ta kladka sedět
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Některé řemeny mají šipky pro směr točení, jinak je vždy dává tak že pokud stojím proti rozvodům tak aby normálně šel přečíst nápis.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

No překontroluj to, a ještě se podívej až budeš mít řemen dole na čerpadlo. Vem za kolo a zkus s ním zahejbat do strany , jestli nemá na hřídeli velkou vůli. To je taky jedna z příčin. Vyběhaný futra v čerpadle.
sP
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 led 2006, 17:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od sP »

pafka píše:Některé řemeny mají šipky pro směr točení, jinak je vždy dává tak že pokud stojím proti rozvodům tak aby normálně šel přečíst nápis.
Tak, tak je to totiž směr, ve kterém jsou navinuty kordy ;)
DANO PANCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 09 bře 2006, 22:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov SR

Příspěvek od DANO PANCI »

pafka - máš naozaj pravdu že smerovo ohnúť ten štitt je problém, ale možno to vozidlo malo niekedy malú búračku, alebo niekto demonoval hlavu valcov a problém tam môže nastať. Prikláňam sa aj k verzii s axiálnou vôľou čerpadla na vodítkach. Jednoduché riešenie je to rozobrať, previesť kontrolu a vyvodiť dôsledky. Kladku čo spomínaš - tú nepoznám, ale môže to byť len názov baliarenskej spoločnosti. A nezabudni správne osadiť remeň a nastaviť správne naputie remeňa. Ak chceš, pošlem Ti správny postup nastavenia, ale neviem aký máš kód motora.
Je tam určite nejaká mechanická chyba (wallbash)
VW Bora Variant (ZLATÚŠIK) power by BH MOTOR
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

kod motoru je 1z ,ale jak už jsem psal tak před výměnou řemene a kladky to nedělalo po namontování nové napínací kladky a řemene se to začalo sjíždět problém se základním napnutím řemene by neměl být protože se to seřizuje ryska na rysku
Uživatelský avatar
michal vw
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 10 říj 2006, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od michal vw »

uz sme se stim setkali dela to litinovej drzak cerpadla musis to lechce povolit tam je takovy pouzdro a to musis naklepnout zpatky uvydis to kdyz to lehce povoli tak jestli se to samo vrati kousek zpatky 8)
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

jj dík za chvíly jedu pro novej řemen objednal jsem gates předtim jsem tam měl febi a febi řemeny prý moc neumí občas se stane ,že praskne nějaký kord a pak řemen sám táhne ke straně(to neni z mý hlavy ,ale jednoho automechnika kterej už s tim měl nějaký zkušenosti) jinak je febi prý docela dobrá druhovýroba až na ty řemeny
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

Měl jsem ten problém u toleda 96 66kw, musel jsem podložit ten litinovej držák proti bloku u rozvodovýho kola o nějakou desetinku, pak už to bylo ok.
Myslím že jsem to tenkrát zkoušel ocelovým pravítkem, jestli kola jdou rovnoběžně. Auto bylo bouraný na předek, tak jsem myslel že je to tím.
Sharan ASZ
Octavia AGR
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Vrátil bych se na začátek, ta příčina bude asi v kladce,když s tím neměl předtím žádný problém.Ještě nenapsal jestli kontorloval čerpadlo, kolik to má najeto. Nový řemen a kladka může podstatně víc napnout řemen a pokud bude mít hřídel už větší vůli, tak mu to může sjíždět. Ta kontrola pravítkem , jak píše daniel 987, je v takovém případě nutnost.
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

tak jsem dal nový řemen překontroloval kladku na čerpadle jsem zjistil vůli asi tak 0,2-0,3 mm a na oil čerpadle byla vůle asi 0,7mm šla vytáhnout směrem od motoru azpět smontoval jsem to dohromady tak uvidim po pár kilometrech co to udělá aspon kdyby to vydrželo do léta pak plánuju dát jinej motor tenhle sice ještě jede ale už mu toho moc nezbývá, kdybyste někdo věděl o nějakým šikovným motoru tak dejte vědět jinak všem děkuji za zajímavé příspěvky
Paviss
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 23 pro 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Paviss »

Ja to mel u pasata 1,9 TD a delalo mi to cerpadlo byly v haji loziska na ose cerpadla
Uživatelský avatar
michal vw
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 10 říj 2006, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od michal vw »

pafka píše:Vrátil bych se na začátek, ta příčina bude asi v kladce,když s tím neměl předtím žádný problém.Ještě nenapsal jestli kontorloval čerpadlo, kolik to má najeto. Nový řemen a kladka může podstatně víc napnout řemen a pokud bude mít hřídel už větší vůli, tak mu to může sjíždět. Ta kontrola pravítkem , jak píše daniel 987, je v takovém případě nutnost.
ja bych nerek ze to je tou kladkou..uz sme to resily na jednom aute nez sme delali rozvody tak mu to nic nedelalo pak po rozvodech se stala ta vec ze remen mel tednenci neustale sjizdet...pak sme prisli naten drzak normalne sme ho lehce povolili a bylo vydet jak odskocil zpatky a vznikla tam skvirka tam je takovy to pouzdro to sme naklepli zpatky a bylo po problemu
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

POTŘEBOVAL BYCH VĚDĚT JAK MAM SUNDAT ČERPADLO ABYCH SE DOSTAL NA TY ŠROUBY TOHO DRŽÁKU
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Sundáš rozvodové kolo, pozor na klínek ať ho neztratíš. Pod ním jsou tři šrouby M8, a vzadu pod vstřikovací hlavou je ještě jeden šroub M8 , který jde do kuželovité matky. Ten taky vyšroubuj a můžeš s ním ven.Zkontroluj ten držák jak napsal michal, potom až to sesadíš tak to ještě zkontroluj tím ocelovým pravítkem.Hodně zdaru.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“