Potřeboval bych poradit
Nissan X-Trail 2.5i - 132kw, motor QR25DE, 4x4.
U motoru se podpálil výfukový ventil, diagnostika psala výpadek zážehu, zkouška cívky případně svíčky neukázala nic, po změření kompresních tlaků byl jasný úbytek tlaku na válci číslo 3, hlava dolů, ventil vyměněn po složení motor chytá jako dřív, diagnostika bez závad ale začalo tohle:
- do cca 4000 ot/min slabší výkon motoru, osobně to ani moc nepoznám, ale zákazník s tím jezdí 8let tak má auto v ruce, poté nad 4000 ot/min je citelný zatáh motoru prakticky až do omezovače.
- do cca 4000 ot/min při sešlápnutí plynu je výkon pulzující, mírně přidá, mírně ubere, opět po překročení této hranice tento stav zmizí a motor táhne jak ďábel.
- koncovka výfuku je černá od sazí asi jako mám u Octavie TDi s egr a kat off, podotýkám že se jedná o benzinový motor, podle zákazníka dříve před opravou tam saze nebyly / čemuž věřím /
Paměť závad je bez chyb, sice měřených hodnot je celá řada ale čert aby se v tom vyznal, pozoroval jsem v měřených hodnotách stav kdy to hapruje a kdy ne ale žádá patrná změna, nemáte někdo radu od čeho se odpíchnout??
Nissan X-Trail, pulzující výkon.
Moderátoři: šulda, Moderátoři