chladici okruh + topeni vycistit??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
chladici okruh + topeni vycistit??
Cus prosim mam dotaz jak vycistim chladici okruh a topeni?? Slysel jsem OCTEM ale nevim jak dlouho tam ma byt a jake mnozstvi jestli se ma redit s vodou nebo tak neco aby neponicil hadice a hlinikove+plastove dily.. nebo naprikald kolik stim uject km, aby se to procistilo.. Dale jsme slysel KYSELINU CITRONOVOU a zas ten stejny problem jak utoho octu.. Nechci nic znicit, ale potrebuju vycistit okruh a topeni ze vnitr.. Dekuji za odpoved nebo i jine navrhy jak to vycistit.. s poszdravem Kodl
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
Me jde o to aby to nerozezralo gumicky hadice nakej hlinik.. me je to jasne vymenit radiator to je nelpsi reseni, ale tet bude nejvihodnejsi reseni jen procistit a z jara vymenit.. je to na renaultu clio mk1.. no peneni no dam 3litry octa zbytek vody to jest nakych 2-3litry vody takze by to melo byt v pohode.. tet jde o to naleju to tam necham ohrat pojedu project 50km?? staci na ten ocet s vodou?? pak dvakrat proleju vodou?? zkusim to takhle pak kdyz tak ten pripravek a kdyz to nepomuze tak vymenim radiator.. jinak termostat by nemohl to byt?? tet nevim ohrat se to ohreje krasne pak dale motor se chladi bych rekl normalne a termostat dvany novy cca zari..
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
To jsem nějak nepochopil...jde ti o to, že to málo topí nebo ti skáče ručička teploměru, nebo se to neohřeje? Jestli ti jde o vyčištění tak zkus ten ocet nebo líp nějakej přípravek k tomu určenej.Kodl54 píše:jinak termostat by nemohl to byt?? tet nevim ohrat se to ohreje krasne pak dale motor se chladi bych rekl normalne a termostat dvany novy cca zari..
ja bych zadnej ocet nenalejval, byl bych rad, ze mi to nikde netece. Radsi si kup nejakej pripravek primo urcenej. My v praci pouzivame od Wurthy pripravek pro cisteni chladiciho systemu a musim rict, ze to celkem funguje. Clovek by ani neveril kolik sracek se tim rozpusti.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
predchvili jsem to dodelal a prd platne prolil jsme to nekolikrat vodou kdyz byli odpojene hadice od topeni a chladice a 2x vodou celej okruh pak jsme nalil fridex a vodu.. odvzdusnil jsem to a nic porad stejne.. jj ma to jen odvzdusnovak na chladici lil jsem vodu jak to zaclo tect odvzdusnovakem zavrel jsem ho a dolil vodu.. takze bud novej radiator nebo me napda termostat?? jinak pekna voda s octem z toho tekla pekne spinava a ocet byl citit.. 4litry octa a nejaka voda co tam zustala a nic.. nejaky rady??
a nějáký nejvyšší bod u termostatu aby to bylo 100% pod vodou a byl dokonalý oběh tam nejni?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
zdielam...ovzdusnoval som na lagune..je k tomu dobry pristup a lahko to najdes...Huml píše:to bych se divil, kdyby francouz neměl ještě odvzdušňovák někde na hadici co jde k topení, ještě to prohlídni, bývá přímo na hadici, takový zubatý kolečko, aby to šlo rukou
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK