Hdi nejde klíčkem natočit,jen roztlačit

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Hdi nejde klíčkem natočit,jen roztlačit

Příspěvek od Hošík »

Chlapi mám problém s hdi 66kw RHY rok 2002.Měl jsem sundaný potrubý přívodu paliva.Od tý doby auto nechce chytat.Někdy po delším točení cca 5 vteřin chytlo,teď už ne.Startér je už cca rok načatej,má slabý točky takže pujde ven.Po odpojení hadice přívodu paliva od nádrže nejde při klíčku ani při startování nafta.Je možný že by to mělo spojitost se startérem?Akorát když mě někdo roztlačí tak auto jde na první hrk a jede ůplně normálně.Diag nic neukázala a na palubovce nic nesvítí.Nemáte někdo popis pojistek,abych nemusel hledat která je na čerpadlo v nádži?Nebo nějaký řešení? díky.Jo a je to P 307 najeto 190 000km,údajně.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
GeorgeB
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 srp 2010, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeorgeB »

Jaký je tlak v railu při startu? Malé otáčky motoru můžou způsobit malý tlak v railu a pak to nechytne. Běží palivové čerpadlo v nádrži? Jaký je tlak nízkotlaké části?
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

Tlaky mě vůbec nedokázal změřit,ale budou nízký,protože startér tím sotva motá.Ale je mi divný,že když jsem od čerpadla v nádrži odpojil vývod co napájí motor naftou tak že z něho nevyšla při startu ani kapka nafty.Tak by mě zajímalo jestli to může mít spojitost s nízkýma otáčkama motoru při startu z důvodu startéru v pr....
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
chembers
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 říj 2010, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od chembers »

od kdy má motor HDi RHY podavací čerpadlo???na motoru je balonek, tím si natáhneš naftu, špatné starty může způsobovat špatné odvzdušnéní
mechanik expert citroen
chembers
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 říj 2010, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od chembers »

jo a HDi se nikdy neroztlačuje protože zničíš piezoelektrické vsřikovače
mechanik expert citroen
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

Když napumpuju balonkem tak je výsledek ůplně stejnej.Tak kdybych po dvojím roztáhnutí skur... vstřikovače tak by to nejelo ne?Já už nevím jak jinak to odvzdušnit.Měl jsem povolenej vstup do čerpadla pak vstřiky a pokaždý když to šlo bez bublin tak jsem vedení dotáhnul.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
GeorgeB
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 srp 2010, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeorgeB »

chembers píše:od kdy má motor HDi RHY podavací čerpadlo???
Už od výroby....
chembers píše:jo a HDi se nikdy neroztlačuje protože zničíš piezoelektrické vsřikovače
Tady jsou solenoidové vstřiky
txx
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 črc 2007, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od txx »

jak se ničí vstřik při roztaření ?
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

zaleží co tam má za systém jestli Bosch EDC15, tak to má podavací čerpadlo s elmag.vstřiky

nebo má siemens s piezo a bez podávačky
GeorgeB
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 srp 2010, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeorgeB »

Okura píše:zaleží co tam má za systém
Jo to je možný,domníval jsme se,že rok 2002 s kódem motoru RHY je stále ještě Bosch EDC15C2. Ale co je tam za systém by spíš měl napsat tazatel. Jinak na nízkej tlak při startu nechytne ani bosch ani siemens.
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

omlouvám se,je tam siemens.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

takže to má dvojitou regulaci paliva.
koukni na diag na % regulací obou ventilů
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

no nejdřív musím sehnat někoho kdo to tady z okolí zvládne,ale i tak dík
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

chembers píše:jo a HDi se nikdy neroztlačuje protože zničíš piezoelektrické vsřikovače
Můžeš vysvětlit proč ? Jaký je rozdíl když otočím motorem startérem a přes převodovku?
G3 Variant synchro
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Když startuješ startérem , jde do vstřikování nižší napětí , než když to roztočíš přes převodovku . Prošel bych všechny kostry v motorovým prostoru . . . Řešil sem něco podobnýho na Xantii , po očištění koster startovala podstatně líp . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“