A6 2.5 TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Lumír
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 21:36
Bydliště: Severní Morava

A6 2.5 TDi

Příspěvek od Lumír »

Mám takový drobný ale urputný problém. A6 2.5 TDi 132kW rok 2001 quatro tiptronik po havarii a opravě obou hlav na pravé straně na sacích ventilech poslední ventil v řadě po nastartování začne foukat zpět do sání. A teď co bylo děláno ventily nové, vodítka nové, sedla opravené, gufera nové, hlava srovnaná, hydroštely nedřív měněny mezi sebou a pak pro jistotu vyměněny za nové, rolničky měněny mezi sebou. Hlava dvakrát dole, dvakrát kontrolovaná vše těsní a problém stejný pořád poslední ventil sací na pravé straně fouká zpět. Těsnění jednou reinz a podruhé goetze. No co k tomu dodat snad jen to že majitel tvrdí že před opravou to jelo normálně a že každá rada dobrá.
Tak zatím Lumír
honza2
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2009, 14:54

Příspěvek od honza2 »

řešil jsem kdysi stejný problém,byly tam už duté váčkové hřídele,na ně jsou nalisované váčky(takové " prsteny ") jeden byl prasklý ,napoprvé jsem si toho nevšiml,tak si ji zkus pořádně prohlídnou, snad to bude stejný problém
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

lumo a nezaměřuješ se až moc na ty hlavy, ono kolikrát víc hlav víc rozumu ale někdy zas jsou zde odborníc í na hlavy http://www.plkm.cz/

já jen jestli prolém není nebo bude jinde ;) mioš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

lumíretřeba zas na jihu to řešíme tak že nic nekontrolujem dáme odborníkovi ten se postará ;) miloš
Lumír
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 21:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Lumír »

Věřím zákazníkovi že před opravou bylo vše ok, ale někteří jsou sedmilháři a ta pravda je nakonec někde jinde. Myslel jsem už i na tlak oleje ale to by asi nedělal jen jeden ventil a vačky jsou duté s titanovými kroužky a prohlížel je lupou a vypadají že ok. Snad budu mít koncem příštího týdne jiné vačky od kolegy na půjčení ať je nemusím kupovat a můžu to vyzkoušet popřípadě vyloučit další možnost.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Lumíre, nechci ti brát iluze, ale já zásadně zákazníkovi nevěřím....!Lžou jako když tiskne s podvědomého důvodu..strachu z drahé opravy..Časy, kdy jsem vycházel z jejich informací, jsou dávno pryč..Když mi řekne, tohle jsme měnili za nové/není to nové, ale jiné/,tak to schválně zkontroluji.../a to jsem založením optimista../ :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“