Mám takový drobný ale urputný problém. A6 2.5 TDi 132kW rok 2001 quatro tiptronik po havarii a opravě obou hlav na pravé straně na sacích ventilech poslední ventil v řadě po nastartování začne foukat zpět do sání. A teď co bylo děláno ventily nové, vodítka nové, sedla opravené, gufera nové, hlava srovnaná, hydroštely nedřív měněny mezi sebou a pak pro jistotu vyměněny za nové, rolničky měněny mezi sebou. Hlava dvakrát dole, dvakrát kontrolovaná vše těsní a problém stejný pořád poslední ventil sací na pravé straně fouká zpět. Těsnění jednou reinz a podruhé goetze. No co k tomu dodat snad jen to že majitel tvrdí že před opravou to jelo normálně a že každá rada dobrá.
Tak zatím Lumír
A6 2.5 TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
lumo a nezaměřuješ se až moc na ty hlavy, ono kolikrát víc hlav víc rozumu ale někdy zas jsou zde odborníc í na hlavy http://www.plkm.cz/
já jen jestli prolém není nebo bude jinde
mioš
já jen jestli prolém není nebo bude jinde

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 06 úno 2006, 21:36
- Bydliště: Severní Morava
Odpovědi: 0
Věřím zákazníkovi že před opravou bylo vše ok, ale někteří jsou sedmilháři a ta pravda je nakonec někde jinde. Myslel jsem už i na tlak oleje ale to by asi nedělal jen jeden ventil a vačky jsou duté s titanovými kroužky a prohlížel je lupou a vypadají že ok. Snad budu mít koncem příštího týdne jiné vačky od kolegy na půjčení ať je nemusím kupovat a můžu to vyzkoušet popřípadě vyloučit další možnost.
Lumíre, nechci ti brát iluze, ale já zásadně zákazníkovi nevěřím....!Lžou jako když tiskne s podvědomého důvodu..strachu z drahé opravy..Časy, kdy jsem vycházel z jejich informací, jsou dávno pryč..Když mi řekne, tohle jsme měnili za nové/není to nové, ale jiné/,tak to schválně zkontroluji.../a to jsem založením optimista../ 

nepropadat panice...