Keramická spojka u TDi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

tak praweze preto bo reesha mi wrawel ze krutak budem mat cca 400Nm tak preto spekulujem nad keramickou lamelov a pritlacak z VR6ky asi abo bude stacit aj origo TDickowy??....velkost lamely je rovnaka len trecia plocha je asi ina abo co....
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
dimec

Příspěvek od dimec »

Lusťa píše:Je to lamela a přítlačák. Setrvák je normál dvouhmot., ale musí bejt Sachs
Pri takovem kroutaku ti vydzi normalni dvouhmota???Asi to neni upne obyc dvouhmota ta sachs co?
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

jj, drží, neni důvod proč by nedržela, ale všechno se jednou unaví a bude se muset vyměnit ;)
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

:havaj:
Naposledy upravil(a) chucky dne 03 led 2007, 21:42, celkem upraveno 1 x.
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

chucky píše:465 nm v kolika otáčkách? max výkon kolik a kde?
Koukni do grafů ;)
Tel:776005385 Nový Bor
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

titan. díky za záskok ;)
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

dimec píše:
TOP DRIVER píše:Chlapce nespekuluj a kup si poradne awto! (LOL)
(offtopic) (offtopic) dost blba odpoved.Neboj, Dukes te ztresta.. (noteeth) Taky by me to zajimalo ta keramika..
(offtopic) Abych neztrestal tebe :x :x ... (LOL) ;) (offtopic)
Obrázek
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

měl sem 228mm set z nejaky T4. počítám, že 400nm sem mel taky a spojka mi nikdy neklouzla. je to o zachazení ale jako šachťák teda nejezdim.....
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

moje zkušenost..

jednohmotnostní setrvák, VR6 přítlačák i lamela, nové FERODO obložení. 400Nm a začala klouzat po 6tis km.

Už jsem vyrostl z těchto experimentů. Lepší je koupit pořádnou spojkovou sadu, a je klid. Sice je to drahé, ale po x výměnách obložení se cena srovná a ve finále bude i levnější (LOL)

Toť mé zkušenosti..

Spolehlivé spojky http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 79&start=0
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

diki reesho nieco poriesime spekulujeme aj s pehom nad tym wychadza to teda nejakych cca 16 000Kč....co je celkom dost ale s tymi wymenami mas urcite prawduu.....
a čo howoris na prerobenie powodnej lamely na keramicku?....postaci powodny pritlacak abo treba nejaky iny?....
hladame totiz moznosti a pak sa rozhodneme...dikes ;)
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

takze wolba padla na prerobenie seriovej lamely na kovokeramicku uvidime aky to bude mat učinok.... (rofl)
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

a co vravite na napad dat najprv spojku VR6 a pak ked to bude klzať tak lamelu dat prerobit na kovokeramiku?....VR6 lamela a pritlacak maju vačsie trecie plochy ako TDi alebo su z ineho matrošu kedže wydrzia wiac ako TDi spojka????...Ď
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“