FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

FMIC

Příspěvek od rehak6co »

Tak sem to celý pročet a sem na váškách. Dočetl jsem se že na výkonu není skoro poznat(i když ochlazení v sání je evidentní), přestane kouřit v plnejch, naopak kouří více v nízkých. Taky tlakový vedení je aspoň třikrát delší, tak co doba turbodíry. Na autě to vypadá super, ale tet nevym jestli to má význam investovat 4000,- do AGR 66kw. Opravdu je nárust výkonu zanedbatelný? Chápu že to dáváte hlavně k větším tryskám a turbům (hm)
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Re: FMIC

Příspěvek od borelli »

Máš to auto čiplé ? Na seriovém AGR s 66kw to asi nemá moc smysl, pokud tam mermomocí chceš větší IC tak pískni Laďasovi (či komukoliv jinému, lidi tu mají dobré ceny) jestli nemá větší IC ze Sharana - ten tam myslím pasuje. A nebo to ještě odvětrej jak se to probíralo tady TADY, tak 5°C to udělá, ale musíš pelášit z kopce :-)
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

jestli mas jen tyhle poznatky tak si dle meho cetl malo nebo mene pozorne. FMIC neni o vzhledu nebo narustu vykonu nybrz o uchlazeni vzduchu a neodpaleni turba. Pokud jdes s vykonem nejak rapidne nahoru neni co resit..pokud jen pošolicháš nejakym tim čipem tak to neres a jen po svizny jizde hned nevypinej motor..tod vse.
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: FMIC

Příspěvek od marena tdi »

rehak6co píše:Tak sem to celý pročet a sem na váškách. Dočetl jsem se že na výkonu není skoro poznat(i když ochlazení v sání je evidentní), přestane kouřit v plnejch, naopak kouří více v nízkých. Taky tlakový vedení je aspoň třikrát delší, tak co doba turbodíry. Na autě to vypadá super, ale tet nevym jestli to má význam investovat 4000,- do AGR 66kw. Opravdu je nárust výkonu zanedbatelný? Chápu že to dáváte hlavně k větším tryskám a turbům (hm)
pokud mas seriji nebo chip udelej pouze vostiny do podbehu k vuli lepsimu proudeni vzduchu na chlazeni IC. ve tvem pripade fmic je zbytecny.a 4 tis investice ? to asi ne to pridej.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

4T mas jen cooler...kde mas spony, trubky, hadice, napr. C cidlo....neni to zase takova prdel
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
honza.biker
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 02 dub 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Vřesovice

Příspěvek od honza.biker »

Tak pro inspiraci přidávám jak vypadá FMIC po 3 víkendech práce na A4 B6.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) honza.biker dne 14 bře 2016, 23:26, celkem upraveno 1 x.
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

pěkný, jen jsi mohl použít kulatý kolena místo těch ostrejch zlomů, jedno koupíš za +-90 kč/ks což by tě určitě nezabilo ne ;)
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Nezlob se na mne ale to je katastrofa.kazdy "radoby" ohyb ma brutalni odpor.nemluvim o tech sponach.setreni na nespravnem miste.doporucuju predelat.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
ondra123
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 13 pro 2006, 16:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ondra123 »

ahoj, a tato hadice drží dobře? nepodfukuje? přeci jenom je to spirála..
nevim ještě jakou teplotu vydrží co jsem našel tak je do 60st ..

Obrázek
octa 4x4 tdi pd .... asi 74kw :) :) MirekX, Oleg, Dieselpower, ...
alaha 2x4 tdi pd ... asi 96kw :) MirekX, Dieselpower ...
multivan T4 2x4... asi 111kw :) MirekX, Dieselpower ...
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

(wallbash)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

kukam ze umelecky dojem vam asi moc nehovori co? :bang: A korene tych zvarov z vnutornej strany rur su ake? Asi nic moc ze? Fuj humus :blbe:
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

TDI tech píše:kukam ze umelecky dojem vam asi moc nehovori co? :bang: A korene tych zvarov z vnutornej strany rur su ake? Asi nic moc ze? Fuj humus :blbe:
asi tak...
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
honza.biker
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 02 dub 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Vřesovice

Příspěvek od honza.biker »

Tak hlavně tam šlo o to, že dalo celkem práce upravit trubky klikatizace a udělat nové na chlazení serva které byli původně v místě kde je teď cooler. Ty svařené úhly jsou tam jenom proto, že sem čekla 14 dní než příjdou silikonové kolena které pudou místo těch pravých úhlů ;) . Jinach všechny spoje jsou zevnitř vybroušené a vyleštěné tak nevím proč by to mělo v něch mírných zlomech vepředu dělat problém. Spony jsem použil z originálního vedení + 2 co přišli od DP a jsou utažné na fest za tepla a drží.

to ondra123: Ta hadice je do 15Bar a 150° přesně na průměr 60, takže to by mělo byt bez problému.Byl vůbec problém ji tam nasunout a kroužky spirály se dají za tepla ještě sponou pekně stáhnout takže určitě drží
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5019
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ten koberec v garáži se mi líbí.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Furt lepsie jak si lahnut na holy studeny beton, aspon co to
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“