Keramická spojka u TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak praweze preto bo reesha mi wrawel ze krutak budem mat cca 400Nm tak preto spekulujem nad keramickou lamelov a pritlacak z VR6ky asi abo bude stacit aj origo TDickowy??....velkost lamely je rovnaka len trecia plocha je asi ina abo co....
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
moje zkušenost..
jednohmotnostní setrvák, VR6 přítlačák i lamela, nové FERODO obložení. 400Nm a začala klouzat po 6tis km.
Už jsem vyrostl z těchto experimentů. Lepší je koupit pořádnou spojkovou sadu, a je klid. Sice je to drahé, ale po x výměnách obložení se cena srovná a ve finále bude i levnější
Toť mé zkušenosti..
Spolehlivé spojky http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 79&start=0
jednohmotnostní setrvák, VR6 přítlačák i lamela, nové FERODO obložení. 400Nm a začala klouzat po 6tis km.
Už jsem vyrostl z těchto experimentů. Lepší je koupit pořádnou spojkovou sadu, a je klid. Sice je to drahé, ale po x výměnách obložení se cena srovná a ve finále bude i levnější

Toť mé zkušenosti..
Spolehlivé spojky http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 79&start=0
diki reesho nieco poriesime spekulujeme aj s pehom nad tym wychadza to teda nejakych cca 16 000Kč....co je celkom dost ale s tymi wymenami mas urcite prawduu.....
a čo howoris na prerobenie powodnej lamely na keramicku?....postaci powodny pritlacak abo treba nejaky iny?....
hladame totiz moznosti a pak sa rozhodneme...dikes
a čo howoris na prerobenie powodnej lamely na keramicku?....postaci powodny pritlacak abo treba nejaky iny?....
hladame totiz moznosti a pak sa rozhodneme...dikes

Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
a co vravite na napad dat najprv spojku VR6 a pak ked to bude klzať tak lamelu dat prerobit na kovokeramiku?....VR6 lamela a pritlacak maju vačsie trecie plochy ako TDi alebo su z ineho matrošu kedže wydrzia wiac ako TDi spojka????...Ď
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm