
FMIC v Octavii I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
FMIC
Tak sem to celý pročet a sem na váškách. Dočetl jsem se že na výkonu není skoro poznat(i když ochlazení v sání je evidentní), přestane kouřit v plnejch, naopak kouří více v nízkých. Taky tlakový vedení je aspoň třikrát delší, tak co doba turbodíry. Na autě to vypadá super, ale tet nevym jestli to má význam investovat 4000,- do AGR 66kw. Opravdu je nárust výkonu zanedbatelný? Chápu že to dáváte hlavně k větším tryskám a turbům 

Re: FMIC
Máš to auto čiplé ? Na seriovém AGR s 66kw to asi nemá moc smysl, pokud tam mermomocí chceš větší IC tak pískni Laďasovi (či komukoliv jinému, lidi tu mají dobré ceny) jestli nemá větší IC ze Sharana - ten tam myslím pasuje. A nebo to ještě odvětrej jak se to probíralo tady TADY, tak 5°C to udělá, ale musíš pelášit z kopce 

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
jestli mas jen tyhle poznatky tak si dle meho cetl malo nebo mene pozorne. FMIC neni o vzhledu nebo narustu vykonu nybrz o uchlazeni vzduchu a neodpaleni turba. Pokud jdes s vykonem nejak rapidne nahoru neni co resit..pokud jen pošolicháš nejakym tim čipem tak to neres a jen po svizny jizde hned nevypinej motor..tod vse.
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: FMIC
pokud mas seriji nebo chip udelej pouze vostiny do podbehu k vuli lepsimu proudeni vzduchu na chlazeni IC. ve tvem pripade fmic je zbytecny.a 4 tis investice ? to asi ne to pridej.rehak6co píše:Tak sem to celý pročet a sem na váškách. Dočetl jsem se že na výkonu není skoro poznat(i když ochlazení v sání je evidentní), přestane kouřit v plnejch, naopak kouří více v nízkých. Taky tlakový vedení je aspoň třikrát delší, tak co doba turbodíry. Na autě to vypadá super, ale tet nevym jestli to má význam investovat 4000,- do AGR 66kw. Opravdu je nárust výkonu zanedbatelný? Chápu že to dáváte hlavně k větším tryskám a turbům
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
- honza.biker
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 404
- Registrován: 02 dub 2009, 18:19
- Bydliště: Vřesovice
Tak pro inspiraci přidávám jak vypadá FMIC po 3 víkendech práce na A4 B6.






Naposledy upravil(a) honza.biker dne 14 bře 2016, 23:26, celkem upraveno 1 x.
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
ahoj, a tato hadice drží dobře? nepodfukuje? přeci jenom je to spirála..
nevim ještě jakou teplotu vydrží co jsem našel tak je do 60st ..

nevim ještě jakou teplotu vydrží co jsem našel tak je do 60st ..

octa 4x4 tdi pd .... asi 74kw
MirekX, Oleg, Dieselpower, ...
alaha 2x4 tdi pd ... asi 96kw
MirekX, Dieselpower ...
multivan T4 2x4... asi 111kw
MirekX, Dieselpower ...


alaha 2x4 tdi pd ... asi 96kw

multivan T4 2x4... asi 111kw

- honza.biker
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 404
- Registrován: 02 dub 2009, 18:19
- Bydliště: Vřesovice
Tak hlavně tam šlo o to, že dalo celkem práce upravit trubky klikatizace a udělat nové na chlazení serva které byli původně v místě kde je teď cooler. Ty svařené úhly jsou tam jenom proto, že sem čekla 14 dní než příjdou silikonové kolena které pudou místo těch pravých úhlů
. Jinach všechny spoje jsou zevnitř vybroušené a vyleštěné tak nevím proč by to mělo v něch mírných zlomech vepředu dělat problém. Spony jsem použil z originálního vedení + 2 co přišli od DP a jsou utažné na fest za tepla a drží.
to ondra123: Ta hadice je do 15Bar a 150° přesně na průměr 60, takže to by mělo byt bez problému.Byl vůbec problém ji tam nasunout a kroužky spirály se dají za tepla ještě sponou pekně stáhnout takže určitě drží

to ondra123: Ta hadice je do 15Bar a 150° přesně na průměr 60, takže to by mělo byt bez problému.Byl vůbec problém ji tam nasunout a kroužky spirály se dají za tepla ještě sponou pekně stáhnout takže určitě drží
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5019
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5