no s tím topením nevim hele, já jsem to několikrát zkoušel a zjistil jsem, že při teplotě okolo 5stupňů se mi motor na budikovejch 90 zahřeje za asi 8km (nevim přesně, měřim to podle vzdálenosti od jedné budovy

) při zapnutym topení na plno a větráku na dvojce. Když mám topení úplně vypnutý a větrák na nule tak se to zahřeje na budikovejch 90 asi půl kilometru dřív. a na teplotě v autě je to znát, pokud mám zaplý topení už od začátku

tolik můj výzkum.
Akorát by mě zajímala jedna věc. Jak řešíte situaci, že tdičku se nelíbí klapání na volnoběh, obzvášt za studena, když potřebujete, aby se Vám odmlžily okna, když přijdete ráno do auta a je škaredý počasí?:-D Vím, že nejlepší je nastartovat a hned jet, ale je blbý, že v této situaci nevidím ven

Kabinovej filtr oukej

Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky

- PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW