1.9 TDI PD 74 vs 96 KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 26 úno 2006, 13:04
- Bydliště: Brno, Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
1.9 TDI PD 74 vs 96 KW
zdravím, jsem na foru nový, tak mě nekamenujte, pokud už to tady šlo.
Mám Octávii 1.9 TDI PD 74kw 4x4 a přemýšlím o chipu. echci ovšem o motor přijít a proto se chci zeptat na konstrukční rozdíly těchto motorů konkrétně hlava, klika ... Potom by mě zajímalo, na kolik a kde se to dá udělat?, já přemýšlel o cimbu, ti vypadají dobře.
Další co mě zajímá je výměna některých dílů jako turba, trisek, co se tím změní a jak se změní zpotřeba. díky
Mám Octávii 1.9 TDI PD 74kw 4x4 a přemýšlím o chipu. echci ovšem o motor přijít a proto se chci zeptat na konstrukční rozdíly těchto motorů konkrétně hlava, klika ... Potom by mě zajímalo, na kolik a kde se to dá udělat?, já přemýšlel o cimbu, ti vypadají dobře.
Další co mě zajímá je výměna některých dílů jako turba, trisek, co se tím změní a jak se změní zpotřeba. díky
pakoo: rozdielov je tam dosť veľa, myslím že je iná hlava + skrutky (teda aspoň 150k určie áno), iné ojnice, piesty, kompresný pomer, piestny čap má asi menší priemer, iná kľuka, asi iný blok-možno menej vystužený, určite iné turbo, vstrekovače, sacie potrubie. Nebite ma, ak som sa sekol, ale rozdielov je určite veľa. Otázka je skôr, čo je rovnaké.
Videl som na tomto chipnutom motore odbrzdené tak cca 150k/330Nm, ale ak zostaneš trošku nižšie, nemáš sa čoho báť...

Hovorím, sú to info bez záruky - vychádzam hlavne z verzie 150k, ktorú mám, a tam je URČITE iný (menší) kompresný pomer. To, že je rovnaký zdvih aj vŕtanie, neznamená že komponenty sú rovnaké. Prehľadaj staré fóra, tam o tom bolo viac. A myslím, že kľuka medzi 100k a 150k iná je. Rozdielov je naozaj dosť veľa. Ako-tak podobné sú si navzájom motory PD 66,74,85 kW. A potom PD 96 a 110kW. A nakoniec PD 110kW má iný, oveľa väčší intercooler.
alex a paloo: 150K je jina urcite. ale myslim, že 74 a 96 budou skoro stejny, neli uplne. krome teda vstriku a turba. když si das turbo a vstriky z 96kw a nechas to u Reeshy nachipovat, tak si myslim, budes hodne spokojenej. nejakej hranic bych se moc nebal, idealne tak 160PS, ten motor toho vydrží víc, než tíoho s tim ty najedes, pokud ti nejsou cizí zakladní veci a nejsi prase. 

mrkni na příspěvky od Reeshy a bude ti to jasný, je to takovej nafoukanej frajer, co do všeho strká prsty!!
Ne, teď vážně, je to zdejší admin , úpravce softu a prodejce vstřiků. Časem poznáš sám.


Ne, teď vážně, je to zdejší admin , úpravce softu a prodejce vstřiků. Časem poznáš sám.

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
