Cidlo narazu pro postranni airbag G4 2000 Edition
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Cidlo narazu pro postranni airbag G4 2000 Edition
Znamy ma golfa,kupil ho spraveny po buracke.Svieti kontrolka Airbagu.Zavady su:
01221-Cidlo narazu pro postranni airbag-strana Ridice (G179)
28-00 - skrat na plus
01222- detto (G180)
Cislo RJ 6Q0 909 605 A kodovanie:12855 ma to 4 bagy
Skusal som vymazat crash data,to iste.Ohmicky som meral kable od snimaca po konektor RJ a na jednom vodiči bolo 0,5ohm a na dalsom 0,3 ohm
Skusal som aj vymenit ten snimac za 100% dobry kus a to iste.Neviem ci bude vadna RJ alebo je tam zle kodovanie.Zacinam byt zufaly...
01221-Cidlo narazu pro postranni airbag-strana Ridice (G179)
28-00 - skrat na plus
01222- detto (G180)
Cislo RJ 6Q0 909 605 A kodovanie:12855 ma to 4 bagy
Skusal som vymazat crash data,to iste.Ohmicky som meral kable od snimaca po konektor RJ a na jednom vodiči bolo 0,5ohm a na dalsom 0,3 ohm
Skusal som aj vymenit ten snimac za 100% dobry kus a to iste.Neviem ci bude vadna RJ alebo je tam zle kodovanie.Zacinam byt zufaly...
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
ten boční musíš koupit nový z jiného auta to nejde je přizpůsobený k jiné řj airbagu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Re: Cidlo narazu pro postranni airbag G4 2000 Edition
je to akesi zvlastne, cidlo narazu pro postranni abg?Mato86 píše:Znamy ma golfa,kupil ho spraveny po buracke.Svieti kontrolka Airbagu.Zavady su:
01221-Cidlo narazu pro postranni airbag-strana Ridice (G179)
28-00 - skrat na plus
01222- detto (G180)
Cislo RJ 6Q0 909 605 A kodovanie:12855 ma to 4 bagy
Skusal som vymazat crash data,to iste.Ohmicky som meral kable od snimaca po konektor RJ a na jednom vodiči bolo 0,5ohm a na dalsom 0,3 ohm
Skusal som aj vymenit ten snimac za 100% dobry kus a to iste.Neviem ci bude vadna RJ alebo je tam zle kodovanie.Zacinam byt zufaly...
pokial viem, jediny snimac je v najbezpecnejsej zone medzi prednymi sedadlami a su to dva snimace spomalenia kolmo na seba, smer predo zadny a pravo lavy...... a to vsetko je v jedinej krabicke
zeby boli nejake snimace aj vo dverach? zda sa mi to privelmi nebezpecne na zbytocnu aktivaciu abg, to by spustilo aj pri zatlaceni na dvere.... blbost....
jedine spolahlive udaje su spomalenie aj s urcenim smeru...
ako si zistil co treba mazat? mam ti to skontrolovat? priloz obsah 68hc08az32 co si vycital a napis ako a scim si ho cital
snímače jsou na výztuze pod sedačkou a smiř se s tím že budeš muset dát nový
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
čti nebo hádej....
Cidlo narazu pro postranni airbag-strana Ridice (G179)
Cidlo narazu pro postranni airbag-strana Ridice (G179)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas píše:čti nebo hádej....
Cidlo narazu pro postranni airbag-strana Ridice (G179)
to je nejake divne, naco by davali pod sedacku nejake cidla, ked 30cm smerom do stredu je cela riadiaca jednotka aj so snimacmi spomalenia?
a co by mal ten snimac pod sedackou snimat?
podla mna tam ziaden snimac pod sedackou nie je
pod kazdou prednou sedackou je na podlahe v krabicke snimac bocneho narazu. Nestaci iba hlavny pod autoradiom v tuneli na zemi, ten snima iba pozdlzne zrychlenie /naraz/. Takisto ked nemas bocne airbagy je ina RJ a ked mas tak je zas ina RJ. Bocny naraz zaznamena aj ta v streda aj bocna,takze treba opravit alebo vymenit obesky59 píše:Ladas píše:čti nebo hádej....
Cidlo narazu pro postranni airbag-strana Ridice (G179)
to je nejake divne, naco by davali pod sedacku nejake cidla, ked 30cm smerom do stredu je cela riadiaca jednotka aj so snimacmi spomalenia?
a co by mal ten snimac pod sedackou snimat?
podla mna tam ziaden snimac pod sedackou nie je
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
aj tak je to nejake divne....GolfinoIV píše:zamysli sa nad tym co pises ako by si aktivoval bocne airbagy pri naraze keby si nemal iaden crash senzor pre bocny naraz
tu je obrazok iny sa mi nechce hladat
sam som zresetoval RJ airbagov pre Ford Focus 2003, mal strelenu sedacku predneho spolujazdca, a ta jednotka uz mala v sebe dva na seba kolmo umiestnene snimace zrychlenia, nechapem co to v golfe je, ale pokial je to roztahane po aute tak spolahlivost je z mojho pohladu nulova, take auto by som nechcel ani zadarmo
pripada ti Ford Focus ako VW Golf ? a neviem co myslis ze spolahlivost je nulova, mas asi zly pohlad na vec (asi si sam zresetoval malo jednotiek ), vzdy lepsie mat udaje z viacerych zdrojov pre presnu identifikaciu nez ,,asi,, udaje z jednej a vystrielane vsetky bagy v aute aj ked nebolo treba, a mas pravdu, Forda ani zadarmo, vsetky auta na F su napi**, Fiat,Ford a Francuzsky59 píše:aj tak je to nejake divne....GolfinoIV píše:zamysli sa nad tym co pises ako by si aktivoval bocne airbagy pri naraze keby si nemal iaden crash senzor pre bocny naraz
tu je obrazok iny sa mi nechce hladat
sam som zresetoval RJ airbagov pre Ford Focus 2003, mal strelenu sedacku predneho spolujazdca, a ta jednotka uz mala v sebe dva na seba kolmo umiestnene snimace zrychlenia, nechapem co to v golfe je, ale pokial je to roztahane po aute tak spolahlivost je z mojho pohladu nulova, take auto by som nechcel ani zadarmo
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
tiez neviem co spekuluje o spolahlivosti. Sice ja reset jednotiek nerobim ale viem o com je rec, presiel som si tym ked sa este resetovat nedali. Musel som kupit novu hlavnu rj airbagov v tuneli v strede pod radiom a este aj bocnu malu jednotku pod sedackou. Vymyslene je to nahodou myslim dobre. K tej spolahlivosti asi tolko, jazdil som na Fiate 8 rokov, nikdy viac, hrzdziak a pomenil som tam pomaly vsetko, vsetko slabe ,poddimenzovane.... Potom Skoda a WV, pri tom som ostal..... teraz sa denne vozim vo viacerych autach roznych znaciek a vidim ako to je, Ford urcite nie je lepsie vymysleny ako Golf.Ale ked zaplatia, robim vsetko nielen WV group
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR