to myslíš mezi hydrama a ventilem.Grandák píše:Sudej kryt z motoru a vyndej zátky na vačkách a zastertuj a víš to hned.
A při téhle závadě se nemusí sundávat hlava , ale jenom to výko s vačkama a rozhodit rozvody, pod ním budou přeražený překlady s rolnama .Jinak se tomu většinou nic nestane, akorát ten překládek stojí 1tis. kč a je jich tam 16.![]()
Fiat doblo 1,3 16 V MJ náhlá smrt opraveno!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jo přesně ty, na jedné straně je hydro , na druhé ventil a v prostřed je rolna za kterou bere vačka.Pár fotek at víš jak to vypadá.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Grande Punto 1,3JTD 90PS
Většinou to neodserou všechny překlady, ale tak 6ks to bude minimálně, uvidíš až to rozděláš. Tady jsou přípravky na aretaci rozvodu:
http://www.ahprofi.cz/sada-naradi-nasta ... iat-diesel
Myslim si že to pujde nahradit ,odkaz jen pro představu.
http://www.ahprofi.cz/sada-naradi-nasta ... iat-diesel
Myslim si že to pujde nahradit ,odkaz jen pro představu.
Grande Punto 1,3JTD 90PS
Dám sem foto i cenyGrandák píše:Dej vědět jak jsi dopadl,co vlastně zapříčinilo tu havárii motoru ,kolik překladů to odprdlo, když tak hod foto rozebranýho motoru.
A co to obnášelo finančně.

Jinak je to práce na hovno pač se musí sundat i vana, kat, víko, prsa, no prostě vše.
Zatím dík za rady.
Jinak matroš okolo 6000 kč
Tak už vím proč praskaj tyhle řetězy.
Trochu jsem pátral a dostal jsem se až k technickému školiteli Fiat čr a bylo mi odpovězeno že to způsobuje nízká hladina oleje.
Prostě majitelé málo často kontrolujou hladinu oleje a přetahujou výměny oleje.Také to způsobují krátké jízdy se studeným motorem kdy dochází k ředění oleje naftou a snižuje se únosnost olejového filmu.
Na dotaz jak tomu předejít bylo mi doporučenu zktátit interval výměny na max. 15tis.km a častěji kontrolovat hladinu oleje.
Trochu jsem pátral a dostal jsem se až k technickému školiteli Fiat čr a bylo mi odpovězeno že to způsobuje nízká hladina oleje.
Prostě majitelé málo často kontrolujou hladinu oleje a přetahujou výměny oleje.Také to způsobují krátké jízdy se studeným motorem kdy dochází k ředění oleje naftou a snižuje se únosnost olejového filmu.
Na dotaz jak tomu předejít bylo mi doporučenu zktátit interval výměny na max. 15tis.km a častěji kontrolovat hladinu oleje.
Grande Punto 1,3JTD 90PS
U Fiata je třeba/již dlouho/, aby měl olej na horní rysku..Měli špatně řešené přepážky ve vaně a motory se zadíraly..Ředení naftou u dieselů to ještě znásobuje..Nejhorší jsou rúzné snímače hladiny oleje, které často lžou a lidé se také neradi špiní a kontrolují olej jen těsně při výměně oleje...Bohužel...
nepropadat panice...
aha tak mame jasno. Muj pripad: jezdim jen kratke trate a do oleje mi vali nafta,protoze takovy auto jako mam ja ma samozrejme ojel spis zrat a ne aby tam bylo porad stejne pripadne pribejvalo:(. No nic tak ja budu preventivne menit po 5 tis km,protoze sem po vymene najel 6 tis a bylo tam asi o pul litra vic a ted mam najeto 1000 km a hladina se vratila jak byla pred posledni vymenou.Grandák píše:Tak už vím proč praskaj tyhle řetězy.
Trochu jsem pátral a dostal jsem se až k technickému školiteli Fiat čr a bylo mi odpovězeno že to způsobuje nízká hladina oleje.
Prostě majitelé málo často kontrolujou hladinu oleje a přetahujou výměny oleje.Také to způsobují krátké jízdy se studeným motorem kdy dochází k ředění oleje naftou a snižuje se únosnost olejového filmu.
Na dotaz jak tomu předejít bylo mi doporučenu zktátit interval výměny na max. 15tis.km a častěji kontrolovat hladinu oleje.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm